abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:00:53 #151
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_46985046
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Goeie dieptepass Elke bal die hij vraagt kaatst hij, of ramt ie keihard naar voren
Mwoa, hij kan best een mooie dieptepass geven ja.
pi_47023038
quote:
Waarschijnlijk is De Mos' uitgesproken vertrouwen voor de komende weken vooral een moedig signaal naar de buitenwereld. Dat geldt ook voor manager voetbal Jan Streuer, die zegt dat het seizoen 'nog niet voorbij' is. In werkelijkheid weten beide heren wel beter. De achterstand van Vitesse op de huidige nummer negen, FC Groningen, is inmiddels ijf punten. Met het oog op de laatste drie wedstrijden, waarin de ploeg AZ, FC Twente en PSV treft, hadden de Arnhemmers eigenlijk een buffer moeten opbouwen. Nu rest een oapend gat. Want 33 punten uit 27 duels is simpelweg te weinig. De doelcijfers zijn met 43-43 veel beter dan vorig seizoen, maar qua harde prestaties is Vitesse niets verder dan onder Sturing. 'De reden? Domme, onnodige persoonlijke fouten', aldus De Mos. 'En we missen natuurlijk verschrikkelijk veel spelers. Uitgerekend in de beslissende fase van de competitie valt de kern van de ploeg uiteen. Theo Janssen, Remco van der Schaaf, Anduele PryOL. Veel schorsingen en qua blessures zijn we net een ziekenhuis. Wie we het meest missen? Sébastien Sansoni. Hij is de motor, zonder hem vallen we stil.'

Bron: VI nr. 10: 'Europa als utopie'
Hehe.
Don't think twice, it's all right.
pi_47024070
Een linkermiddenvelder, linksback en spits dus erbij in de zomer .
pi_47025674
Zou wat zijn. Maar met een terugkeer van Swerts ben ik al zeer content.

Off-topic: 20 maart ook naar Tilburg, Dubbnoheadwithbass? en verder weet ik die username echt niet uit m'n hoofd.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:02:59 #155
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47027681
Swerts moet gewoon weer lekker op het middenveld gaan spelen, daar hoort hij thuis, niet in de defensie.

Ik vind dat Roy Makaay maar gewoon terug moet komen, en dan mag Cocu ook terugkomen voor linksmidden
jeweetz
pi_47028502
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Rhinestone het volgende:
Swerts moet gewoon weer lekker op het middenveld gaan spelen, daar hoort hij thuis, niet in de defensie.

Ik vind dat Roy Makaay maar gewoon terug moet komen, en dan mag Cocu ook terugkomen voor linksmidden
En dan moet Westerveld zeker ook terugkomen ( als 2de keeper )
pi_47028602
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef JH87 het volgende:
Zou wat zijn. Maar met een terugkeer van Swerts ben ik al zeer content.

Off-topic: 20 maart ook naar Tilburg, Dubbnoheadwithbass? en verder weet ik die username echt niet uit m'n hoofd.
Nee, het was vrijwel direct uitverkocht. Jij nog wel een kaartje weten te bemachtigen ?

Swerts ..
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:26:57 #158
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47028812
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En dan moet Westerveld zeker ook terugkomen ( als 2de keeper )
Als het even kan...
jeweetz
pi_47029491
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Nee, het was vrijwel direct uitverkocht. Jij nog wel een kaartje weten te bemachtigen ?
Jup, blij dat ik de moeite nam op tijd op te staan op een zaterdagochtend.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:38:03 #160
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_47057251
Gert Claessens moet stoppen met profvoetbal

do 08/03/07 - Gert Claessens stopt met onmiddellijke ingang met voetballen. Een rugblessure dwingt de verdediger van Lierse om er definitief een punt achter te zetten.
"Er is een probleem met een tussenwervelschijf in mijn ruggengraat", legt de 35-jarige Claessens uit in Gazet van Antwerpen.

"Het risico op een zwaardere blessure en een operatie met een revalidatie van zes tot negen maanden was te groot."

"Spijtig, maar ik moet aan mijn gezondheid denken."

Claessens neemt afscheid na 17 jaar profvoetbal. Hij speelde in zijn loopbaan voor FC Luik, Genk, Club Brugge, Oviedo, Vitesse, weer Genk en Lierse. Hij speelde vier keer voor de nationale ploeg.

Lierse en Claessens zitten de komende dagen om de tafel om het contract van Claessens te ontbinden.

"Ook bij Vitesse had ik al last van mijn rug"
Gert Claessens speelde pas sinds januari voor Lierse. Na het seizoen zou hij normaal gezien stoppen, maar nu komt er dus abrupt een einde aan zijn carrière.

"Ik had al van bij Vitesse last van verrekkingen in de achterliggende gewrichten", zegt Claessens.

"Maar ik voetbalde voort met inspuitingen en aangepaste trainingen. Ook bij Lierse lukte dat aanvankelijk nog aardig, maar voor de match tegen Cercle Brugge kreeg ik last."

"Ondanks een rustperiode en enkele inspuitingen verbeterde het niet meer."

"Lierse heeft zich menselijk opgesteld. De club begrijpt mij. Vrijdag beëindigen we mijn contract."
De zes clubs van Gert Claessens

1990-1992: Club Luik
1992-1994: Racing Genk
1994-1999: Club Brugge
1999-2000: Oviedo (Spa)
2000-2004: Vitesse (Ned)
2004-2006: Racing Genk
sinds 2007: Lierse
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_47057683
Gertje . Wat een held was het bij ons, hoogtepunt natuurlijk zijn goal tegen Werder .
pi_47061882
Hoop dat 'ie nog een keer langskomt bij Vitesse. Gertje is een held!
pi_47072837
1 April komen wij even de 3 punten ophalen daar in het Gelredome
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47072992
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
1 April komen wij even de 3 punten ophalen daar in het Gelredome
Begin je nu al met je 1 April grappen

Jammer van Gertje maar ja iedereen moet een keer stoppen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:56:11 #165
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_47092722
Claessens... Al true Belgian hero
  zaterdag 10 maart 2007 @ 03:37:04 #166
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_47116966
http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
Gertjuhhh!!!

Alvast vooruitblikkend:
sit. 1 :Vitesse wint van ADO > stelletje lamzakken, het kan dus wel!
sit 2 :Vitesse verliest > helaas maar blijkbaar zijn we slecht.
Maximaal 4 regels
pi_47120071
quote:
Benson twijfelt over aanbieding Vitesse
Spits van Vitesse kan voor drie jaar tekenen, maar is bankzitten beu.

Fred Benson is de schrik te boven. De aanvaller van Vitesse zag vorige week hoe een bezoekje met ploeggenoot Giovanny Espino­za aan het supportershome uitliep op een vechtpartij. „ De club heeft liever niet dat ik er iets over zeg”, sprak Benson gisteren. „Dus daar wil ik me aan houden. Ik ben in elk geval blij dat ik nadien met de supporters heb gesproken.”

De 22- jarige Amsterdammer heeft ook voldoende andere zaken aan zijn hoofd. Benson is juist hersteld van een lichte blessure, hij snakt naar speeltijd in de basis en onder­tussen is hij met de Arnhemse clubleiding in gesprek over het ver­lengen van zijn aflopende con­tract. Om met zijn kwetsuur te begin­nen: Benson is weer helemaal fit. De voorbije dagen heeft de Gha­nees weer voluit meegetraind, na­dat hij een dikke week rust had ge­pakt. De hamstringsblessure, opge­lopen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk, is voorbij. „Ik ben er helemaal klaar voor”, aldus Benson. „De rust heeft me goed ge­daan.”

Vitesse kan de doelgerichtheid van Benson ook goed gebruiken, maar waarschijnlijk is de ongecompli­ceerde spits morgen weer reserve voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. En dat doet pijn bij Boem-Boem-Benson. „ Zoals het er nu uitziet, zal ik zon­dag niet in de basis staan”, aldus Benson. „Misschien omdat ik pas weer ben hersteld van mijn blessu­re. Maar het belangrijkste is dat we zondag moeten winnen.” En: „Ik had eerlijk gezegd ver­wacht dat ik wel zou spelen. Om­dat het afgelopen weekeinde (doelt op de 2-3 nederlaag tegen Excelsior, red.) niet best ging. Ik zal me nu goed voorbereiden voor als ik moet invallen.”

