alles beneden de 12cm kan zo de navel in,sexen op een andere manier dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef erodome het volgende:
Size does matter, maar is niet zo belangerijk als de meeste denken.
Het begint vooral mee te tellen als het buiten het normale valt, onder de 10 cm ga ik me toch echt afvragen wat daar hangt, maar dat die ik ook boven een22/23 cm, ligt ook weer een beetje aan de dikte, maar die maten ongeveer zetten wel het normale uit zo'n beetje.
Alles vanaf een cm of 12 tot een ruime 20 hoeft zich niet zo druk te maken, als de rest maar goed bevalt.
Wel, dat gaat vanzelf veranderen als je straks wat ouder bent. Dan speel je er andere spelletjes mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan gaan we poppenkastje spelen! Leuk, dan maak ik zo stemmetjes bij die kabouter en dan ben ik de reus!
![]()
lastig, vind sex heel belangrijk in een relatie, denk toch dat het me op een gegeven moment gaat irriteren, ligt er natuurlijk ook aan HOE kleinquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef chatter het volgende:
@Zwartedoos: Het kan dan wel lekkerder zijn, maar zou je iemand die niet volledig aan de gewenste maat komt afwijzen ?
Want dat zou eventueel een vervolg in de situatie zijn, gezien de laatste vraag van TS.
(En wat doe je nou als hij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij heeft een kaboutertje in zn broek? )
Dat klopt wat je zegt, het ligt er aan HOE klein de penis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
lastig, vind sex heel belangrijk in een relatie, denk toch dat het me op een gegeven moment gaat irriteren, ligt er natuurlijk ook aan HOE klein
Ja natuurlijk. Een doos zonder spieren is toch verschrikkelijk? Dan kun je net zo goed vrienden worden en een deurgat volpompen. Zelfde geldt voor pé-nis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef chatter het volgende:
Maar zal het echt DE reden zijn, om iemand af te wijzen ?
een doos zonder spieren is als een 6baans coentunnel,daar wil je ook liever niet inrijden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Een doos zonder spieren is toch verschrikkelijk? Dan kun je net zo goed vrienden worden en een deurgat volpompen. Zelfde geldt voor pé-nis.
Eigenlijk vind ik dat mannen eerst hun broek maar naar beneden moeten doen alvorens wij vrouwen al hun praatjes moeten aanhoren. Om zo, zonder al teveel gewauwel, meteen de potloodjes van de vetkrijtjes kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat zie ik hier alleen mannen zeggen.
Je wacht natuurlijk niet een half jaar voordat je sex hebt dus je komt er toch al redelijk snel achter hoe klein hij is. Dus dan is het denk ik makkelijker om er een punt achter te zetten als dan dat je bv al heel lang samen bent. Als hij voor mijn gevoel (want dat is voor iedereen verschillend) te klein is dan is het wel een reden voor mij om er een punt achter te zetten ja...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat klopt wat je zegt, het ligt er aan HOE klein de penis.
Net als HOE groot de borsten, of HOE ruim de vagina.
Maar zal het echt DE reden zijn, om iemand af te wijzen ?
Ja en als reden geven we dan op: hij heeft niet genoeg diepgangquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Je wacht natuurlijk niet een half jaar voordat je sex hebt dus je komt er toch al redelijk snel achter hoe klein hij is. Dus dan is het denk ik makkelijker om er een punt achter te zetten als dan dat je bv al heel lang samen bent. Als hij voor mijn gevoel (want dat is voor iedereen verschillend) te klein is dan is het wel een reden voor mij om er een punt achter te zetten ja...
in een 'line-up' zou mijn pritstift het dus goed doen ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat mannen eerst hun broek maar naar beneden moeten doen alvorens wij vrouwen al hun praatjes moeten aanhoren. Om zo, zonder al teveel gewauwel, meteen de potloodjes van de vetkrijtjes kunnen onderscheiden..
"Te" is nooit goed, alleen bij tepel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef candygirl het volgende:
kan ik me voorstellen dat het dan ook niet meer fijn is,
maar is TE niet altijd TEVEEL?
en idd doosje 12 cm is klein
zijn wij wel groters gewend he hahaha![]()
Dat is appels met peren vergelijken...een litteken heeft geen invloed op de sex, wat toch een heel belangrijk onderdeel is in een gezonde relatie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef chatter het volgende:
Dan zou je zelfs het vergelijk door kunnen trekken over andere uiterlijke kenmerken.
Zou je dan iemand afwijzen omdat ze een lidteken hebben, die ze altijd goed bedekt hebben gehouden ?
Ook dan zeg ik wederom "Nee".
Ik heb dan in ieder geval een hele andere denkwijze. Gelukkig maar, want als iedereen het zelfde zou denken, zou het helemaal een bende worden op deze aardbol.
Maar dat heeft niets met het fysieke seksgevoel te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef chatter het volgende:
Dan zou je zelfs het vergelijk door kunnen trekken over andere uiterlijke kenmerken.
Zou je dan iemand afwijzen omdat ze een lidteken hebben, die ze altijd goed bedekt hebben gehouden ?
Haha, die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en als reden geven we dan op: hij heeft niet genoeg diepgang![]()
Gelukkig is het nu allemaal pais en vree.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef chatter het volgende:
Gelukkig maar, want als iedereen het zelfde zou denken, zou het helemaal een bende worden op deze aardbol.
en anders is er nog 'make up' sex,best lekker om eerst flink ruzie met elkaar te maken om het daarna op een neuken te zetten,gotta try it sometimequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu allemaal pais en vree..
Misschien moet er maar eens wat minder gemiept en wat meer geneukt worden..
Het is een uiterlijk kenmerk, dus ook te betrekken in deze vergelijking.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken...een litteken heeft geen invloed op de sex, wat toch een heel belangrijk onderdeel is in een gezonde relatie.
Penis en vree.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu allemaal pais en vree..
Misschien moet er maar eens wat minder gemiept en wat meer geneukt worden..
Vrouwen zijn wat technischer aangelegd tegenwoordig...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef sobriquet het volgende:
Hmmm ben ik nu gedoemd met mijn 16,3 cm?![]()
tamelijk lullig voor die knul,letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef zwartedoos het volgende:
Een vroegere vriendin heeft eens een keer iemand mee genomen uit de kroeg en toen hij zijn broek uitdeed heeft ze hem naar huis gestuurd want daar deed ze het niet voor![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |