abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46593495
Ajax was niet kansloos vanaf de 1-1. Ajax was kansloos toen Webb voor het laatst floot.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:11:30 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46593512
Voor het gevoel van het overgrote deel van de Ajacieden zaten we er, ondanks de 2 goals, niet al te ver vanaf. Waarom vind je dat zo'n ontzettend groot probleem? Natuurlijk is dat door een Ajax-bril gekeken en kan je er logisch gezien allemaal tegenargumenten voor verzinnen. Punt is dat er na de 3-1 weer vol gevoetbald werd voor de kansen om door te gaan, die op dat moment zeker aanwezig waren.

Je punt is trouwens al lang gemaakt, daar heb je echt geen 10 posts voor nodig. Maargoed, alles uit Eindhoven en omstreken verspilt waarschijnlijk 90% energie.
pi_46593606
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:11 schreef twi het volgende:

Je punt is trouwens al lang gemaakt, daar heb je echt geen 10 posts voor nodig. Maargoed, alles uit Eindhoven en omstreken verspilt waarschijnlijk 90% energie.
Philips wil juist van de gloeilamp af hoor!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:25:34 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46593973
Ten Cate probeert er na de uitschakeling van ajax nog het positieve uit te halen.
We waren er bijna, we waren er bijna, maar helaas niet helemaal!

Zondag 1 puntje in Alkmaar en het positievisme viert weer hoogtij in amsterdam en omstreken....

vond ajax trouwens wel aardig spelen gisteren
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:26:16 #276
82589 S-Two
barba macacu
pi_46593998
Erg jammer gister, maar (zeker na de 60ste minuut) een geweldige pot voetbal gezien, fantastische sfeer in het stadion! Dit biedt zeker vertrouwen voor de wedstrijd tegen AZ. Ik vond Perez trouwens helemaal niet zo super spelen zoals zo veel zeggen (hij moet wel in de basis hoor). Ik vond Leo ook erg zwak spelen, geef mij maar weer een aanval met De Mul - Huntelaar - Babel. Babel speelde erg sterk zeg!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:26:41 #277
82589 S-Two
barba macacu
pi_46594006
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Ten Cate probeert er na de uitschakeling van ajax nog het positieve uit te halen.
We waren er bijna, we waren er bijna, maar helaas niet helemaal!

Zondag 1 puntje in Alkmaar en het positievisme viert weer hoogtij in amsterdam en omstreken....

vond ajax trouwens wel aardig spelen gisteren
We worden gewoon nog kampioen hoor!
pi_46594086
Leo was dreigend. Had een paar goede acties en een goede goal. Als hij dit zondag ook doet vind ik het prima.

Perez hoort gewoon te spelen. En Huntelaar ook.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46594118
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer gister, maar (zeker na de 60ste minuut) een geweldige pot voetbal gezien, fantastische sfeer in het stadion! Dit biedt zeker vertrouwen voor de wedstrijd tegen AZ. Ik vond Perez trouwens helemaal niet zo super spelen zoals zo veel zeggen (hij moet wel in de basis hoor). Ik vond Leo ook erg zwak spelen, geef mij maar weer een aanval met De Mul - Huntelaar - Babel. Babel speelde erg sterk zeg!
Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
pi_46594186
Leonardo glee hele tijd uit.
pi_46594324
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
Het is wel eens slechter geweest met 30.000 man...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:41:37 #282
82589 S-Two
barba macacu
pi_46594457
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Leo was dreigend. Had een paar goede acties en een goede goal. Als hij dit zondag ook doet vind ik het prima.
Die goal was prima ja, maar zeker de tweede helft mislukte echt alles bij hem. Elke keer dezelfde actie, en hij kwam er af en toe met geluk langs of kreeg iets van 2x een onterechte vrije trap mee.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Fantastisch was misschien niet het goede woord, maar zeker na de 3-1 vond ik toch dat er een goede sfeer was, waar ik zat geloofde iedereen toch nog wel een klein beetje in een wonder.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:46:14 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46594581
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

We worden gewoon nog kampioen hoor!
Vast nog wel een keertje ja
pi_46595240
Na de 3-1 was de sfeer inderdaad wel prima.. Ogararu is trouwens ook om te huilen, voetballend is hij goed, maar verdedigend, met name positioneel, zo verschrikkelijk slecht. Volgens mij heeft niemand hem zelfs verteld dat je aan de binnenkant moet dekken..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:16:45 #285
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_46595498
Seedorf naar Ajax: 'Tsja, wie weet'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 15:13

In een interview met Ajax Life laat AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf de fans in het ongewisse over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Of hij het voorbeeld van zijn maatje Edgar Davids binnenkort zal volgen? “Tsja, wie weet.”

“Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen. Er zitten geen clausules in mijn contract, maar je weet nooit wat de toekomst brengt”, reageert de Oranje-international en drievoudig Champions League-winaar.

“Ik ben blij dat Edgar Ajax een handje kan helpen. Ik denk, gezien onze mentaliteit, ook niet dat Edje naar Ajax kwam om af te bouwen. Zolang we spelen willen we alles winnen. Daarom is het mooi dat hij hier heen ging en in de toekomst… Tsja, wie weet.”
pi_46595687
tvp
pi_46595723
Ach, hij heeft het waarschijnlijk over een termijn van 3/4 jaar....nu is hij gewoon onbetaalbaar. Of Sneijder moet erbij worden betrokken.
pi_46595736
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef toma het volgende:
tvp
Op de 6e pagina?

Ogararu moet meer opkomen. Als ie Gabri voor zich heeft werkt dat super, omdat Gabri goed kan overnemen.
pi_46595758
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, hij heeft het waarschijnlijk over een termijn van 3/4 jaar....nu is hij gewoon onbetaalbaar. Of Sneijder moet erbij worden betrokken.
Perez voor Seedorf
pi_46595775
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef toma het volgende:

[..]

Perez voor Seedorf
Perez is de opvolger van Sneijder! Die blijft lekker hier.
pi_46595914
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:26 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Perez is de opvolger van Sneijder! Die blijft lekker hier.
Perez is bijna 34
pi_46595921
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef toma het volgende:

[..]

Perez voor Seedorf
Houd van een lijntje.
pi_46595929
quote:

Grygera inzetbaar tegen AZ
(Novum) - Ajax kan zondag in het uitduel met AZ weer beschikken over Zdenek Grygera. De Tsjechische verdediger is hersteld van een hamstringblessure. Of Grygera in de basis begint tegen de Alkmaarders, kon hij vrijdag niet zeggen.

Voor Urby Emanuelson komt de wedstrijd in het DSB Stadion te vroeg. De linkerverdediger heeft nog last van zijn knie. Ook Belg Thomas Vermaelen is nog niet fit.

AZ en Ajax strijden zondag om de tweede plaats op de ranglijst. De Amsterdammers, die momenteel achter PSV op de tweede plaats staan, hebben één punt voorsprong op AZ.
Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.
pi_46595970
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef Messenga het volgende:

Seedorf naar Ajax: 'Tsja, wie weet'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 15:13

In een interview met Ajax Life laat AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf de fans in het ongewisse over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Of hij het voorbeeld van zijn maatje Edgar Davids binnenkort zal volgen? “Tsja, wie weet.”

“Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen. Er zitten geen clausules in mijn contract, maar je weet nooit wat de toekomst brengt”, reageert de Oranje-international en drievoudig Champions League-winaar.

“Ik ben blij dat Edgar Ajax een handje kan helpen. Ik denk, gezien onze mentaliteit, ook niet dat Edje naar Ajax kwam om af te bouwen. Zolang we spelen willen we alles winnen. Daarom is het mooi dat hij hier heen ging en in de toekomst… Tsja, wie weet.”
En daarom heeft ie bij Milan bijgetekend .. of vergis ik me??
pi_46596052
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef toma het volgende:

[..]

Perez is bijna 34
Over een half jaar wordt ie 33
pi_46596094
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.
Hebben we nog steeds geen linksback. Davids dan maar?
Houd van een lijntje.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:38:45 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46596182
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Over een half jaar wordt ie 33
Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.
pi_46596204
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.
Ben ik ook met je eens hoor . Zeker op de positie van Perez.
pi_46596276
Grygera zondag in de basis aub! Heitinga stond weer te stuntelen gister
pi_46596579
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens hoor . Zeker op de positie van Perez.
Perez ala Barry van Galen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')