Mwoa, hij kan best een mooie dieptepass geven ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Goeie dieptepassElke bal die hij vraagt kaatst hij, of ramt ie keihard naar voren
Hehe.quote:Waarschijnlijk is De Mos' uitgesproken vertrouwen voor de komende weken vooral een moedig signaal naar de buitenwereld. Dat geldt ook voor manager voetbal Jan Streuer, die zegt dat het seizoen 'nog niet voorbij' is. In werkelijkheid weten beide heren wel beter. De achterstand van Vitesse op de huidige nummer negen, FC Groningen, is inmiddels ijf punten. Met het oog op de laatste drie wedstrijden, waarin de ploeg AZ, FC Twente en PSV treft, hadden de Arnhemmers eigenlijk een buffer moeten opbouwen. Nu rest een oapend gat. Want 33 punten uit 27 duels is simpelweg te weinig. De doelcijfers zijn met 43-43 veel beter dan vorig seizoen, maar qua harde prestaties is Vitesse niets verder dan onder Sturing. 'De reden? Domme, onnodige persoonlijke fouten', aldus De Mos. 'En we missen natuurlijk verschrikkelijk veel spelers. Uitgerekend in de beslissende fase van de competitie valt de kern van de ploeg uiteen. Theo Janssen, Remco van der Schaaf, Anduele PryOL. Veel schorsingen en qua blessures zijn we net een ziekenhuis. Wie we het meest missen? Sébastien Sansoni. Hij is de motor, zonder hem vallen we stil.'
Bron: VI nr. 10: 'Europa als utopie'
En dan moet Westerveld zeker ook terugkomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Rhinestone het volgende:
Swerts moet gewoon weer lekker op het middenveld gaan spelen, daar hoort hij thuis, niet in de defensie.
Ik vind dat Roy Makaay maar gewoon terug moet komen, en dan mag Cocu ook terugkomen voor linksmidden![]()
Nee, het was vrijwel direct uitverkocht. Jij nog wel een kaartje weten te bemachtigenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef JH87 het volgende:
Zou wat zijn.Maar met een terugkeer van Swerts ben ik al zeer content.
Off-topic: 20 maart ook naar Tilburg, Dubbnoheadwithbass? en verder weet ik die username echt niet uit m'n hoofd.![]()
Als het even kan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En dan moet Westerveld zeker ook terugkomen( als 2de keeper
)
Jup, blij dat ik de moeite nam op tijd op te staan op een zaterdagochtend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, het was vrijwel direct uitverkocht. Jij nog wel een kaartje weten te bemachtigen?
Begin je nu al met je 1 April grappenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
1 April komen wij even de 3 punten ophalen daar in het Gelredome![]()
Tsjah, dat zou zonde zijn hoor. Junker ben ik echt spuugzat. Laat Benson is een serie staan, benieuwd wat hij dan doet. Een ding is zeker, niemand voelt Junker aan, en Junker voelt ook niemand aan tijdens een wedstrijd. De meeste rare dingen gebeuren. Hij loopt de verkeerde kant op van de pass, hij geeft een pass de verkeerde kant op. Overstapjes, hakjes, weet ik veel wat, alles eindigt uiteindelijk in balbezit voor de tegenpartij. Benson en Lazovic voelen elkaar zeker wel aan. Hij mag dan een echte neger zijn en daarmee lui (in meeverdedigen), dat kan die leren. Geef hem is tot het eind van het seizoen de kans. En alsjeblieft, dump Junker in de zomerquote:Benson twijfelt over aanbieding Vitesse
Spits van Vitesse kan voor drie jaar tekenen, maar is bankzitten beu.
Fred Benson is de schrik te boven. De aanvaller van Vitesse zag vorige week hoe een bezoekje met ploeggenoot Giovanny Espinoza aan het supportershome uitliep op een vechtpartij. „ De club heeft liever niet dat ik er iets over zeg”, sprak Benson gisteren. „Dus daar wil ik me aan houden. Ik ben in elk geval blij dat ik nadien met de supporters heb gesproken.”
De 22- jarige Amsterdammer heeft ook voldoende andere zaken aan zijn hoofd. Benson is juist hersteld van een lichte blessure, hij snakt naar speeltijd in de basis en ondertussen is hij met de Arnhemse clubleiding in gesprek over het verlengen van zijn aflopende contract. Om met zijn kwetsuur te beginnen: Benson is weer helemaal fit. De voorbije dagen heeft de Ghanees weer voluit meegetraind, nadat hij een dikke week rust had gepakt. De hamstringsblessure, opgelopen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk, is voorbij. „Ik ben er helemaal klaar voor”, aldus Benson. „De rust heeft me goed gedaan.”
Vitesse kan de doelgerichtheid van Benson ook goed gebruiken, maar waarschijnlijk is de ongecompliceerde spits morgen weer reserve voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. En dat doet pijn bij Boem-Boem-Benson. „ Zoals het er nu uitziet, zal ik zondag niet in de basis staan”, aldus Benson. „Misschien omdat ik pas weer ben hersteld van mijn blessure. Maar het belangrijkste is dat we zondag moeten winnen.” En: „Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik wel zou spelen. Omdat het afgelopen weekeinde (doelt op de 2-3 nederlaag tegen Excelsior, red.) niet best ging. Ik zal me nu goed voorbereiden voor als ik moet invallen.”
In die rol scoorde hij dit seizoen al drie keer, naast twee treffers die hij als basisspeler maakte in de competitie. Komt Benson beter tot zijn recht als invaller? „Dan voel ik wel minder druk”, zegt de spits. „Dan weet ik wat ik moet doen, iets forceren. Daar ben ik goed in. Maar het is niet zo dat ik niet goed genoeg ben om in de basis te beginnen.” „Dit jaar ben ik ook redelijk begonnen”, doelt hij op zijn treffer in de eerste wedstrijd na de winterstop, thuis tegen FC Groningen. „In de daaropvolgende wedstrijd tegen Willem II miste ik een paar kansen. Daarna verdween ik uit het elftal. Maar ik ben een speler die vertrouwen nodig heeft. Als ik dat krijg, dan weet ik zeker dat ik ga scoren.”
Zijn huidige status van super- sub speelt een hoofdrol in zijn beschouwingen over de toekomst. Benson heeft een aflopend contract. Vitesse kan de verbintenis met een seizoen verlengen door de optie te lichten, maar de clubleiding heeft Benson een langdurig contract voorgelegd. De voetballer wil graag bij Vitesse blijven, maar niet als bankzitter. „Mijn zaakwaarnemer is met Vitesse bezig”, aldus Benson. „Hopelijk mag ik hier volgend jaar nog spelen. Vitesse heeft me een contract voor drie jaar aangeboden. Dat is mooi, maar ik moet wel aan spelen toekomen. Ik heb de laatste twee jaar veel invalbeurten gehad. Dat wil ik niet nog drie jaar. Ik heb het nodig dat ik speel. Daarom is het een moeilijke keuze en ga je twijfelen.”
Ja ik weet het.. kwaliteit is kut en het lijkt een beetje suf, maar op het moment zelf was het wel vet.quote:
Nee, werd pas om 2 uur wakkerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef DeVinger het volgende:
Ook niet geweest?
en of het een penalty was!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
verhaal
Maar zondag niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:03 schreef JH87 het volgende:
Van Utrecht winnen we op de één of andere manier altijd. Wazige zooi.![]()
Ondanks dat de prestaties achterblijven heeft Vitesse wel een leuk team met veel cultpotentie. Dat zie ik liever dan een stel grijze techneuten zoals bij AZ of een lading norse Scandi's zoals Heerenveen. En dat allemaal in onze prachtige regio.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Rhinestone het volgende:
Eigenlijk is het gewoon kut om Vitesse-fan te zijn, maarja, da's de prijs die je moet betalen om in deze prachtige regio te leven denk ik.
Precies! En juist daarom is het zo kut, want laten we wel wezen, met zo'n trainer en zo'n ploeg moeten we gewoon in de top 8 mee kunnen draaien. Maarneeeeeeeee, we staan 11e ofzo, daar houden we jongens als La Sombra en Lazovic zeker mee in Arnhem... Stojkovic zal nu ook vast nog wel veel zin hebben om ook volgend jaar te blijven, als ie dat na 2 weken al nog hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ondanks dat de prestaties achterblijven heeft Vitesse wel een leuk team met veel cultpotentie. Dat zie ik liever dan een stel grijze techneuten zoals bij AZ of een lading norse Scandi's zoals Heerenveen. En dat allemaal in onze prachtige regio.
Mja goed ik heb een persoonlijke vete tegen Dirk Scheringa omdat ie mensen uitbuit, dus AZ speelt bij mij altijd in het rood-groen-zwart.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:14 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Precies! En juist daarom is het zo kut, want laten we wel wezen, met zo'n trainer en zo'n ploeg moeten we gewoon in de top 8 mee kunnen draaien. Maarneeeeeeeee, we staan 11e ofzo, daar houden we jongens als La Sombra en Lazovic zeker mee in Arnhem... Stojkovic zal nu ook vast nog wel veel zin hebben om ook volgend jaar te blijven, als ie dat na 2 weken al nog had![]()
AZ vind ik trouwens ook wel een leuke ploeg, Ajax, da's pas om te kotsen zo grijs en ongepast arrogant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |