Nee, was nog niet gezegd dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef MaJo het volgende:
Our Earthly Pleasures staat trouwens ook op de luisterpaal deze weekOf was dat al gezegd?
Added March 31, 2007quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Blupp het volgende:
mailde een schotse vriend me net, die zat daar in de vip-lounge champagne te zuipen
http://www.youtube.com/watch?v=-8el23DwdcE
welk nummer is dit?? lekker tempo!
okay dat is dus de titel.. thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Added March 31, 2007
From CalvinoHFC
Apply Some Pressure
Hun bekendste nummerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Blupp het volgende:
mailde een schotse vriend me net, die zat daar in de vip-lounge champagne te zuipen
http://www.youtube.com/watch?v=-8el23DwdcE
welk nummer is dit?? lekker tempo!
Nog niet binnen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
2 meestal ofzo, meestal vrij snel iig
Hoezo dequote:
Ik heb zo'n vermoeden van wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eens kijken of Paul wéér uit z´n boekje voor gaat lezen
Discman? 90'squote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoezo de?
Wil je de cd in je discman doen zodat je heel hip ergens onderweg naar de cd kan luisteren?![]()
Wow, heb jij tegenwoordig punten enzoquote:
Och, af en toequote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wow, heb jij tegenwoordig punten enzo![]()
Na mijn (3equote:Luister het meest naar mp3. Maar vind het ook leuk om 'm met vol geluid uit de cd-speler-boxen te horen![]()
Ik speel cd's in mijn DVD speler, die op zijn beurt weer aan mijn pc hangt. En in een discmanquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, af en toe
[..]
Na mijn (3e) verhuizing heb ik eigenlijk nooit meer de moeite genomen om m'n cd-speler uit te pakken
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik ook niet..... eerst maar naar het concert dan moet ik ongeveer 60 euro aan treinkaartjes kopen dus dat eerst maar even afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |