pff wat een onhandig gedoe dat rapidshare. das alleen rapid als je je blauw en paars betaald anders moet je gewoon een eeuwigheid wachten als je meer dan één ding wilt downloadenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:39 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zonder deel 2 kunnen we hier niks mee zie ik
Was eenmalig denk ik, het is nu weer kut .....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te posten...maar oefening baart kunst zo te horen...
Lijkt Nathanael wel...
ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef My_ het volgende:
Huub & Sylvia chatten nu met de redactie?!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef My_ het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef My_ het volgende:
en moet je windows besturing hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
pff wat een onhandig gedoe dat rapidshare. das alleen rapid als je je blauw en paars betaald anders moet je gewoon een eeuwigheid wachten als je meer dan één ding wilt downloaden
Lieve,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zou je de filmpjes op You Tube kunnen zetten? Ik kan ze anders niet binnenhalen
ik heb gewoon een muis en een toetsenbord. werkt perfectquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en moet je windows besturing hebben.![]()
Bang dat als Huub voor hem loopt.... hij zich moet beschermen tegen HUUB die geen huubje isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef My_ het volgende:
Waarom moet Eric nou altijd Huub achterna lopen?!
Jsa, jammer hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:44 schreef BwennieBren het volgende:
en weg geluid
Ik ben hem op Google Video aan het zetten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef agter het volgende:
[..]
Lieve,
dat gaat niet lukken. Misschien doet iemand anders het wel.
Ik ga zo slapen en doe de pc uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |