Ik zie het nu ja... Het was de zuidelijke hoofdstad ( anyway.. it was closequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Check je bronnen. Het was een hoofdstad, maar niet van de Inca's.
Hoofdsteden moeten toch echt met een hoofdletter, dus niet goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor zover ik kan zien compleet goed gespeld ook nog.(Afgezien van mogelijke diakritische tekens.
)
The nucleus of the Aztec Empire was the Valley of Mexico, where their capital Tenochtitlan was built upon raised islets in Lake Texcoco.quote:
Zo steek je ook nog wat op van de quiz.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien compleet goed gespeld ook nog.(Afgezien van mogelijke diakritische tekens.
)
Ook betonnofielen weten dit kennelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vulkaniseren?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-edit-En geen hoofdletter, dus 0.0000000000001 punt aftrek, afgerond +2 dus.
Flashenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dit is de afdeling van mijn vrouw
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat iemand anders het antwoord aan jou geeft en jij het vervolgens post
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die ligt al 3 uur te pitten.
Maar ze moet zich inderdaad soms inhouden om het niet voor te zeggen. Belde ze me gistermiddag op om te te vertellen dat ze het antwoord op de Harry Potter vraag wist![]()
Heb ik 'r ook al gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
misschien moet ze ook maar een account aanmaken
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar is onze rechtse rakker gebleven?
Slowchat is goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:16 schreef Consigliere het volgende:
Slowchat kost postruimte.. postruimte is heilig bij een 2 punten topic.. dus vanaf nu.. plz w88 op Bolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |