Hij was de eerste helft trouwens wel dramatisch,wat een pipoquote:Op zondag 4 maart 2007 14:12 schreef Mindlight het volgende:
Die Graafland zag ik inderdaad op 1 van onze gastenboeken wat ie deed ja. Zelf (uiteraard) weinig van meegekregen. T is niet echt handig van m, maar ik snap wel dat juist hij gigantisch blij was. Zijn manier van uiten is alleen wat onhandig![]()
quote:Spelers Vitesse belaagd door fans
Vitesse-spelers Fred Benson en Giovanny Espinoza zijn zaterdagavond door eigen supporters belaagd na de met 2-3 verloren wedstrijd tegen Excelsior.
Bij het opstootje was ook een familielid of vriend van Benson betrokken. Het incident gebeurde bij het supportershome. Het is gebruikelijk bij Vitesse dat na elke thuiswedstrijd twee spelers naar het supportershome gaan. Bij binnenkomst werden de spelers door teleurgestelde fans uitgejouwd. Toen ze wilden vertrekken werden ze aangevallen. Niemand is gewond geraakt, maar de clubleiding neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in.
Zou idd wat zijn zeg. Binnen een week verliezen van de nrs 16 en 17. En dan volgende week zelf winnen van Ado. Al heb ik liever ado er nog in en excelsior eruit.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef JH87 het volgende:
Doelstelling Vitesse augustus 2006:
- Plaats 5-9 (Playoffs)
Doelstelling na de winterstop:
- Ado laten degraderen
Gaan we zowaar eens een doelstelling behalen.![]()
Ik ga denk ik uitslapen as. zondag, rustig ontbijten, lekker met de honden lopen en rond etenstijd even snel teletekst pag. 818 kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef DeVinger het volgende:
Ik zit er ernstig over te twijfelen om komend weekend lekker thuis met dubnobasswithmyheadman via planet te kijken.
De kosten van de MAC na de wedstrijd zeg maar
We wachten de opstelling even af, want we hebben in jaren geen pot gemist (zonder reden).
Kut weekend![]()
Ik word gewoon teletekstsupporterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik ga denk ik uitslapen as. zondag, rustig ontbijten, lekker met de honden lopen en rond etenstijd even snel teletekst pag. 818 kijken.![]()
Knol kunnen we wel gebruiken wanneer Blondelle in de verdediging wordt gezetquote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee Vitesse - Ado is om 14.30
Op 1 April ( en dat is geen grap) spelen we weer om 12.30 ( tegen Feyenoord )
Knol is er gelukkig niet bij A.S Zondag![]()
Goeie dieptepassquote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef WebForce het volgende:
Maarja Knol is geen middenvelder, hij is een mandekker met een goede dieptepass, maar hij ziet geen ruimte en is geen spelverdeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |