quote:
Nee ik heb geen pesthekel aan hem , maar hij moet nog veel leren , hij doet het altijd nog wel beter dan Wapenaar ( ook met zijn uittrappen die komen teminste nog bij eigen spelers aan , ook al gaat het allemaal traag ongeacht wat de stand het is )
En ik heb net zo hard Piet , Piet , Piet , Piet , Piet , Piet , piet geroepen afgelopen weken in Almelo , Tilburg , Heerenveen ( wat zijn beste wedstrijd was ) , en natuurlijk in onze eigen thuisbasis in Arnhem.
En zijn goal van afelopen Zondag verwijt ik hem absoluut niet want daaraan vooraf zijn nog altijd andere situatie's ( een Frankel die de bal gewoon moet wegrossen i.p.v. te staan pielen ).
Piet die komt er wel
![]()
( hij zit nu in een mooi leerproces ( waar dit ook een onderdeel van is
![]()
) , volgend seizoen zal Piet wel 1ste doelman worden , dan hebben we alleen een goede 2de doelman nodig die weet dat ie de rol moet acepteren als 2de keeper.
Ik heb wel vertrouwen in vladimir stojkovic vanavond , als ze nou niet massaal piet piet piet piet gaan roepen in de wedstrijd
![]()
( dan zal het wel goedkomen
![]()
)
En ook bij Ecxelsior staat er vandaag een andere keeper in de goal geen Zwarthoed maar Graafland ( die keeperswissel mag wel iets slechter uitpakkken
![]()
) , en als Rojer het vanavond maar niet waagt om te scoren
![]()
.
En nog ff over Laros die moet idd zijn muil houden hij is gewoon een ordinaire zaakwaarnemer die geld wil verdienen ( over de rug van Vitesse ( dus hij is geen echte clubman ) , hopelijk is Piet verstandig en blijft ie , want wie had er nou gedacht dat hij het zo goed zo doen en zoveel mocht keepen al dit seizoen , laat hem maar blijven en niet naar Laros luisteren ( als ie zoiets zou aandragen ) want met Hofs is het hem gelukt