quote:Ja, vreselijk! Wat een dom wijf! Ze viel op een gegeven moment ook bijna om en bezorgde iedereen in dat huis zware overlast. Zeer asociaal.
Op dinsdag 21 mei 2002 10:20 schreef Ripley het volgende:
Iemand Mila nog straalbezopen in de Bar zien rondhuppelen?
quote:Wie was Mila ook al weer?
Op dinsdag 21 mei 2002 12:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja, vreselijk! Wat een dom wijf! Ze viel op een gegeven moment ook bijna om en bezorgde iedereen in dat huis zware overlast. Zeer asociaal.
quote:Links.
Op dinsdag 21 mei 2002 13:05 schreef koele het volgende:[..]
Wie was Mila ook al weer?
foto?
quote:hmm, zegt me niets...
Op dinsdag 21 mei 2002 13:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Links.
[afbeelding]
quote:Ja, erg he? Je schaamt je toch kapot als je jezelf zo terug ziet op tv?
Op dinsdag 21 mei 2002 10:20 schreef Ripley het volgende:
Iemand Mila nog straalbezopen in de Bar zien rondhuppelen?
quote:Ja, en ook leuk voor haar dochtertje
Op dinsdag 21 mei 2002 13:13 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Ja, erg he? Je schaamt je toch kapot als je jezelf zo terug ziet op tv?

Ik vond het ook niks Mila in een dergelijke toestand te zien. Ze lijkt sinds het einde van Big Diet nog gewicht verloren te hebben. Ik vond de aflevering van zondag van The Bar overigens de slechtste tot nu toe.
quote:ach so
Op dinsdag 21 mei 2002 14:45 schreef Bus watcher het volgende:
Mila is geen ex BB-er. Ze zat in Big Diet 1.Ik vond het ook niks Mila in een dergelijke toestand te zien. Ze lijkt sinds het einde van Big Diet nog gewicht verloren te hebben. Ik vond de aflevering van zondag van The Bar overigens de slechtste tot nu toe.
quote:Klopt, maar die onverlaten hadden haar nog een een boete gegeven ook.
Op maandag 13 mei 2002 22:10 schreef BenKetting het volgende:[..]
Had ze ook niet nog wat geld gekregen van BB?
quote:Tja, volgens mij denken de meeste deelnemers van dit soort programma's dat ze het helemaal gaan maken.
Op donderdag 23 mei 2002 01:11 schreef PC eend het volgende:[..]
Klopt, maar die onverlaten hadden haar nog een een boete gegeven ook.
Volgens mij dacht ze wel even ontdekt te worden als musicalster en liep ze daarom de de hele dag door te zingen.
Maar BB heeft maar bar weinig van de gezang uitgezonden (hebben ze toch nog wat goeds gedaan).
Misschien kwam ze daar pas achter toen het geld er al doorheen was
quote:Ik vrees dat je gelijk heb dat de meeste denken dat ze het wel ff gaan maken, maar vlak de ook therapeutische werking niet uit als motief om mee te doen
Op donderdag 23 mei 2002 22:43 schreef femfatale het volgende:[..]
Tja, volgens mij denken de meeste deelnemers van dit soort programma's dat ze het helemaal gaan maken.
Kan me nog herrinneren dat ene Mariska uit de Bus ook de hele dag liep te bleren. Mocht dan toch nog een singeltje voor haar pa opnemen, maar gelukkig is het daar bij gebleven.
Van Jop hoor je toch ook niets meer? hij mag dan leuk hebben gescoord met zn: ik ben de zon, ik ben de zee, maar de rest die hij daarna aan het publiek ten gehore wilde brengen flopte flink.
En had Ruud ook niet een cdtje gemaakt? daar heb ik gelukkig nooit wat van opgevangen.
Nee, doe mee aan een RLS en je wordt reuze beroemd (NOT)
In mijn ogen zet je jezelf gewoon even een paar maanden voor lul tegenover het nederlandse publiek en mag je daarna toch snel hopen dat je snel weer vergeten wordt
En ja de meeste zetten zich flink voor lul, maar als ze dit niet zouden doen is voor mij de lol er snel af
quote:Schreeuwtherapie in het geval Diane...
Op vrijdag 24 mei 2002 01:22 schreef PC eend het volgende:[..]
Ik vrees dat je gelijk heb dat de meeste denken dat ze het wel ff gaan maken, maar vlak de ook therapeutische werking niet uit als motief om mee te doen
j
Alle aktie volgen op het internet gaat ook daar nu geld kosten, 10 pound per maand.Wat bij vele in verkeerde keelgat is geschoten en er dus een handtekeningenaktie op touw is gezet.
Er stond ook heel droog bij gezet dat het dan wel een hele lange serie van 200 delen of zo moet worden.
quote:Leuk! Komt er dan ook een Ron Brandsteder episode?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:24 schreef postinggirl het volgende:
Niet over big brother-deelnemers zelf, maar over Patty Brard (die bb3 presenteerde)....Ze schijnt bezig te zijn met een comedyserie over haar leven.Er stond ook heel droog bij gezet dat het dan wel een hele lange serie van 200 delen of zo moet worden.
De vakantietijd staat voor deur, dus hield de Openbare Bibliotheek in Voorburg gistermiddag een vakantie-informatiemarkt speciaal voor jongeren. 'sAvonds was er ook een optreden van ex-Big Brother Sabine. Zij kwam vertellen over haar vakantiebelevenissen. De belangstelling was gering, maar dat mocht de pret niet drukken.
Enthousiast vertelt Big Brother Sabine in de Openbare Bibliotheek in Voorburg over haar vakantiebelevenissen. 'Ik ben gek op vakantie'.
(foto Frank Jansen)
VOORBURG | "Ik was veertien jaar toen ik met mijn ouders naar Tunesië op vakantie ging. Het was echt een rampvakantie. Het begon allemaal zo goed: palmbomen, warm weer en mooie stranden. Maar het ging mis toen ik een frietje at dat een vriendinnetje me aanbood. Daarvan ben ik zo ziek geworden, dat ik vier dagen op mijn bed moest blijven zitten en alleen maar heb overgegeven. Dat was echt balen, zeker toen een paar dagen nadat ik weer beter was een bomaanslag op ons hotel werd gepleegd waarbij mijn ouders ternauwernood ontkwamen. Mijn moeder wilde daarna eigenlijk direct naar huis. Maar intussen ontmoette ik mijn eerste vakantievriendje, Robert uit Groningen. Dus ik wilde echt niet meer weg. Uiteindelijk zijn we toen toch maar gebleven".
Geamuseerd luisteren de aanwezigen aan het begin van de avond naar de vakantieperikelen van Sabine Wendel (28), beter bekend als Sabine uit de eerste reeks van het televisieprogramma 'Big Brohter'.
De huidige presentatrice van Radio8FMin Noord-Brabant is door de organisatoren van de vakantie-informatiemarkt uitgenodigd om te komen vertellen over haar vakantiebelevenissen. En dat doet ze met verve.
'sMiddags kampte de vakantemarkt al met een geringe belangstelling, en bij het optreden van Sabine, aan het begin van de avond, is het aantal aanwezigen al niet veel hoger. Slechts een handjevol mensen is komen opdagen, onder wie een aantal mensen van de bibliotheek, maar dat hindert de voormalig bewoonster van het Big Brotherhuis geenszins. "Ik ben gek op vakantie", vertelt ze aan de aanwezigen.
Honderduit ratelt ze door over haar vakantie-ervaringen. Over haar vakantie in Amerika, waar ze als 18-jarig meisje haar toenmalige vriend nareisde die daar een jaar ging studeren.
"Ik verbleef in Miami Beach. Dat was echt supermooi. Af en toe stopte er een limousine aan het strand en stapte er een model uit om een fotoshoot te doen op het strand. Dat was echt super om mee te maken", vertelt ze enthousiast.
Dan valt ze even stil en kijkt naar de aanwezigen. "Jullie mogen best wel vragen stellen hoor", zegt ze gegêneerd. Maar er zijn nog geen vragen, dus gaat ze maar weer verder.
Over een vrouw die ze zag in een eettent in Miami, die zo dik was dat ze nauwelijk door de uitgang kon. Of over haar vakantie met TMFin Lapland, waar ze vier dagen lang in een isolatiepak moest doorbrengen en van de kou drie nachten niet kon slapen.
Ook haar vakantie met ex-medebewoners van het Big Brother-huis in New York komt aan bod.
"Een maand na de laatste aflevering kregen we het aanbod om met elkaar naar New York op vakantie te gaan. Het was negen uur vliegen, dus zaten we weer met elkaar opgescheept", vertelt Sabine lachend. "Maar het was heel leuk. Je leert elkaar weer op een heel andere manier kennen. Het was een erg leuke ervaring" .
Bij een aantal toehoorders is de schroom er af. Nieuwsgierig geworden vragen ze naar haar tijd in het Big Brother-huis. Uitgebreid geeft ze antwoord.
"Ik ben er bij gekomen, doordat mijn vriendin me op de advertentie van het programma wees. Het was net uit met mijn vriendje en ik wilde even helemaal weg. Hetgeld kon ik dus goed gebruiken. Maar eenmaal in het huis was ik helemaal niet meer met de hoofdprijs bezig, want dan staat het zo ver van je af". Ze vertelt dat de periode na haar vertrek uit het huis af en toe moeilijk was. "De eerste paar weken werd ik de hele dag belaagd door de media. Ik werd echt paranoia, bang dat ik niet meer normaal over straat kon. Ik vreesde zelfs dat ik in het buitenland nog herkend zou worden. Dat bleek gelukkig mee te vallen en de meeste mensen die me wel herkenden, reageerden meestal heel sportief".
Toch heeft ze geen spijt van haar deelname aan het televisieprogramma. "Ik hield altijd al van media. Door mijn bekendheid heb ik nu een eigen radioprogramma. Dat vind ik hartstikke leuk om te doen. Echt, het is het allemaal waard geweest".
Binnenkort gaat ze met een vriendin op vakantie naar Turkije. "Daar heb ik echt zin in", mijmert ze. "Mooi weer, lekker eten en aan het strand liggen. Dan kom ik weer helemaal los van de alledaagse beslommeringen".
KELVIN. Mijn bandje is uit elkaar, we zijn gestopt. Wegens muzikale meningsverschillen en smaken, hebben we besloten er een punt achter te zetten. Geen ruzies dus, maar als goeie vrienden besloten dat het ook goed is met andere muzikanten te gaan werken. Ik ga ook zeker door, heb al een
nieuw project lopen, maar kan je daar nog niet veel meer over vertellen. Ik wil Nederlandstalig door in het genre Van Dik Hout-Blof-Acda&De Munnik.
Bron: Big Brother Andries-club/Hunter MW
DEVENTER - 30 MEI 2002 - DTV brengt vrijdag de eerste uitzending van een nieuw magazine Eagles TV. Komend seizoen wordt voor elke thuiswedstrijd van Go Ahead Eagles een aflevering uitgezonden.
Het magazine duurt ongeveer 20 tot 30 minuten. Allerlei aspecten van de Eagles komen aan bod. De eerste uitzending bevat een interview met directeur Martien Vreijssen over de nieuwe organisatiestructuur van de club en een impressie van diverse oefenduels die de Go Ahead Eagles de laatste tijd heeft gespeeld.
Het programma wordt gepresenteerd door Deventenaar Richard Oosterhuis, die heeft deelgenomen aan het tv-programma Big Brother The Battle. De komende maanden wordt één keer per maand een uitzending verzorgd. Als het seizoen weer begint, wordt de frequentie opgevoerd tot elke vrijdag voor een thuiswedstrijd.
Martien Vreijssen verwacht veel van het programma. Het is één van de middelen die de voetbalclub inzet om meer mensen aan zich te binden. Het nieuw elan dat Go Ahead Eagles wil uitstralen, vertaalt zich volgens de directeur nu al in de verkoop van seizoenkaarten. We moeten de campagne nog beginnen, maar nu al hebben zich 962 seizoenkaarthouders gemeld, waarvan 62 nieuwe.
De formule van Eagles TV is afgekeken van Feijenoord-tv, zegt Vreijssen. Snel, flitsend en allerlei aspecten aan bod laten komen.
Bron:
Deventer dagblad
quote:wou het ook gaan posten
Op vrijdag 31 mei 2002 21:53 schreef Golfen het volgende:
Sandy nu op Yorin, bij Table Talk tot 22.15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |