In Duitsland had ie gezetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef dlebrok het volgende:
2-1
Moet je niet in het stadion zitten samen met de rest van je vriendjes hier?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef leroytje het volgende:
[..]
Wegwezen jij kutfeyenoorder met je grafsupporters
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:
Nou ja, ik zou zeggen dan maar een frontale aanval op dat moffenvak, hebben wij hier voor de tv temnminste nog wat te lachen.![]()
Ajax is geen Feyenoordquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:
Nou ja, ik zou zeggen dan maar een frontale aanval op dat moffenvak, hebben wij hier voor de tv temnminste nog wat te lachen.![]()
appeltje eitje..quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:
Nou ja, ik zou zeggen dan maar een frontale aanval op dat moffenvak, hebben wij hier voor de tv tenminste nog wat te lachen.![]()
Maarja, die hebben dan ook BWIN als sponsor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
In Duitsland had ie gezeten![]()
Dat was inderdaad wel de meest lompe josti-actie. Hoe kan een mens zo'n mis-timing hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef J.Herrer het volgende:
WTF was dat voor actie![]()
Hij begon al te springen toen die gast nog niet eens een schijnbeweging deed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |