Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.quote:
Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.quote:[..]
Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.quote:[..]
Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.quote:[..]
En hetzelfde.quote:aub![]()
wij staan altidj open voor nieuwe posters.. bijvoorbeeld hijacking is nieuw i9n het topic.. en er is nog NOOIRT een pagaina volgespamt over bier.. ben 1 keer in een dolle bui door ivo en snader maar dat is al zon 30 delen terugquote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.
[..]
Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.
Als het in de brommerSC over niets anders ging dan over SC zonder brommers, is het volkomen terecht dat er is ingegrepen. Een beetje zijdelingse praat langs de brommers heen is niet erg, maar in essentie moet het eigenlijk altijd over brommers en alles wat daar mee te maken heeft gaan.
Als een mod ingrijpt in een reeks, dan wordt zo'n reeks meestal in de periode daarna extra in de gaten gehouden en wordt er dus ook sneller ingegrepen om het meer op het juiste spoor te houden.
[..]
Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.
[..]
Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.
[..]
En hetzelfde..
ben jij nu echt zo dom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef fs180 het volgende:
ben je nou echt zo dom?wij zijn ontopic.. alleen jullie nazi regime vindt van niet..
offtopic ban!11einzquote:
sig mag toch 3 rijenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef saaw het volgende:
done
kan jij dan 2 van die 3 rijen MAYO uit je sig halen?
Naja ik heb dit ook al gePBed maar dit is niet tegen de regels.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:09 schreef saaw het volgende:
ja jullie doen het redelijkben trots
en je sig mag idd 3 rijen maar 3 rijen mayo lijkt me overbodig en bovendien irritant. ik vraag het alleen maar
moet? leer eens lezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef no1uknow het volgende:
btw, ik moet van saaw 2 van de 3 regels uit mn sig halen, heb even teruggePBed waarom, want hij mag 250 tekens en 3 regels lang zijn, hij voldoet aan de voorwaarden
Voel je niet zo aangevallen zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef saaw het volgende:
[..]
moet? leer eens lezen
ik vroeg of je het wilde veranderen, gezien het irritant is. niet omdat het niet aan de voorwaarden zou voldoen
Puik topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. En saaw komt van Saturnus.
Wat heb je met die hoer gedaan dan ?quote:
Op dat antwoord in gaan is ook triestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Je eigen moeder een hoer noemen is triest.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je met die hoer gedaan dan ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de quote die ik nu maak is ook triestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Op dat antwoord in gaan is ook triest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |