Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.
Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.
ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
Aangeraden door Johan Cruijffquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Pritt het volgende:
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.
(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef dlebrok het volgende:
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.
Thnxquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....
Nog gefeliciteerd met de volgende ronde!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
quote:Ich hab Angst.
quote:Glückwunsch an Ajax zu diesem geilen Spiel!
Die Jungs haben über 90 min nicht nur kämpferischen sondern auch schönen Fussball gezeigt...
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dergelijke teksten doen mij toch goed.... moest er dan ook niet aan denken als we vanavond wéér kansloos ten onder zouden zijn gegaan.quote:
Ik vatte het al niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.
quote:Ajax spielt Katz und Maus mit uns,
Unfassbar!
quote:Ajax reichen 40 starke Minuten in Hin- und Rückspiel, um Bremen zittern zu lassen. Peinlich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |