http://www.youtube.com/watch?v=t2BpyQ2GhLY&mode=related&search=quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
Welke is dit?
ik ben ook nog steeds zoekendequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik speur nu al een half uur maar heeft er dan nog niemand een linkje voor HET filmpje van de stemronde van vanavond.... iemand presteerde het om aan te bellen en te blijven plakken zodat ik er niets van gezien heb....
pleaseeeee heeft iemand het opgenomen???
Visite zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik speur nu al een half uur maar heeft er dan nog niemand een linkje voor HET filmpje van de stemronde van vanavond.... iemand presteerde het om aan te bellen en te blijven plakken zodat ik er niets van gezien heb....
De stemronde duurde 40 minuten, en helaas...ik heb het niet voor je.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
Jep, staat ook officiëel op de Tien site, vanaf 19:00uur dacht ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Huub mag morgen weer drinken toch?
Zit nog in de donkerekamer, komt eraanquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds zoekende
Op zich heb je niet zo heel erg veel gemist denk ik, hooguit Syl die een hele goede toespraak had voor zdngmw. Petje af voor Sylquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds zoekende
Ja, uploaden tot 100 mb. Filmpje was het dubbele. Dus ging niet lukken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
[..]
De stemronde duurde 40 minuten, en helaas...ik heb het niet voor je.
Morgen staat het waarschijnlijk op Youtube of zo![]()
ooooow. doe maar rustig aan. het feit dat ik weet dat het ergens wordt bewerkstelligd is voor nu voldoendequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit nog in de zwarte kamer, komt eraan![]()
Dat wordt dus partytimeeeeee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, staat ook officiëel op de Tien site, vanaf 19:00uur dacht ik
quote:
Heb de links naar beide filmpjes nog even in het fake-topic gezet: The Golden Cage Fakes 2quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
Welke is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |