Weer een jij-bak. Natuurlijk. Als ik jouw geclaimde hoedanigheid aanval, dan moet jij die van mij aanvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef CarDani het volgende:
Wel dat jij je jurist noemt, hoewel ik daar hevig mijn vragen bij heb.
Ik ben het niet eens met DS4, maar je zou op zn minst de moeite kunnen nemen om zijn postst eens goed te lezen voor je gaat lopen schreeuwen. Hij zegt nl zelf ook ergens dat hij de straf verhouding tussen deze twee niet goed vindt. En met zo een opmerking kun je er vanuit gaan dat mensen je niet serieus nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, er zijn anders te weinig cellen over voor mensen die hun parkeerbonnen niet hebben betaald .
Jij begonquote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Weer een jij-bak. Natuurlijk. Als ik jouw geclaimde hoedanigheid aanval, dan moet jij die van mij aanvallen.
Ondanks dat Freud en rare knakker was, en een vreemde vogel, hebben Freud en Jung veel betekend voor de psychologie, maar dat terzijde.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met DS4, maar je zou op zn minst de moeite kunnen nemen om zijn postst eens goed te lezen voor je gaat lopen schreeuwen. Hij zegt nl zelf ook ergens dat hij de straf verhouding tussen deze twee niet goed vindt. En met zo een opmerking kun je er vanuit gaan dat mensen je niet serieus nemen.
Vooral niet als je daarvoor ook al Freud hebt aangehaald.
Dat ze een zet in de goede richting hebben gegeven wil niet zeggen dat het inmiddels niet achterhaald is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ondanks dat Freud en rare knakker was, en een vreemde vogel, hebben Freud en Jung veel betekend voor de psychologie, maar dat terzijde.
Dat is zo. En daarom zouden de straffen hoger moeten, maar daar is iedereen het hier over eens. En het is ook goed dat er iemand is die de andere (justitiele) kant van zo'n verhaal eens kan uitleggen. En voor die kant kan ik ook begrip voor hebben, tot op zekere hoogte. Justitie kan niet emotioneel gaan lopen doen, daar schiet je niks mee op. En wat DS4 schreef over de reden van die strafvermindering kan ik ook in komen, alleen is die strafvermindering veel te groot. Maar om die straffen omhoog te krijgen (de vermindering omlaag) is de politiek nodig, de mensen die het beleid verzinnen en maken.Helaas ligt er zo een groot taboe op dit onderwerp dat het geen politiek draagvlak heeft, waardoor er dus niet over gesproken wordt, waardoor er niets aan verandert.quote:Ik heb de posts gelezen. Maar inderdaad er komt bij mij emotie vrij en dan kan ik er niet tegen als er zo plastisch mee om wordt gegaan.
...
We hebben het verdorie over een onschuldig kind van 4. !!!!!!!
Een kind dat in een ongekend belangrijke fase van haar leven zit. !!!!!!!
Hij heeft de basis gelegd in de psychoanalytische benadering. Later is er op voortgeborduurd, maar affijn, daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef zillah666 het volgende:
[..]
[quote]Dat ze een zet in de goede richting hebben gegeven wil niet zeggen dat het inmiddels niet achterhaald is.
[/quote]quote:Dat is zo. En daarom zouden de straffen hoger moeten, maar daar is iedereen het hier over eens. En het is ook goed dat er iemand is die de andere (justitiele) kant van zo'n verhaal eens kan uitleggen. En voor die kant kan ik ook begrip voor hebben, tot op zekere hoogte. Justitie kan niet emotioneel gaan lopen doen, daar schiet je niks mee op. En wat DS4 schreef over de reden van die strafvermindering kan ik ook in komen, alleen is die strafvermindering veel te groot. Maar om die straffen omhoog te krijgen (de vermindering omlaag) is de politiek nodig, de mensen die het beleid verzinnen en maken.Helaas ligt er zo een groot taboe op dit onderwerp dat het geen politiek draagvlak heeft, waardoor er dus niet over gesproken wordt, waardoor er niets aan verandert.
En dat is erg kut. Maar het moet eerst bespreekbaar worden, en de ernst moet er van worden ingezien (maar dat komt meestal vanzelf zodra het bespreekbaar wordt).
Ja, ok, maar machteloos blijf je. Je kan je kind (of jezelf) niet tegen alle kwaad in de wereld beschermen. En harder straffen zal daar vrees ik ook niet tegen helpen (puur om het te voorkomen bedoel ik).quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef CarDani het volgende:
Ja, dat is wel zo. Maar ik voel me zo verdomd machteloos. Als ik aan die slachtoffertjes denk die aan de grillen van zo'n vuilak zijn onderworpen .....![]()
Nounou.. daar zullen verkrachters in spé wel even van schrikken..quote:PURMEREND
De rechtbank in Haarlem heeft vrijdag uitspraak gedaan in de zaak rondom de verkrachting van het 4-jarige meisje uit Purmerend. De rechter vond de 40-jarige overbuurman van het slachtoffertje schuldig aan verkrachting.
Hiervoor krijgt de man zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd van twee jaar. Daarnaast krijgt hij 240 uur werkstraf. Ook moet de man verplicht een behandeling ondergaan.
De vader van het meisje, raadslid in Purmerend, Arie-Wim Boer, kwam al eerder in de media omdat hij woest was over de lage strafeis.
Bron: rtvnh.nl
En wat houdt die behandeling in?quote:Ook moet de man verplicht een behandeling ondergaan.
Xboxen, af en toe ontsnappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En wat houdt die behandeling in?
2 weken onafgebroken kijken naar the bold and the beautiful, daar word zelfs de meest agressieve man heel kneedbaar van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beetje fysiotherapie, wat manuele therapie en Turks stoombaden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Xboxen, af en toe ontsnappen.
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |