Dunno, doe er je voordeel mee.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er al niet zo'n vraag geweest?
Dat klopt, je zei Ab, maar dat is zin voornaam neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb je 9 vanochtend nog verteld
Met z'n pisgoot
Ik heb 'm zelf nog ergens op cassettequote:
Heb er meer dan 2 jaar gewerktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
winsemius
ooit word ik daar nog een keer minister![]()
![]()
![]()
Ik heb het VROM-trainee programma gedaan, (nu hebben ze alleen nog het rijkstrainee programma). Daar op verschillende onderdelen gewerkt, maar uiteindelijk me met de NEa beziggehouden. Vandaaruit overgestapt naar Capgemini.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mark_V het volgende:
Waarom ben je er weggegaan? En als wat heb je er gewerkt?
Krijg ik punten als ik die goed gokquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mark_V het volgende:
Waarom ben je er weggegaan? En als wat heb je er gewerkt?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef Grim. het volgende:
[..]
Krijg ik punten als ik die goed gok![]()
Mijn F5 is ook veels te langzaamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik was je voor met het antwoord
![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Mark_V het volgende:
Waar kennen we de Altria groep ook alweer van...
Oh naar mijn weten is er al sinds eeuwen dat rijkstraineeship, hebben we het dan over 1980 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |