quote:
Op donderdag 31 januari 2002 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet Mila ook maar geen toespelingen geven
quote:zaten die niet in BB3? Toch..?
Op donderdag 07 februari 2002 20:07 schreef marky het volgende:
Kelly en Andries op woensdagavond 13 februari, TMF Late, tussen 21.00 en 23.00 in de Pop kwis.
Pas voor vrienden, voor mij natuurlijk Pascal
, vertelde aan wat hotelgasten over z´n avonturen in het BB-huis. De jongen probeert er zo gewoontjes mogelijk over te praten, maar uit alles blijkt dat hij apetrots is en zichzelf ook wel graag een beetje in het middelpunt van de belangstelling plaatst.
Afijn, je kunt ook niet even van huis, zonder toch weer met real-life soaps bezig te zijn.
quote:lachen, laat ie nou gelijk de oppermachtige mod van het grootste BB-forum tegen het lijf lopen.. ook wel berucht onder de BB'ers
Op donderdag 21 februari 2002 02:06 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, kom ik hier aan bij het hotel op I.M. en wie zie ik daar ´s avonds op het terras zitten? Jawel, Pascal! Hemzelf, met in zijn kielzog een blond vriendinnetje.Pas voor vrienden, voor mij natuurlijk Pascal
, vertelde aan wat hotelgasten over z´n avonturen in het BB-huis. De jongen probeert er zo gewoontjes mogelijk over te praten, maar uit alles blijkt dat hij apetrots is en zichzelf ook wel graag een beetje in het middelpunt van de belangstelling plaatst.
Afijn, je kunt ook niet even van huis, zonder toch weer met real-life soaps bezig te zijn.
quote:Wie wil er nou ook in een Smart rondrijden met een heel groot BB-logo erop! Wie wil er trouwens uberhaupt in een Smart rondrijden?
Op Wednesday 27 February 2002 08:59 schreef marky het volgende:
En kijk eens hier.Zijn moeder wilde het niet hebben
http://www.marktplaats.nl/andries/
Niks voor jezelf, Marky?
Je krijgt dan namelijk wel Andries hoogstpersoonlijk aan je deur.
quote:Neee... ik heb het niet zo op die kleine autotjes eerlijk gezegd.
Op Wednesday 27 February 2002 10:11 schreef Cynix het volgende:
[afbeelding]Niks voor jezelf, Marky?
Je krijgt dan namelijk wel Andries hoogstpersoonlijk aan je deur.
quote:Dit is te makkelijk....
Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van ........ja ja onzer allen Kelly!!!
Ze mailde dat ze met heel iets leuks bezig is en dat ze dat over een tijdje pas kan zeggen. Het is iets wat lang duurt , in ieder geval 4 jaar , dat schrijft ze, ook schrijft ze dat we nog lang niet van haar af zijn, gelukkig maar!!!!!
Kan in haar geval misschien zelfs wel langer gaan duren
quote:Damn, wie wil er nou zo'n koekblik op wielen
Op woensdag 27 februari 2002 08:59 schreef marky het volgende:
En kijk eens hier.Zijn moeder wilde het niet hebben
http://www.marktplaats.nl/andries/
quote:Dat ze er spijt van heeft en weer man wil worden?
Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van ........ja ja onzer allen Kelly!!!
Ze mailde dat ze met heel iets leuks bezig is en dat ze dat over een tijdje pas kan zeggen. Het is iets wat lang duurt , in ieder geval 4 jaar , dat schrijft ze, ook schrijft ze dat we nog lang niet van haar af zijn, gelukkig maar!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |