Naaktfoto's?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Solliciteren kan per email met foto en korte beschrijvingnaar A_A@casema.nl
Oja ik hoef over 3 weken pas de 2e naam door te geven en heb nog niemand
Jij bent een vent en ik denk als een vent.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
dat stond er niet
maar doe vooral wat je niet kan laten
![]()
Ben je 16+ dan mag het uiteraard, het telt natuurlijk wel mee in de keuze die ik maak evenals voorstellen die je in het mailtje vermeldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent een vent en ik denk als een vent.
Ik help je alleen maar mên. 14.gif.
Ik vind persoonlijk dat ik recht heb om tweede persoon te zijn alleen al door mijn uitstekende non-sexuele ideeën..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je 16+ dan mag het uiteraard, het telt natuurlijk wel mee in de keuze die ik maak evenals voorstellen die je in het mailtje vermeld
Pisnichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Da's wel mooi als 't echt zo is, vandaar dat je de blije homo uithangt nu. Feli
.
In jouw hoofd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:48 schreef Jesse- het volgende:
4600 euro en dan eindig je in Venetië?
Waar klopt het niet?
Hier klopt het.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:50 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Hier klopt het.
Net even een check gedaan
Ga eens wat van de wereld bekijken mede reizer!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
4600 euro ben je echt wel kwijt hoor als je een beetje een goed hotel wilt in Venetië.
Ach jonge, jij zit zeker in de pauperhotels?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:54 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ga eens wat van de wereld bekijken mede reizer!
Een 5 sterren hotel met alles erop en eraanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:48 schreef Jesse- het volgende:
4600 euro en dan eindig je in Venetië?
Waar klopt het niet?
0wnt~!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een 5 sterren hotel met alles erop en eraan
Ff link gezocht van hotel http://www.odysseus.com/productdetail.asp?prodid=o%7Cb®id=i&desid=bt#
Wat de prijzen zijn weet ik niet en dat boeit me ook niet. Ben gewoon al superblij met deze prijsen 600 euro zakgeld erbij
Blij zijn mag, en terecht!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een 5 sterren hotel met alles erop en eraan
Ff link gezocht van hotel http://www.odysseus.com/productdetail.asp?prodid=o%7Cb®id=i&desid=bt#
Wat de prijzen zijn weet ik niet en dat boeit me ook niet. Ben gewoon al superblij met deze prijsen 600 euro zakgeld erbij
Je brengt me aan het twijfelenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
Ruilen voor een midweek centerparcs ?
Staat helaas op naam, moest mijn naam doorgeven en paspoort kopie enzo enige wat nog kan veranderen is de 2e persoon die moet ik pas over 3 weken doorgevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:17 schreef Bullebak het volgende:
Ik zou die reis doorverkaufen voor 3 k![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |