Waiting zei ie toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The world is one big pussy, ready to get fucked.
Verrekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Waiting zei ie toch?
Precies hetgeen ik dacht toen ik de OP las.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef _Bar_ het volgende:
gelukkig zijn... echt gelukkig zijn en geniet van elke dag
Wat wilden jouw ouders jou dan meegeven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadver, ik ben blij dat jullie m'n ouders niet zijn. "wees jezelf" "wees gelukkig".
Mijn ouders hebben mij een opvoeding meegegeven, en dat vind ik prima zo. Bovendien heb ik eerder al antwoord gegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat wilden jouw ouders jou dan meegeven?
"zak in de stront" oid?
Ja antwoord op wat jij je kinderen mee wil geven. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat jouw ouders jou mee wilden geven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een opvoeding meegegeven, en dat vind ik prima zo. Bovendien heb ik eerder al antwoord gegeven.
Ik zei niet dat dat is wat mijn ouders mij mee wilden geven. Beter lezen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja antwoord op wat jij je kinderen mee wil geven. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat jouw ouders jou mee wilden geven.
Vandaar mijn vraag.
Naiviteit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het tegenovergestelde van cynisme, wat dat dan ook moge zijn. Levenskracht..
Levenskracht en naiviteit zijn hetzelfde volgens jou?quote:
Ik denk dat hij doelt op het tegenover gestelde van cynisme....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Levenskracht en naiviteit zijn hetzelfde volgens jou?
wat cynischquote:Ik wens jou en je kinderen hierbij een fijn en sprankelend leven!
Zeker, maar een cynische levenshouding is wat anders dan cynisch tegenover bepaalde ideeen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het tegenover gestelde van cynisme....
[..]
wat cynisch
Ik hoop dat ze de intellect van de moeder meekrijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zeker, maar een cynische levenshouding is wat anders dan cynisch tegenover bepaalde ideeen zijn.
En ik denk ook dat hij daar op doelde, maar ook dan vind ik dezelfde opmerking gepast. Het tegenovergestelde van cynisme is absoluut niet naiviteit, ik snap het verband amper.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de intellect van de moeder meekrijgen.
Dit is sarcasme... dat mag.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
je kan hem bijna hier mee vergelijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Wat is dit nou voor een stupide en loze opmerking?
Je kan alles wel met elkaar vergelijken. Net zoals 'niet cynisch' met naiviteit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je kan hem bijna hier mee vergelijken
Zit niet zo fucking kinderachtig mij af te zeiken zonder enige verdere inhoud dan stomme opmerkingen. Het raakt namelijk kant noch wal wat je zegt.quote:
Practise what you preach en ga dan janken, snotterbelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zit niet zo fucking kinderachtig mij af te zeiken zonder enige verdere inhoud dan stomme opmerkingen. Het raakt namelijk kant noch wal wat je zegt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Levenskracht hoeft niet hetzelfdde te zijn dan geestdrift of idealisme, want dat is niet wat ik bedoel. Geestdrift.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef miss_sly het volgende:
cy·nis·me (het ~)
1 wijsgerige school bij de oude Grieken
2 levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
Op zich lijkt dus naiviteit me best een goede tegenpool van cynisme. Levenskracht eigenlijk niet.
Gezien je reacties begrijp ik dat beter dan dat jij dat doetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En Swetsenegger, jij hebt volgens mij al helemaal geen benul van wat cynisme is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Als je je kinderen een (één) ding zou mogen meegeven, wat zou dat zijn?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het tegenovergestelde van cynisme, wat dat dan ook moge zijn. Levenskracht..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:24 schreef Igraine het volgende:
[Gadver, ik ben blij dat jullie m'n ouders niet zijn. "wees jezelf" "wees gelukkig"]
Wat wilden jouw ouders jou dan meegeven?
"zak in de stront" oid?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een opvoeding meegegeven, en dat vind ik prima zo. Bovendien heb ik eerder al antwoord gegeven.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja antwoord op wat jij je kinderen mee wil geven. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat jouw ouders jou mee wilden geven.
Vandaar mijn vraag.
Volgens mij kan ik aardig lezen, maar weet jij niet meer precies wat je nu allemaal zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat is wat mijn ouders mij mee wilden geven. Beter lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |