Verder is ze inderdaad zwaar iritating!
kunnen we haar niet vervroegd uit het huis laten teren of zo?
Willem was 4x genomineerd; Tara, Martin, Bart en Karin 3x. De =<2 genomineerden waren niet wegstembaar (oid).
Ik en mijn directe collega's kunnen ons trouwens niet voorstellen dat TW (tattoo-woman) bij Veronica werkt(e). Dat zou te snel uitkomen. Daarnaast wordt het programma niet gemaakt door Veronica, maar door John de Mol Produkties (en nee, daar werkt ze ook niet)
V
Maar nu even over de topic: Bianca. Zien jullie dan niet wat Veronica aan het doen is?? Eerst laten ze alleen lullige beelden van Martin zien (de matennaaier). Vervolgens wordt ie met een grote meerderheid weggestemd. En hebben jullie dan de aflevering van vanavond (vrijdag) gezien? Och en ach wat was die Martin toch een toffe gozer Opeens kregen we allemaal beelden te zien van Martin die grapjes maakt, Martin die hard aan de ballonnen werkt en Martin die zijn maatjes en vriendjes helpt.
In de tussentijd laat BB de afgelopen paar dagen alleen maar slechte dingen van Bianca zien. Ze zijn met haar dus precies hetzelfde aan het doen! Misschien is de redactie haar zelf ook wel zat (te slim voor haar eigen bestwil). Ze kunnen een bewoner toch maken of breken door de beelden te kiezen die ze uit gaan zenden? En van iedereen is wel iets naars te tonen (behalve van Maurice dan, hiervoor verwijs ik naar de post over waarom er niets over hem wordt gezegd).
Ik ben er steeds meer van overtuigd: aan het eind van het liedje komt Veronica met een of andere afsluiting waaruit blijkt dat de TV maker de acties en gedachten van het kijkerspubliek kan bepalen en de bewoners zijn de pionnen in het spel! (vandaar ook die wurgcontracten; kunnen ze niet hun gram halen achteraf).
Van het idee dat het allemaal acteurs zijn ben ik inmiddels afgestapt, geen enkele acteur houdt dat 24/7 vol. Hoewel, de streams zijn zo vaak niet beschikbaar of in testbeeld, het zou nog kunnen...
Dus kijk maar eens hoe ze Bianca nu profileren. Echt hoor, ze doen het erom!
Weather
als je de streams een beetje gevolgt hebt, dan WEET je toch dat bianca superbitch numero uno is???
anywayz, het wordt tijd dat ze haar het huis uitflikkeren (da's denk ik de derde keer dat ik dat typ vandaag
Moi
BINACA DE HEKS!!
quote:
op 09-25-1999 om 05:47 PM schreef SiGNe het volgende:
Ik denk toch eerder dat Karin weggaat dan Maurice.
Van Maurice heb je geen last..hij kan met iedereen goed omgaan.
Bianca mag van mij heel snel opzouten omdat ze irritant is.
Sabine MOET blijven anders kunnen we geen leuke beelden tussen haar en Bart krijgen
Maurice weg, is te aardig wordt nooit een fikse ruzie....
Bianca blijven, misschien komen daar nog lekkere woordenwisselingen van. Allicht vinden haar medebewoners haar ook irri:
dan wordt het misschien nog wat.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |