Waiting zei ie toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The world is one big pussy, ready to get fucked.
Verrekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Waiting zei ie toch?
Precies hetgeen ik dacht toen ik de OP las.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef _Bar_ het volgende:
gelukkig zijn... echt gelukkig zijn en geniet van elke dag
Wat wilden jouw ouders jou dan meegeven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadver, ik ben blij dat jullie m'n ouders niet zijn. "wees jezelf" "wees gelukkig".
Mijn ouders hebben mij een opvoeding meegegeven, en dat vind ik prima zo. Bovendien heb ik eerder al antwoord gegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat wilden jouw ouders jou dan meegeven?
"zak in de stront" oid?
Ja antwoord op wat jij je kinderen mee wil geven. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat jouw ouders jou mee wilden geven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een opvoeding meegegeven, en dat vind ik prima zo. Bovendien heb ik eerder al antwoord gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |