abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46579978
Teringtyfus wat een pot.

Die kansen van Sneijder en Perez Het had zo mooi geweest.

Alles of niets oleolee
Geef mij maar Amsterdam
pi_46580007
Nu ik de kansen even op een rijtje heb gezien baal ik toch wel flink hoor Als we kijken naar de vele kansen had ik nog het idee dat Ajax ging stunten, maar helaas ging dat niet door.

In ieder geval ben ik enorm trots op dit Ajax, op het geweldige spel wat ze de 2e helft vertoonden. Spelers als Sneijder, Babel en Perez zijn van grote klasse

AFC Ajax
pi_46580039
Nummer aangepast van 664 naar 564
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46580075
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.

Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.

ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
pi_46580157
Netjes hoor.

Roger . Vorige week redelijk, maar vandaag... . Met name bij dat tegendoelpunt, maar ook zijn passes. Allemaal zo vaag. Lijkt echt helemaal nergens op.

Leo zorgde voor veel dreiging, Perez moet gewoon in de basis, Sneijder
pi_46580227
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.

Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.

ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....

Nog gefeliciteerd met de volgende ronde !
pi_46580260
Nou mensen wat is de ideale opstelling voor zondag? Roept u maar

@xFriendx
Nog gefeliciteerd met jullie overwinning, dik verdiend
pi_46580267
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.

(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:42:35 #34
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46580350
Steek
heitinga-stam-grygera-emmanuelson
gabri-sneijder-davids
perez-huntelaar- babel

Zo zou ik spelen tegen AZ indien het gelukt is om Urby en Zdenek fit te krijgen voor zondag.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_46580366
AZ - Ajax wordt een doelpuntenfestijn.

Ik vrees helaas aan beide kansen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46580389
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Pritt het volgende:
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.

(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
Aangeraden door Johan Cruijff
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46580391
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.
pi_46580677
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef dlebrok het volgende:
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.

Zie je het had gekund maar helaas.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46580698
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....

Nog gefeliciteerd met de volgende ronde !
Thnx

Interessant zal het zeker wel worden. Ik verwacht zelf een spel wat vaak op en neer gaat tussen beide partijen. Louis is een goede coach, dat zeker, hoewel de beginopstelling natuurlijk wel van hem was en die niet bepaald perfect was. Misschien is het wel achteraf praat en beland je bij het kip en ei verhaal, maar hij stelde deze 3 spitsen zo op omdat Fener vorige keer er geen raad mee wist. Je zou dan kunnen verwachten dat de coach van Fener hier op zou inspelen. Vervolgens komt het kip ei verhaal.... als hij dat zou verwachten zou Van Gaal juist deze opstellingen houden omdat Fener zich al aangepast zou hebben aan AZ, etc etc etc. Desondanks wist Van Gaal dat wel aan te passen en te verbeteren.

Ik ben uiteraard blij met de volgende ronde, maar ik heb alledrie de spitsen eigenlijk niet gezien. Waren deze drie wel in beeld was het niet best.

Echter zag ik wel positieve dingen. Een aantal kansen die Werder had vanavond waren kansen die AZ ook heel goed zou kunnen maken en ook afmaken. De spits linksvoor bij Werder meen ik mistte oa een kans die leek op een aanval van AZ en die Koevermans zeker zou maken.

Al met al zullen PSV en Twente de winnaars zijn als zij hun wedstrijd gewoon winnen.
pi_46580928
Klopt xFriendx. Verdediging is gewoon de zwakte nu. Maar met een beetje geluk komen zowel Grygera als Urby terug.

Ben benieuwd zondag. Als we net zo verslappen als afgelopen zondag gaat het een afstraffing worden, spelen we net zoals vanavond zie ik zeker kansen.

Zondag gaan we (naja niet alleen wij, ook AZ) beginnen aan een hele belangrijke en beslissende rit. KOM OP AJAX!
pi_46580933
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
pi_46580964
Gelukkig dat de 2e helft nog ergens op leek, de 1e helft waren ze met zn allen al bezig met hun douchepartijtje ofzo.
pi_46581017
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
quote:
Ich hab Angst.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46581121
quote:
Glückwunsch an Ajax zu diesem geilen Spiel!

Die Jungs haben über 90 min nicht nur kämpferischen sondern auch schönen Fussball gezeigt...
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46581125
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.

Wedstrijd:

Dat je verdedigend wat mensen mist, heeft je de das omgedaan. Dan kan je normaal spelen in Bremen (geen 352 maar 433) en dan zet je daar veel beter resultaat neer.

Duidelijk is dat Ajax beter team heeft dan Bremen, alleen dan wel een FIT team. Als je Grygera, Vermaelen en Ubry mist, mis je achterin te veel om door te gaan. Lindenbergh, Maduro en Roger noodzakelijk laten spelen doet je echt de das om. Jammer, maar dapper gestreden!

Wat een kansen... echt jammer. Maar met opgeheven hoofd ten onder.

Trots op onze DAPP'RE STRIJDERS!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_46581186
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Roi het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dergelijke teksten doen mij toch goed.... moest er dan ook niet aan denken als we vanavond wéér kansloos ten onder zouden zijn gegaan.
pi_46581426
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.
Ik vatte het al niet.

Maar over de wedstrijd: inderdaad een prestatie om trots op te zijn.
That's all folks!
pi_46581582
Sorry ben het niet vaak eens met die verslag gevers maar dit keer wel.. Roger is helemaal niks. Zwaar teleurgesteld in die gast. Hij krijgt zo veel tijd en zo veel ruimte en dan moet je als goede voetballer die wat toevoegt aan Ajax wat kunnen bedenken. En diep en diep triest hoe die die ballen inlevert... en dan ontzie ik hem verdedigend omdat dat niet zijn sterkste kant schijnt te zijn. Nadat die gast een bal ingespeeld heeft staat ie meestal stil ook nog.

Ten Cate mag zijn vleugelspelers ook op hun flikker geven ipv alleen Huntelaar aan te pakken.. want wat stond die toch vrij soms en wat werd die over het hoofd gezien. Als je die ballen dan niet krijgt van je vleugels scoor je ook niet als spits.

Verder Was Wesley echt geweldig maar dat was ie vorige week ook. Perz moet altijd spelen.. die man heeft zo veel klasse en inzicht en bal gevoel en duikt altijd voor de keeper.. desnoods offer je maar een vleugelspeler voor hem op.

Al met al was het vandaag niet eens zo slecht ..
pi_46581609
De 410 'actie'

Verder lekkere wedstrijd, echt ZONDE van die tegengoal. Maar eigenljk heb je het in Bremen laten liggen met dat laffe spel. Verder gewoon prima gedaan vandaag, tegen me verwachting in toch een leuke wedstrijd en met een redelijk goed gevoel de UEFA cup verlaten.
pi_46581629
quote:
Ajax spielt Katz und Maus mit uns,
Unfassbar!
quote:
Ajax reichen 40 starke Minuten in Hin- und Rückspiel, um Bremen zittern zu lassen. Peinlich...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')