In die rol scoorde hij dit seizoen al drie keer, naast twee treffers die hij als basisspeler maakte in de competitie. Komt Benson beter tot zijn recht als invaller? „Dan voel ik wel minder druk”, zegt de spits. „Dan weet ik wat ik moet doen, iets forceren. Daar ben ik goed in. Maar het is niet zo dat ik niet goed genoeg ben om in de basis te be­ginnen.” „Dit jaar ben ik ook redelijk begon­nen”, doelt hij op zijn treffer in de eerste wedstrijd na de winterstop, thuis tegen FC Groningen. „In de daaropvolgende wedstrijd tegen Willem II miste ik een paar kan­sen. Daarna verdween ik uit het elf­tal. Maar ik ben een speler die ver­trouwen nodig heeft. Als ik dat krijg, dan weet ik zeker dat ik ga scoren.”

Zijn huidige status van super- sub speelt een hoofdrol in zijn be­schouwingen over de toekomst. Benson heeft een aflopend con­tract. Vitesse kan de verbintenis met een seizoen verlengen door de optie te lichten, maar de clublei­ding heeft Benson een langdurig contract voorgelegd. De voetballer wil graag bij Vitesse blijven, maar niet als bankzitter. „Mijn zaakwaarnemer is met Vites­se bezig”, aldus Benson. „Hopelijk mag ik hier volgend jaar nog spe­len. Vitesse heeft me een contract voor drie jaar aangeboden. Dat is mooi, maar ik moet wel aan spe­len toekomen. Ik heb de laatste twee jaar veel invalbeurten gehad. Dat wil ik niet nog drie jaar. Ik heb het nodig dat ik speel. Daar­om is het een moeilijke keuze en ga je twijfelen.”
Tsjah, dat zou zonde zijn hoor. Junker ben ik echt spuugzat. Laat Benson is een serie staan, benieuwd wat hij dan doet. Een ding is zeker, niemand voelt Junker aan, en Junker voelt ook niemand aan tijdens een wedstrijd. De meeste rare dingen gebeuren. Hij loopt de verkeerde kant op van de pass, hij geeft een pass de verkeerde kant op. Overstapjes, hakjes, weet ik veel wat, alles eindigt uiteindelijk in balbezit voor de tegenpartij. Benson en Lazovic voelen elkaar zeker wel aan. Hij mag dan een echte neger zijn en daarmee lui (in meeverdedigen), dat kan die leren. Geef hem is tot het eind van het seizoen de kans. En alsjeblieft, dump Junker in de zomer
pi_47159969
Tegen de drie onderste ploegen de afgeloken drie weken niet gewonnen

Echt zo fucking typisch
pi_47160371
Wat een kut wedstrijd zeg. Die laatste goal verzachtte een klein beetje de pijn.

Check het filmpje wat ik vanaf noord heb gemaakt na de laatste goal van Vitesse:

http://www.youtube.com/watch?v=dU9ag53aa3o
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_47160544
Ik heb heerlijk van het weer genoten!
pi_47160655
Ook niet geweest?

Vet filmpje man
pi_47160700
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef DeVinger het volgende:
Ook niet geweest?

Vet filmpje man
Ja ik weet het.. kwaliteit is kut en het lijkt een beetje suf, maar op het moment zelf was het wel vet.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  zondag 11 maart 2007 @ 17:33:44 #173
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_47160789
pfff ,kansloze wedstrijd.
Maarja, met 10 man, zo slecht voetballend toch nog een puntje pakken is ook een prestatie. Overigens is dit ons laatst behaalde punt... tegen die andere ploegen is toch echt niet meer te halen.

Alleen een paar zwabberballen op wapenaar kan nog punten opleveren.
Maximaal 4 regels
pi_47160812
Als we maar bij 10-13 zitten, iig intertoto play-offs, dat is überhaupt meer kans dan andere play-offs en mss zelfs nog een derby extra.

Maargoed....
pi_47161063
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef DeVinger het volgende:
Ook niet geweest?
Nee, werd pas om 2 uur wakker En eigenlijk heb ik het ook wel ff gehad met Vitesse, drink voor 20 euro liever tien biertjes in de kroeg.
pi_47161134
18 mrt FC Utrecht-Vitesse
01 apr Vitesse-Feyenoord
06 apr Vitesse-Sparta
15 apr AZ-Vitesse
22 apr Vitesse-FC Twente
29 apr PSV-Vitesse

Zodra er weer gasten blessurevrij zijn kun je pas praten over waar we punten kunnen pakken, zo win je ook niet van Sparta, zelfs niet met Wapenaar in de goal.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:53:10 #177
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_47161364
Benson
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_47161977
Wat een lachwekkende scheids weer trouwens . En Bruinier is er duidelijk nog niet klaar voor. Sowieso, ons hele middenveld heeft niet het inzicht om keer diep te lopen oid.. Kaya trouwens wel sterk als man voor de verdediging.

Kansloos team dat ADO btw, ze hadden echt makkelijk kunnen winnen .
  zondag 11 maart 2007 @ 18:14:00 #179
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_47162024
Ado zal volgende week wel winnen in Rotterdam bij Sparta , dan hebben ze hun 4 punten en hebben ze hun etentje verdiend , Die 0-1 zag je aankomen ik zei al tegen diegene naast me dat dat de 0-1 zou zijn en dat we eerst op achterstand zouden gaan komen , nou gelukkig viel snel die 1-1 , daarna hadden ze gewoon door moeten drukken.

Maar nee hoor de scheids zat weer eens niet mee en we krijgen een pingel tegen en weer een geschorste speler ( iemand die we volgende week zeker hadden kunnen gebruiken ( al heeft FC Utrecht niet echt een goede aanval , maar zoveel maakt het allemaal ook niet meer uit want het seizoen is nu eigenlijk helemaal naar de knopen.)

We mogen denk ik nog wel blij zijn met dat punt , Ado brak nog bijna uit buiten ( er was natuurlijk weer veels te veel blauw die uit de neus zat te eten )

Teminste men kleingeld weer kwijt , en genoten van het weer
  zondag 11 maart 2007 @ 18:17:23 #180
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_47162118
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
verhaal
en of het een penalty was!

Echter is rood misschien wel zwaar bestraft, maarja hij was wel doorgebroken.
Wat een schijtpikkies bij Vitesse zeg. (+- 14 ofzo)
Vonden het allemaal heel spannend wat er misschien wel zou gebeuren. Zeg ik tegen ze dat niet zo niet in de broek moeten gaan zeiken, dropen ze af. kansloos hhahhaha

Op naar utrecht
Maximaal 4 regels
  zondag 11 maart 2007 @ 18:50:23 #181
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_47163324
Op de Noord-tribune was het ook nog een tijdje onrustig na de wedstrijd Het blijft toch interessant, zulke dingen
  zondag 11 maart 2007 @ 19:08:41 #182
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_47163960
Vond wel dat die erg makkelijk ging liggen bij die penalty. En die van Hulten..... wat een drama was dat.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 11 maart 2007 @ 19:18:53 #183
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_47164318
Die commentatoren bij Talpa zijn ook erg zeg. Ik vond die "overtreding" van Fränkel een stuk erger dan die van S-pinoza. De commentator vond de eerste totaal geen penalty, en de échte penalty wél een. Gekkenwerk!
  zondag 11 maart 2007 @ 20:48:48 #184
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47167629
Ik vraag me af of La Sombra wel een overtreding maakte? Volgens mij viel dat wel mee namelijk... Maarja, lekker belangrijk, van mij hadden we ook wel mogen verliezen, want dit lijkt natuurlijk weer nergens op.
Laat maar komen die zomerstop.
jeweetz
pi_47168126
Boeien jongens, bij plek 10-13 eindigen en dan hebben we iig nog een toetje. Tis wel is waar naturel yoghurt ipv vla, maar de kans is via intertotoplay-offs groter dat je UEFA haalt dan via de reguliere play-offs.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:03:20 #186
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47171202
Mja, daar zeg je wat, want dan moeten we idd wel minstens 13e eindigen
jeweetz
  maandag 12 maart 2007 @ 11:15:39 #187
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_47183433
Ghaha, die aap zag ik ook nog hangen in dat net. sukkel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_47186638
Volgende pot hopelijk Fredje in de basis, Sansoni en Knol terug van een schorsing. Kan Bruinier weer terug naar het 2e. Utrecht kan je winnen, zijn we tenminste zeker van de 13e plaats ..
pi_47191597
Van Utrecht winnen we op de één of andere manier altijd. Wazige zooi.
pi_47196272
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:03 schreef JH87 het volgende:
Van Utrecht winnen we op de één of andere manier altijd. Wazige zooi.
Maar zondag niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_47198721
Zucht vrolijk word je op dit moment niet van Vitesse. Hopenlijk tegen Utrecht dan maar weer eens drie punten. Al vaker slecht gespeelt in Utrecht en de punten gepakt ook vaak geoeg verloren. Afwachten maar. Met dit Vitesse valt er werkelijk niks over te zeggen.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:26:07 #192
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_47206851
Net ff wezen kijken bij Jong Vitesse- Jong Groningen. Velthuizen per brancard eraf, schijnt iets van een knieblessure te zijn. Dikke knie in iedergeval.
Bridge over troubled water
pi_47206932
Ik weet vorig jaar FC Utrecht uit nog wel met 1-0 is genoeg en wat wordt het jawel hoor 1-0 , dan was die wedstrijd met Schaars daar toch mooier die 1-2 , denk ook wel dat we daar gaan winnen.

Al zullen we het waarschijnlijk moeten doen zonder Piet Velthuizen ( op de bank ) het is nog maar de vraag of hij de rest van het seizoen nog als 2de keeper op de bank kan zitten , hij heeft een ( naar het aanzien ) een zware knieblesure opgelopen vanavond met Jong Vitesse.

Dus de discussie wie er nu moet keepen is voorlopig ook gesloten
pi_47207954
Feyenoord betaald het salaris van Danko Lazovic nog 8 ton !!!

Feyenoord bedankt
pi_47208154
Stojkovic kwam ok wel goed in de wedstrijd op een gegeven moment. Mocht ook wel, over 2 wedstrijden hadie op een gegeven moment nog geen bal klemvast gepakt ..
  maandag 12 maart 2007 @ 22:37:57 #196
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47210097
Eigenlijk is het gewoon kut om Vitesse-fan te zijn, maarja, da's de prijs die je moet betalen om in deze prachtige regio te leven denk ik.

Hoewel, SC Westervoort... 2-1 gisteren in blessuretijd, beter heeft Vitesse 1 even goed gekeken hoe dat moet
jeweetz
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:58:39 #197
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_47221489
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Rhinestone het volgende:
Eigenlijk is het gewoon kut om Vitesse-fan te zijn, maarja, da's de prijs die je moet betalen om in deze prachtige regio te leven denk ik.
Ondanks dat de prestaties achterblijven heeft Vitesse wel een leuk team met veel cultpotentie. Dat zie ik liever dan een stel grijze techneuten zoals bij AZ of een lading norse Scandi's zoals Heerenveen. En dat allemaal in onze prachtige regio.
pi_47223072
Gelderland is sowieso de mooiste provincie van Nederland
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:14:46 #199
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47228107
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Ondanks dat de prestaties achterblijven heeft Vitesse wel een leuk team met veel cultpotentie. Dat zie ik liever dan een stel grijze techneuten zoals bij AZ of een lading norse Scandi's zoals Heerenveen. En dat allemaal in onze prachtige regio.
Precies! En juist daarom is het zo kut, want laten we wel wezen, met zo'n trainer en zo'n ploeg moeten we gewoon in de top 8 mee kunnen draaien. Maarneeeeeeeee, we staan 11e ofzo, daar houden we jongens als La Sombra en Lazovic zeker mee in Arnhem... Stojkovic zal nu ook vast nog wel veel zin hebben om ook volgend jaar te blijven, als ie dat na 2 weken al nog had

AZ vind ik trouwens ook wel een leuke ploeg, Ajax, da's pas om te kotsen zo grijs en ongepast arrogant
jeweetz
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:26:31 #200
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_47228455
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:14 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Precies! En juist daarom is het zo kut, want laten we wel wezen, met zo'n trainer en zo'n ploeg moeten we gewoon in de top 8 mee kunnen draaien. Maarneeeeeeeee, we staan 11e ofzo, daar houden we jongens als La Sombra en Lazovic zeker mee in Arnhem... Stojkovic zal nu ook vast nog wel veel zin hebben om ook volgend jaar te blijven, als ie dat na 2 weken al nog had

AZ vind ik trouwens ook wel een leuke ploeg, Ajax, da's pas om te kotsen zo grijs en ongepast arrogant
Mja goed ik heb een persoonlijke vete tegen Dirk Scheringa omdat ie mensen uitbuit, dus AZ speelt bij mij altijd in het rood-groen-zwart.

Overigens kan ik die 11e plaats niet los zien van de ongelofelijke hoeveelheid pech die Vitesse dit jaar heeft gehad. Vitesse speelt bijna elke week noodgedwongen in een andere opstelling en zo komen er nooit goede automatismen in de ploeg. Bovendien heeft Vitesse veel jonge spelers (en van die eeuwige kindjes als Frankel, Theo en Lazovic), dat helpt ook niet. Als de ploeg bij elkaar blijft zit er volgend jaar wel een hoge notering in denk ik, want zo'n seizoen als dit kun je niet elk jaar hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')