abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190257
Errug interessant wel, die Bianca. In ieder geval komt ze het intelligentst over van het hele stel. Ze is a) inderdaad een V. medewerker b) te slim voor het concept en probeert gewoon haar tijd vol te maken met redactie-tje pesten. Maar ze blijft hoe dan ook hoogst irritant. Iemand meer gedachten hierover???
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190258
zo is ze een medewerker van V??? hoe weet je dat? heb ik wat gemist?

Verder is ze inderdaad zwaar iritating!
kunnen we haar niet vervroegd uit het huis laten teren of zo?

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190259
Las ik net in een reactie van iemand ander, ff zoeken in het forum. Ze wordt er fijntjes "Puthoer" genoemd (ook een manier om het te zeggen ja) Spannend spannend spannend!!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 17:07:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190260
Of ze medewerkster van veronica is weet ik niet. Wat wel duidelijk was is dat toen de BB personen zelf iemand moesten wegstemmen zowel bij de tussenstand als de eindstand zij er niet bijstond en wel degelijk 2x was genomineerd.
Het KAN dus zijn dat Veronica haar er om een of andere reden perse in wil houden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190261
Ja, lijkt me enig, en dan zorgen we dat enkel de mensen die helemaal níets te melden overblijven zodat Veronica in hun wanhoop opgescheept zit met vier a vijf ontzettend vriendelijke mensen die de godganse dag beleefd tegen elkaar zijn en hooguit nog wat knusjes samen mediteren... daarna delen ze het geld en stichten daarvan een BB-commune. Vraagje: wat zou Veronica doen om weer beweging in het geheel te krijgen dan? Als suprise-act Martin terugsturen?
pi_190262
Ze stond er niet bij omdat (volgens mij) alleen de mensen met de twee HOOGSTE scores(qua nominatie dus)door het publiek kunnen worden weggestemd. Bianca dus niet deze keer. But correct me if I'm wrong!
Fok!zine 2 the rescue!!!
  vrijdag 24 september 1999 @ 17:30:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190263
Grrrly is raait

Willem was 4x genomineerd; Tara, Martin, Bart en Karin 3x. De =<2 genomineerden waren niet wegstembaar (oid).

Ik en mijn directe collega's kunnen ons trouwens niet voorstellen dat TW (tattoo-woman) bij Veronica werkt(e). Dat zou te snel uitkomen. Daarnaast wordt het programma niet gemaakt door Veronica, maar door John de Mol Produkties (en nee, daar werkt ze ook niet)
V

Ja inderdaad, V. ja.
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 17:42:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190264
Maar bij de tussenstand waren er 2 of 3 die 2x genomineerd waren. 1 daarvan was Bianca. En TOCH werd die niet genoemd toen ze die tussenstand oplazen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 24 september 1999 @ 18:20:00 #9
136 V.
pi_190265
Ja maar DannyBoy,
alleen de 3 en 4x genomineerden stonden op de lijst...
de 2x genoemden niehiet
dus het klopt toch?
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190266
Whoeooehahahaha LOL patsy
Gaan ze samen op een matje zitten en bloemenkransjes voor elkaar vlechten terwijl op de achtergrond een CD met dolfijngeluiden weerklinkt!

Maar nu even over de topic: Bianca. Zien jullie dan niet wat Veronica aan het doen is?? Eerst laten ze alleen lullige beelden van Martin zien (de matennaaier). Vervolgens wordt ie met een grote meerderheid weggestemd. En hebben jullie dan de aflevering van vanavond (vrijdag) gezien? Och en ach wat was die Martin toch een toffe gozer Opeens kregen we allemaal beelden te zien van Martin die grapjes maakt, Martin die hard aan de ballonnen werkt en Martin die zijn maatjes en vriendjes helpt.

In de tussentijd laat BB de afgelopen paar dagen alleen maar slechte dingen van Bianca zien. Ze zijn met haar dus precies hetzelfde aan het doen! Misschien is de redactie haar zelf ook wel zat (te slim voor haar eigen bestwil). Ze kunnen een bewoner toch maken of breken door de beelden te kiezen die ze uit gaan zenden? En van iedereen is wel iets naars te tonen (behalve van Maurice dan, hiervoor verwijs ik naar de post over waarom er niets over hem wordt gezegd).

Ik ben er steeds meer van overtuigd: aan het eind van het liedje komt Veronica met een of andere afsluiting waaruit blijkt dat de TV maker de acties en gedachten van het kijkerspubliek kan bepalen en de bewoners zijn de pionnen in het spel! (vandaar ook die wurgcontracten; kunnen ze niet hun gram halen achteraf).
Van het idee dat het allemaal acteurs zijn ben ik inmiddels afgestapt, geen enkele acteur houdt dat 24/7 vol. Hoewel, de streams zijn zo vaak niet beschikbaar of in testbeeld, het zou nog kunnen...

Dus kijk maar eens hoe ze Bianca nu profileren. Echt hoor, ze doen het erom!

Weather

zaterdag 25 september 1999 @ 00:26:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190267
weater,

als je de streams een beetje gevolgt hebt, dan WEET je toch dat bianca superbitch numero uno is???

anywayz, het wordt tijd dat ze haar het huis uitflikkeren (da's denk ik de derde keer dat ik dat typ vandaag

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190268
Dit lijkt mij ook de meest logische gang van zaken ja. Bianca scoorde al niet hoog opde popi-schaal, ze is een b-tje te mondig en trekt gewoon een kut-hoofd als ze ergens niet achter staat/ mee eens is. Bovendien is ze wellicht iets te slim voor v, dus blijven we zitten met de schattige, lieve, niets-zeggende en overal mee instemmende mensjes. (o.a. maurice? sabine?)
Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 00:53:00 #13
136 V.
pi_190269
Lieve schatten toch...
'Bianca te slim'...
Er zijn eencelligen die een grotere kans maken lid te worden van de Mensa...
Een een tongpiercing en een uit de kluiten gewassen droedel op haar rug maken miss 'streetwise' nog niet een professor hoor
En vergis je niet... Bij the big V. zijn ze heus slim genoeg...

Moi

Ja inderdaad, V. ja.
pi_190270
Maar hoe dan ook is deze tante een Drs. in de Bitchkunde! Verreweg de meest geschikte persoon om een lekker te stoken.
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190271
Bianca blijft. Let op mijn woorden. Anders wordt het een grote kampeerboerderij...incl. gitaar. Maurice is de volgende die ze laten gaan. Zag je dat pruilmondje toen Bart hem wegstuurde.
#
  zaterdag 25 september 1999 @ 17:47:00 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190272
Ik denk toch eerder dat Karin weggaat dan Maurice.
Van Maurice heb je geen last..hij kan met iedereen goed omgaan.
Bianca mag van mij heel snel opzouten omdat ze irritant is.
Sabine MOET blijven anders kunnen we geen leuke beelden tussen haar en Bart krijgen
pi_190273
Nieuwe naam van Bianca de Bitch is......

BINACA DE HEKS!!

If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_190274
hele maal mee eens maurice gaat weg
pi_190275
Mag ik Nu al stemmen???????
Die Bianca zat me de eerste dag al hoog.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_190276
yep yep Maurice gaat pleituh, zeker na dat ongelukje met Tara
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190277
quote:
op 09-25-1999 om 05:47 PM schreef SiGNe het volgende:
Ik denk toch eerder dat Karin weggaat dan Maurice.
Van Maurice heb je geen last..hij kan met iedereen goed omgaan.
Bianca mag van mij heel snel opzouten omdat ze irritant is.
Sabine MOET blijven anders kunnen we geen leuke beelden tussen haar en Bart krijgen

Maurice weg, is te aardig wordt nooit een fikse ruzie....
Bianca blijven, misschien komen daar nog lekkere woordenwisselingen van. Allicht vinden haar medebewoners haar ook irri:
dan wordt het misschien nog wat.......

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

zondag 26 september 1999 @ 01:02:00 #22
136 V.
pi_190278
misschien heb ik iets gemist...
er wordt hier ook zoveel gepost
maarre... ongelukje Maurice/Tara?
Vertel meer...
V