belangrijkste is dan we 1-0 voorstaan ,en gelukkig heeft pietje dat engeltje op zijn latquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko 1-0 uit terechte penalty. Wel door een counter na bal op de lat van RKC.
.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef WooZ het volgende:
Ik ga over paar maandjes 4x jullie stadion bezoeken
Heb een passepartout gekocht voor EK <21 @ Arnhem
ja gewoon korte zijde, goedkoopste kaartjesquote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Waar zit je zuid / noord elders
Binnenkort ook maar effe een passepartout kopen , en wellicht binnenkort nog ff naar het stadhuis waar de beker staat![]()
Volgend seizoen dan maar met een elftal dat volledig naar de hand van de Mos is gezet en niet verneukt is door Sturing.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef DeVinger het volgende:
Kunnen goede zaken doen, maar dat soort dingen worden dan weer vaak nagelaten.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja gewoon korte zijde, goedkoopste kaartjes
https://euro2007.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=5920830
daar kan je tickets bestellen
voor europees voetbal kan je het inderdaad wel uit je hoofd zettenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vergeet die playoffs hoor..
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan maar met een elftal dat volledig naar de hand van de Mos is gezet en niet verneukt is door Sturing.
Linksback wordt er van de zomer sowieso gehaald![]()
En flikker die Junker alsjeblieft op de bank, ik snap niet waarom hij zo mateloos populair is. Hij scoort nooit, verneukt alles met zijn frivole kut trucjes die snoeihard mislukken elke keer en hij heeft nog een babyface ook. Benson![]()
toch nog een feestje gehad van het weekend , maar Flockers is opzich ook nog wel zwaarquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef LosMillonarios het volgende:
Kuttyfus mongolen, zeg maar dag tegen europees![]()
Dit valt zwaar na Flockers.
idemditoquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb het echt even gehad met Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |