Hmmz dat belooft nog wat voor mijn pullquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef Flappekz het volgende:
Wat een sufferds zitten er eigenlijk op Hattrick (ik bedoel, buiten mezelf dan)
Zet een kale 17jarig pas-gepopte uitstekend verdediger zonder specialiteit op de TL voor 162k. Eerste bod, netjes 162k.
Bij het tweede bod biedt er iemand meteen 226k.
Biedt er even later nog iemand 231k![]()
Best lekker![]()
quote:Davy Alveren
TSI = 430 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Solid is goed toch? De mijne was uitstekend.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hmmz dat belooft nog wat voor mijn pull
[..]
kan dat gewoon met een ander zijn regkey joh..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:37 schreef Egamer het volgende:
Foetre, check je email ook maar.Als je kan helpen.
T kan en het is zo te downloaden maar als hij zich belangrijk moet voelen dan moet dat maar.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan dat gewoon met een ander zijn regkey joh..
wist ik niet, maar die 7,50 vond ik het wel waard
Dat doe je netjes!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:41 schreef Labrador1974 het volgende:
heerlijk op de counter van de nr 2 winnen met 3-1 en maar 19% balbezit en daarmee degradatie voorkomen!
aubquote:Op maandag 26 februari 2007 22:37 schreef Egamer het volgende:
Foetre, check je email ook maar.Als je kan helpen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T kan en het is zo te downloaden maar als hij zich belangrijk moet voelen dan moet dat maar.![]()
![]()
Joh, reg for life, wat een stel schrale schrapers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd, anders betaal je gewoon ff die 7,50
wie had dat gedaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef Grumpey het volgende:
Dank dank...
Dat betekend trouwens ook dat de federatie nu 3 jaar oud is, aangezien die op mijn verjaardag opgericht is
GEFELICITEERDquote:
Onze heilige Nicomartquote:
oh ja goeie kerel is dat he..quote:
ik twijfelde enorm jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je driewerf hoera aankondigt, moet je het wel drie keer roepen natuurlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik twijfelde enorm ja
opzich staat er drie keer 'hoera' , maar ik wist niet of dat inclusief of exclusief de driewerf-aankondiging moest zijn.. rpp, jij kent de driewerf-hoera-regels?
Dan wordt er altijd gezegd "Leve de Koningin!" volgens mij, maar da's wéér wat anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:59 schreef Grumpey het volgende:
het is exclusief, want de standaardzin is:
Driewerf hoera voor de koningin:
Hoera, hoera, hoera!
maar dank jullie allemaal voor de felicitaties! tof!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Morgens, heeft iemand zin en tijd om mij even op de hoogte te brengen van mijn avonturen in Kroatie? thanks
quote:Harahvati - Vulture United 1980 (68 minuten gespeeld) 2 - 0
Het regent al de hele dag oude wijven, maar toch zijn er 920 moedige fans komen opdagen naar Circus Maximus. Harahvati verkiest om in een 4-5-1-opstelling te spelen. De coach selecteert voor vandaag: Prskalo - Broge, Pettersson, Saturno, Čeko - Rincón, Burek, Boghetta, Josipović, Kosović - Male¨.
Vulture kiest voor een 5-3-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Bian - Piller, Novaković, Svartbekk, Torre Diez, Briekeling - den Hertog, Szücs, Dolman - Castellvell, Ortner.
Vulture beslist om zijn vaardigheid op de counter aan te wenden. In de 21e minuut komt de thuisploeg 1 - 0 voor na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers. De man die scoorde voor Harahvati is Gerardo Saturno. Het publiek op de tribunes laat het stadion daveren op zijn grondvesten. De onervaren Magnus Pettersson speelt bijzonder nonchalant en in de 33e minuut geeft hij de tegenstander hierdoor een enorme kans. Het zijn de tenen van de keeper die de bal uit de netten houden. Harahvati vergroot de voorsprong tot 2 - 0 wanneer Armando Rincón op links doorbreekt en met een schijnbeweging de doelman uitschakelt. Bij de rust staat het 2 - 0. Harahvati had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.
Foeke Dolman krijgt een paar mooie gelegenheden om tegen te prikken, maar keeper Jo¸a Prskalo bewijst zijn waarde door keer op keer te redden. Harahvati-speler Dino Kosović krijgt een leuke kans in de 63e minuut, wanneer hij op de rechterflank een voorzet vol op de slof probeert te nemen, maar hij raakt de bal totaal verkeerd.
quote:
jammer dat ze geen passen hebben, anders had ik ze wel willen overnemenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
Mn wereldklasse mids niet eens verkocht igsterenavond, voor 990kTC geeft veel hoger, vieze paupers....Nu eentje alvast te koop gezet voor 950k... die andere doe ik vanmiddag. Ze moeten er wel uit, want het kost superveel loon extra
De grap is vaak dat als je ze voor minder er op zet ze voor meer dan 990k eruit gaan. Althans die ervaring heb ik een aantal maal gehad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
Mn wereldklasse mids niet eens verkocht igsterenavond, voor 990kTC geeft veel hoger, vieze paupers....Nu eentje alvast te koop gezet voor 950k... die andere doe ik vanmiddag. Ze moeten er wel uit, want het kost superveel loon extra
En soms ook voor minderquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De grap is vaak dat als je ze voor minder er op zet ze voor meer dan 990k eruit gaan. Althans die ervaring heb ik een aantal maal gehad.
even tvpen in dat topic zometeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan wordt er altijd gezegd "Leve de Koningin!" volgens mij, maar da's wéér wat anders.. Ik heb in TTK één medestander gevonden en nul tegenstanders. Stormlooptopic!
Wezen stappen op je verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |