Jemig, we blijven aan de gang.quote:Benson breekt hand
Fred Benson heeft in de wedstrijd van Jong Vitesse tegen Jong Groningen zijn rechterhand gebroken. De aanvaller meldde zich dinsdagochtend met klachten bij de medische staf.
Nader onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat er sprake is van een breuk. De hand is inmiddels in het gips gezet. Bekeken wordt of Benson speelgerechtigd is met een gipsen spalk.
Bron: Vitesse
Die hand heeft ie toch niet nodig, niet tijdens het voetbal iig, en voor het plassen enzo zal Danko hem vast wel willen helpen.quote:
Hopen dat ie gewoon in staat is te spelen, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Die hand heeft ie toch niet nodig, niet tijdens het voetbal iig, en voor het plassen enzo zal Danko hem vast wel willen helpen.
Spelen dus![]()
Daarvoor ben je toch voetballer, voor het publiekquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik zag vanmiddag Lazovic in de stad lopen, om de 3 passen werd ie staande gehouden door moeders met kleine kinderen. Irritant lijkt me dat als je gewoon een beetje winkels aan 't kijken bent en constant op de foto moet met fans.
Voetballen doe je op het veld, iedereen heeft toch recht op een privé leven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daarvoor ben je toch voetballer, voor het publiek
Part of the job...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voetballen doe je op het veld, iedereen heeft toch recht op een privé leven?Foto's net buiten het stadion en op de trainingen snap ik, maar waarom ben je bijna verplicht om je vrije tijd in het openbaar aan je fans te besteden?
quote:Hersi valt buiten basis van Vitesse
Sébastien Sansoni keert zondag terug in de basis bij Vitesse, na een schorsing van vijf duels. Ook Anders Due begint in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Dat gaat ten koste van Youssouf Hersi.
Giovanny Espinoza is geschorst, op zijn plaats speelt Ruud Knol. Fred Benson en Piet Velthuizen zijn fit genoeg om te spelen, maar beginnen op de bank. Vitesse heeft na de winterstop overigens pas één duel gewonnen.
Vermoedelijke opstelling: Stojkovic; Verhaegh, Sprockel, Knol, Fränkel; Kaya, Sansoni, Pryor, Due; Lazovic, Junker.
Maar dan nog ik ind dat Junker gewoon naast Lazovic moet blijven staan. Dat komt wel goed. Als je Benson vanaf het begin de wei in stuurt gaat het meestal fout, hij moet gewoon blijven invallenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Lazovic is nu verhuurt en is nu van feyenoord. Van de zomer wordt hij van Vitesse en gelijk weer van club veranderen mag zover ik weet niet. Die gaat dus nog niet weg voor de winterstop gok ik zo.
Inderdaad, Junker heeft kansen zat gehad en heeft gewoon echt slecht gevoetbald. Due vond ik daarentegen wel goed spelen op het middenveld (RKC bijv). Fred verdiend een kans tot aan de playoffs.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Elvislives het volgende:
Hoe vaak is Benson in de basis gestart dit jaar, in de spits? Ik vind dat je die knul vertrouwen moet geven naast Lazovic, want Junker laat gewoon zien eigenlijk nergens goed in te zijn, keer op keer. En de tandem Due-Junker zie ik ook niks in, want die vinden elkaar nooit. Het nivo in Denemarken zal wel heel veel lager zijn lijkt me dus...
Mooi dat de Franse Hap weer terug is, denk dat we zo iemand heel erg misten de afgelopen tijd. Kan Kaya zich weer bezig gaan houden met diepteballetjes, ipv alleen maar moeten storen.
Tim Cornelissequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Vermoedelijke opstelling FC Utrecht zal zijn:
Vorm, Cornelisse, Dickoh, Broerse, Pieters, van Dijk, Somers, Loval, Caluwé, vd Gun, Nelisse.
Boussaboun en onze nieuwe aanwinst Sanmartean zijn twijfelgevallen.
Tot zondag
Ik zal wel naar je zwaaienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Tim Cornelisse![]()
Altijd leuke duels in Utreg![]()
is er trouwens nog wel ME over ( wat uit de neus kan eten)voor zondag of moet dat allemaal in Ondiep zijn![]()
Tot Zondag
Is goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaienIk zit in het vak naast het uitvak
moet je niet bij gelredome zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
...
die bussen gingen pas om 12.45quote:Op zondag 18 maart 2007 13:02 schreef Tha_Mars het volgende:
moet je niet bij gelredome zijn?
Ja maar goed Pietje is op Velthuizen na de beste keeper te wereld.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef DeVinger het volgende:
Maar 10x slechter dan Velthuizen
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ja maar goed Pietje is op Velthuizen na de beste keeper te wereld.![]()
Nu zaak van 14/15e worden en lekker vroeg stoppen met de competitie! Nacompetitie lijkt me trouwens ook wel leuk, wel genoten paar jaar terugquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef Rhinestone het volgende:
Yu Hai is een held! Dat loopje, geweldig! Meer zeg ik dan ook maar niet over Vitesse 14.gif
Niet zeiken ... gewoon goed opgelet van die grensrechter ... die goalie stond er duidelijk buitenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Scheidrechters en Grensrechters![]()
![]()
Klopt, gewoon een kut pot van Vitesse. En die voorzet van Yu Hai mocht er ook wel in Mads...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet zeiken ... gewoon goed opgelet van die grensrechter ... die goalie stond er duidelijk buiten
Tering zeg, wanneer houdt het nou eens op met die tegenslagen? Ik heb trouwens alleen de samenvatting gezien maar ik vond Yu Hai een goede indruk maken zo even. Hopelijk wordt het een grote voor Vitesse, lijkt me cool met zo'n Chinees.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sansoni volgende pot trouwens geschorst. Das wel minder want met hem op het middenveld heb je verdedigend een redelijk blok maar toch ook meer voetbal.
Dus we zijn het erover eens dat Wegereef wel slecht wasquote:Op zondag 18 maart 2007 22:00 schreef Eilanden het volgende:
Niet zeiken ... gewoon goed opgelet van die grensrechter ... die goalie stond er duidelijk buiten
quote:Realisme
Soms heb ik van die momenten dat ik me realiseer dat ik niet met beide beentjes op de grond sta. Dat ik de realiteit uit het oog ben verloren. Na het debacle tegen Excelsior, het schaamtevolle gelijkspel tegen ADO Den Haag en verlies uit tegen Utrecht, sloeg de realiteit me echter keihard in het gezicht! Vitesse is geen (sub)topclub meer!! Sterker nog, hoogst waarschijnlijk zijn we een middelmatige club geworden. Op de ėėn of andere manier denk ik nog steeds dat Vitesse in de bovenste regionen van de competitie thuishoort. Ook al liggen de laatste Europese wedstrijden al jaren achter ons, nog steeds ga ik ervan uit dat we ieder seizoen Europees horen zoniet moeten halen.
Misplaatste arrogantie van onze kant maar toch……………..
En toch krijg ik het er niet uit, nog steeds denk ik dat we een grote club in Nederland zijn, waarom is het toch zo moeilijk om dat achter je te laten en je erbij neerleggen dat Vitesse doorsnee is geworden? Aan het begin van ieder nieuw seizoen heb ik de verwachting dat we weer op de terugweg zijn naar de top, als ik dan zie welke spelers we hebben gehaald, ben ik weer vol goede moed en denk ik ‘dat zijn toppertjes die Vitesse beter gaan maken’. En als het seizoen gestaag vordert komt langzaam het besef dat het weer niet gaat lukken en dringt de gedachte zich aan me op dat we wederom in een opbouwjaar schijnen te zitten. Na ruim vijf seizoenen realiseer ik me nu toch eigenlijk ook wel dat Vitesse waarschijnlijk zijn beste jaren al heeft gehad.
Het doet dan ook zeer om te constateren dat we ingehaald zijn door andere clubs, alleen al kijkend naar AZ. Die kaasboeren zit in dezelfde fase als waarin wij jaren geleden zaten. Toen begonnen de hoge heren op tv ook al te spreken van een top 4, hetzelfde zie je nu weer gebeuren en hopelijk vallen ze dan ook net zoals wij weer terug in de middenmoot. Niet omdat ik jaloers op ze ben, nee dat is het niet, ik vindt het gewoon een fake voetbalclub. Kunstmatig omhoog gestuwd door de eigenaar van dat bedrijf die al die leen-hoeren op tv brengt! Ik hoop dat ze hard op hun bek gaan.
Terug naar Vitesse, ik denk dat het voor mijn geestelijke gesteldheid beter is om het verleden maar te laten rusten en te accepteren dat Vitesse niet meer het Vitesse is dat standaard ieder seizoen Europees voetbal speelt. Het is een harde en pijnlijke constatering want laten we eerlijk zijn, de Europese wedstrijden zijn toch de krenten in de pap. Er is bijna niets leuker dan je club in het buitenland achterna reizen. Wat mis ik dat.
Maar goed, nu de Gr(a)afschap weer terugkeert in de eredivisie en de waalnichten nog steeds niet zijn gedegradeerd, moeten we er voor blijven zorgen dat we de nummer 1 van Gelderland blijven. Dat is blijkbaar het enige wat nog telt voor ons in een seizoen.
Dat is de realiteit die we zullen moeten accepteren!
Dekkertje
Bron : De Aftrap
Fränkel is ook geschortst. Jammer dat Hesi geen gele kaart heeft gekregen. nog 5 potten voetbal om niets te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sansoni volgende pot trouwens geschorst. Das wel minder want met hem op het middenveld heb je verdedigend een redelijk blok maar toch ook meer voetbal.
Het probleem is inderdaad de inconsequentie van beslissingen van scheids en grens. Maar die grensrechter had gewoon gelijk en als Gomes hetzelfde doet, dan hoort dat m.i. ook gewoon bestraft te wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 06:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat Wegereef wel slecht was, ik schuif ook niet de nederlaag in hun voeten want het lag aan Vitesse idd , maar die grens was ronduit dramatisch , ook buiten dat ene gevalletje , al moet ik erbij zeggen dat ik het nog nooit heb gezien, ook nog nooit bij Gomes die weleens op de rand 16 met een slingerworp de bal weer in het spel brengt.
Ik vond nog een mooi stuk over vites waar ik me wel in kan vinden.
[..]
Ik vind niet dat de grens gelijk had , ze bemoeien zich met dingen waar ze niks mee te maken hebben , zie ook 2 weken geleden Roda JC - FC Utrecht ( hoe het in die wedstrijd verkeerd had kunnen uitpakken voor jullie )quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef Eilanden het volgende:
Het probleem is inderdaad de inconsequentie van beslissingen van scheids en grens. Maar die grensrechter had gewoon gelijk en als Gomes hetzelfde doet, dan hoort dat m.i. ook gewoon bestraft te worden
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de grens gelijk had , ze bemoeien zich met dingen waar ze niks mee te maken hebben , zie ook 2 weken geleden Roda JC - FC Utrecht ( hoe het in die wedstrijd verkeerd had kunnen uitpakken voor jullie )
Maar ik ga me er niet meer druk over maken , het seizoen is toch al over ( en dat was eigenlijk al voor gisteren)
Vanavond maar eens kijken bij Jong Vitesse kijken of die wel weer eens kunnen winnen.
Of het nummer van het menu bij de afhaalchinees?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dat rugnummer 68 van die Chinees, volgens mij het hoogste rugnummer in de eredivisie ooit. Was toch een Chinees geluksgetal??
Ze zijn niet voor niks gepromoveerd van Grensrechter naar Assistent-scheidsrechter, ik vind het ook wel goed als ze de scheids helpen, er gebeurt genoeg op het veld wat de scheids niet ziet...quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.
Op zich was het ingrijpen van de grens bij Roda goed, want hij nam iets waar wat Luinge niet zag. Die kerel ging echter compleet de fout in, omdat 'ie of stront in zijn ogen had :p of iets alleen van Boussaboun wilde zien, maar het ingrijpen 'an sich' van grensrechters vind ik niet verkeerd.
idd een geluksnummer.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dat rugnummer 68 van die Chinees, volgens mij het hoogste rugnummer in de eredivisie ooit. Was toch een Chinees geluksgetal??
Ja oke daar geef ik je wel gelijk in , maar dan moeten ze wel GOEDE beslisingen nemen , en wat die lui tegenwoordig doen ik weet het niet .quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.
Op zich was het ingrijpen van de grens bij Roda goed, want hij nam iets waar wat Luinge niet zag. Die kerel ging echter compleet de fout in, omdat 'ie of stront in zijn ogen had :p of iets alleen van Boussaboun wilde zien, maar het ingrijpen 'an sich' van grensrechters vind ik niet verkeerd.
Hij fluit tegenwoordig niet veel , hij is meer 4de officel , maar in het verleden vond ik die wel goedquote:
Denk dat De Mos al rekening houdt met het vertrek van Danko: "We moeten op zoek naar een nieuwe keeper, hebben een linksback nodig, op het middenveld moet er nog iemand bijkomen en als Lazovic vertrekt, hebben we twee spitsen nodig. Twee Nederlandse topclubs willen hem hebben en ook nog wat buitenlandse clubs, dus ik ga ervan uit dat ik hem kwijtraak."quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef Elvislives het volgende:
Maar zou dit dan toch het einde van Fredje betekenen, of wil Aad gewoon sowieso 4 spitsenhebben volgend jaar? Soort vervanging van Rojer dan dus.
Moet ik overstappen op CS en heb ook geen strippenkaart en ov enzo, plus toegangskaartje is mij net iets teveel geld voor een b-elftalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Elvislives het volgende:
Kwartiertje met de bus, te doen toch?
Er passen er 1200 in, dus... Geen ideequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er nog voor 1 april voor het uitvak beschikbaar?
1-5 verloren las ik net.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Tha_Mars het volgende:
vandaag tegen een belg in doorwerth.... spannend...
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Er passen er 1200 in, dus... Geen idee
quote:
Bron: http://66.102.9.104/search?q=cache:3zCJuEXhHvQJ:ajax.netwerk.to/forums/next.php%3Fforum%3D20%26tije%3D1055496895+Capaciteit+bezoekersvak+Gelredome&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nlquote:1. Vitesse heeft toegezegd dat het uitvak met ingang van zaterdag 19 oktober (Vitesse-Feyenoord) zal voldoen aan de KNVB-normen zodat Gelredome plaats biedt aan 1200 supporters van de tegenstander. Dit heeft onder meer tot gevolg dat enkele wedstrijden zullen worden verschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |