Ja preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Aneurism het volgende:
Ow wacht... nu moet ik zeggen: Nooit klachten gehad.om nog over te laten komen dat ik geen minipikkie heb.
![]()
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies"Mijn vriendinnen hebben nooit geklaagd
" .... niet tegen jou nee, maar waarschijnlijk wel tegen haar vriendinnen, whehe.
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...
zou wel leuk zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...
maar wat is dan het nut om toch vriendinnen te raadplegen, kunnen zij er wat aan doen, of bespreken jullie dan onderling een mannen- en penisruilquote:
Niet om te raadplegen, maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen wel over hun seksleven praten met hun vriendinnen. (mannen vast ook maar goed) Dus dan hoort dat er ook bij denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar wat is dan het nut om toch vriendinnen te raadplegen, kunnen zij er wat aan doen, of bespreken jullie dan onderling een mannen- en penisruil
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Niet om te raadplegen, maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen wel over hun seksleven praten met hun vriendinnen. (mannen vast ook maar goed)
Nouhooouquote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.
postmoderne mannen?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.
metroseksueel volt onder de categorie 'moet nog uit de kast komen'quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
postmoderne mannen?
Valt dat onder de zelfde categorie als metrosexueel?
Ik zeg niks....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
postmoderne mannen?
Valt dat onder de zelfde categorie als metrosexueel?
Ze bestaan, en het zijn vaak de mannen waarvan je het helemaal niet wil horenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is ook zioets als iemand het zwijgen opleggen voor die aan zo'n verhaal begint wat je niet wil horen natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef Frappelsien het volgende:
Ze bestaan, en het zijn vaak de mannen waarvan je het helemaal niet wil horen
hahahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Sok41 het volgende:
Lol en ik vroegah maar denken dat ik me moest schamen met 18-19 cm
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies"Mijn vriendinnen hebben nooit geklaagd
" .... niet tegen jou nee, maar waarschijnlijk wel tegen haar vriendinnen, whehe.
Ik zei toch, dat was echt geen 25cm Aneurismquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]Waarop ik weer moet antwoorden om te laten blijken dat ik geen minipikkie heb: "Ze wouden allemaal een proefritje."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |