Zodra zij uit DGK komt hoort ze dat haar kinderen bij een voor haar onbekend gezin wonen en is Wilgo allang getrouwd en gelukkig met iemand andersquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Ning het volgende:
Nu weet ik het zeker. Wilgo betaald de gouden kooi om zdngmw zo lang mogelijk er in te houden
Briljant in een reactie van 20 minuten laterquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Af en toe ben ik niet snel genoeg, of dubbelklik ik ergens waar dat niet moet.
die liegt zich er net zo makkelijk weer onderuit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Carlaa het volgende:
Amoebe "flirt" met Huub.. gaat Braindead niet leuk vinden
paraquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JWqEskfK-vQ
Die jongen is echt wel vet aan de drugs.
Niet normaal meer!
Daarom verheug ik me al op morgen als Huub weer mag drinken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Carlaa het volgende:
Door dat filmpje op you tube kom ik op de andere filmpjes. En nu zie ik pas dat er een toeterconcert is geweest.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Carlaa het volgende:
Brian gedaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef Dark het volgende:
Hoe komen die sinasappels op de grond? Ik was ff pissen en het is meteen een bende, waar komt dat vandaan?
tuig van de onderste richel in het diepste dal dat er te vinden is...quote:
Heel mooi voorbeeld wat je geeft in dit filmpje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JWqEskfK-vQ
Die jongen is echt wel vet aan de drugs.
Niet normaal meer!
of de draaitafel op braaajen gooien??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
Kan iemand even een sinasappel op brian gooien? Offe in de draaitafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |