abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2002 @ 09:21:53 #51
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_2982949
Ex-BB'er Georgie (ik moest effe die graven waar ik die jongen ook alweer van herkende) werkt tegenwoordig in een kroeg in Den Bosch (waar het best gezellig is) genaamd Bobbies. Het is in de Karrenstraat!
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  woensdag 30 januari 2002 @ 09:33:24 #52
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2983038
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 09:20 schreef Roache_ het volgende:
Maar: don't shoot the messenger!!
Doe ik toch ook niet? Ik betwijfel het berichtje, maar bedank jou dat je het hebt gepost
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 30 januari 2002 @ 11:01:46 #53
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2983564
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 09:18 schreef Marble het volgende:
Ik denk niet dat Frank zoiets zou doen...
Als er één persoon is die daar toe in staat is dan is het wel Frank.

Volgens mij was er bij RTL boulevard ook een stuk te zien van die opname van die clip en daar zag je Frank ook close dansen met Kelly. Je kan je eerder afvragen of Kelly het erg vond dat ze in haar tieten werd geknepen.

woensdag 30 januari 2002 @ 12:08:24 #54
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2984207
Nu, dat vraaggesprekje met Kelly, ik sprenkel effe wat willekeurige kwootjes met gulle hand in de rondte:

"Aan de ene kant is het heel lekker, maar aan de andere kant ga je er zo van stinken."

"Haar doet héél veel voor een vrouw."

"Het liefst zou ik ook een keer sex willen hebben in een vliegtuig of een helikopter."

"Ik kan mezelf toch ook niet echt gaan vergelijken met een banaan?"

(op de vraag met welke celeb ze wel een dagje zou willen ruilen)
"Met Britney Spears. Gewoon, die kleding die ze heeft. That woman's got style. Ze heeft ook een te gek huis. Iedereen vindt haar leuk en ik wil weten hoe zij daar me omgaat. En haar vriend is ook geweldig. En ik wil ook weleens weten of Brit last van een winterdepressie heeft" ( )

Dat kleine beetje respijt wat ze genoot qua zinnigheid/intelligentie is wat mij betreft nu ook met het badwater verdwenen, meingothimmel wat een dom gansje!

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 30 januari 2002 @ 12:13:58 #55
19319 weyden
viruseliminator
pi_2984275
Sandy as donderdag bij lijn 4.
  woensdag 30 januari 2002 @ 12:16:44 #56
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2984309
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 12:13 schreef weyden het volgende:
Sandy as donderdag bij lijn 4.
Yay
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 30 januari 2002 @ 12:19:51 #57
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2984356
Vertel mij nu wat lijn 4 is!!!
  woensdag 30 januari 2002 @ 12:29:31 #58
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2984488
Okeej

Lijn 4

woensdag 30 januari 2002 @ 12:40:09 #59
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2984630
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!!
Meestal lig ik als werkschuw langharig tuig dan natuurlijk ook nog in me nest, maar dat terzijde.

Ik zal er eens een projectje van maken en naar Sandy kijken.

woensdag 30 januari 2002 @ 13:27:33 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2985270
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 12:40 schreef Roache_ het volgende:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!!
Meestal lig ik als werkschuw langharig tuig dan natuurlijk ook nog in me nest, maar dat terzijde.

Ik zal er eens een projectje van maken en naar Sandy kijken.

Aangezien je jezelf tot werkschuw hebt verheven (of verlaagd) Is het Sandy kijken een zeer goed slaapmiddel. Dus een aanrader is in je nest blijven liggen tot 10.30 uur en dan RTL 4 aanzetten. Binnen 5 minuten val je weer in slaap.
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:22:57 #61
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2985973
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 09:21 schreef alkaholic63 het volgende:
Ex-BB'er Georgie (ik moest effe die graven waar ik die jongen ook alweer van herkende) werkt tegenwoordig in een kroeg in Den Bosch (waar het best gezellig is) genaamd Bobbies. Het is in de Karrenstraat!

Ik ben blij dat ik nooit in Bobbies kom, staat hij daar zeker ook in z'n tanga op de bar! Of bij het Stamineeke? (De Bosschenaren weten wat voor tent dat is!)

Back in town
  woensdag 30 januari 2002 @ 19:36:08 #62
19319 weyden
viruseliminator
pi_2990342
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 12:19 schreef Roache_ het volgende:
Vertel mij nu wat lijn 4 is!!!
In ieder geval is het geen metro-lijn
pi_2996077
Niet Sandy maar Kelly zit in Lijn 4 vandaag. Ze gaat optreden en zal o.a. vertellen of ze echt gestalkt wordt. Ik vermoed dat ze om half elf komt.
  donderdag 31 januari 2002 @ 09:46:26 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2996081
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 09:45 schreef Bus watcher het volgende:
Niet Sandy maar Kelly zit in Lijn 4 vandaag. Ze gaat optreden en zal o.a. vertellen of ze echt gestalkt wordt. Ik vermoed dat ze om half elf komt.
Nog beter!
  donderdag 31 januari 2002 @ 10:57:18 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2996560
Nou ze is dus niet gestalkt door Frank, weten we dat ook weer
pi_2996562
Kelly vertelde dat ze het druk heeft, ze heeft veel optredens. Ze heeft alleen contact met Sandy, met de rest belt ze af en toe, ze spreekt niet met hen af. Kelly zei dat er een reunie komt en dat ze dan kunnen bijpraten. Die ene foto in de Playboy was volgens Kelly voor mensen die denken, god, die heeft toch wat tussen d'r benen hangen. Kelly : Ik hoop dat mensen hem mooi vinden en boven hun bed hangen. Kelly zei dat ze nog nooit gestalkt is en dat ze Frank zelf heeft uitgenodigd om te komen in de Baja Beach Club. Kelly ziet helemaal geen nadelen aan het bekende nederlander zijn. Mensen die dingen roepen hebben 'een tekortkoming aan hun intelligentie'. Ze heeft geen liefde in haar leven en wil geen relatie op dit moment. Ze heeft wel weer heel leuk contact met haar ex-vriend. Bij het belspelletje kon je naast 1000 euro een gesigneerde cd van Kelly winnen. Het optreden van Kelly werd aangekondigd als 'helemaal live' maar volgens mij was het playback.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 31-01-2002 11:44]

donderdag 31 januari 2002 @ 11:38:37 #67
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2996911
Weer Kelly ik dacht dat Sandy zou komen. Wanneer komt die nu bij Lijn 4?

Kelly zong dus echt niet live.

donderdag 31 januari 2002 @ 14:01:36 #68
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2998939
Volgens de roddeltantes in de Weekend heeft BB-Frank na die avond in de Baja Beach Club tussen de lakens gelegen met Big Diet's Mila!

Mila zou ondertussen de

[henk van der meijden mode aan]

echtelijke stulp

[henk van der meijden mode uit]

hebben verlaten!

Back in town
pi_2999946
Moet Mila ook maar geen toespelingen maken
  donderdag 31 januari 2002 @ 16:05:12 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_3000851
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 14:01 schreef Elbutre het volgende:
Volgens de roddeltantes in de Weekend heeft BB-Frank na die avond in de Baja Beach Club tussen de lakens gelegen met Big Diet's Mila!

Mila zou ondertussen de

[henk van der meijden mode aan]

echtelijke stulp

[henk van der meijden mode uit]

hebben verlaten!

Ach ja Frank deed ook alleen maar mee met BB omdat hij dacht er goedkoop aan zijn gerief te kunnen komen. Hij neukt nu eenmaal graag een rondje mee
pi_3001992
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet Mila ook maar geen toespelingen maken
*proest!!*
Screw them.
We're going home.
  donderdag 31 januari 2002 @ 19:13:42 #72
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_3003077
Jammer dat ik Kelly niet gezien heb bij Lijn 4.
Maar ik heb haar vanavond wel in het echt gezien. Ik kwam vanmiddag lang RTV OOst en wie stond er in de auto naast me?
Kelly!!!!!!!Ik mijn raampje open en vragen wat ze ging doen, ze vertelde dat ze bij TV Oost in de RegioTappers Club zat. En dat heb ik net gezien, ze was de hoofdgast , naast Alex( bossie rode rozen) Normaal en Koos Alberts.
Ze zong natuurlijk ook I am what I am, en ik moet er flink naastzitten als dit niet helemaal live was. En het klonk harstikke goed. Live kan ze het dus zeker!!!!!
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_3004339
van de mediawatchers site:

Kelly is verliefd

Big Brother 3 heeft ze dan wel niet gewonnen, maar transseksuele Kelly is er wél in geslaagd de meest prominente ex-bewoner van het beroemdste huis van Nederland te worden. Kelly voelt zich dan ook als een vis in het water in het wereldje van de showbizz, waar zij nu deel van mag uitmaken. Helemaal nu zij haar dromen kan delen met iemand, want Kelly is sinds kort stapelverliefd! 'Het is allemaal nog heel pril, we kennen elkaar een paar weken. Hij werkt bij de televisie als video-editor en is 23 jaar. Zijn naam vertel ik niet, want hij wil absoluut niet in de publiciteit. Maar ik kan wel vertellen dat ik het heerlijk vind om weer verliefd te zijn!'

Ook Sandy in de Playboy

Nu men een beetje bekomen is van de omstreden naaktfoto's van Kelly wordt iedereen steeds nieuwgieriger of ook de mooiste vrouw van BB-3 zich bloot zal gaan geven. Als ze er naar gevraagd wordt geeft Sandy dit bemoedigende antwoord: 'Daar zijn we nog mee bezig. Playboy heeft me benaderd en ik voel me wel vereerd als ik daar in mag staan.' We zijn benieuwd!

donderdag 31 januari 2002 @ 21:05:09 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3004359
Vanmorgen zei Kelly anders nog dat ze voorlopig geen relatie wil, Inga...
pi_3005189
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 21:05 schreef Marble het volgende:
Vanmorgen zei Kelly anders nog dat ze voorlopig geen relatie wil, Inga...
Klopt, dit heb ik d'r ook horen zeggen.
Cupido heeft dus erg goed zijn best gedaan na 10:30 vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')