Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
hoezo schijnheilig want dat is een pastoor met een zaklamp D_A zegt net zelf dat hij in het foto topic harder mod omdat daar meer mensen komen en zo hard offtopic zijn we de laatste tijd niet eens meer geweest, het is al een hele poos geleden dat topics volgespamd werden omdat de tt sommige users niet aanstond
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende: Maar goed, het is een bekend probleem. Jullie kunnen er niet mee omgaan en gaan lekker in ons FB kanaal tekeer. Uitgeleefd nu?
Saaw ik heb nog een kleine vraag we weten allemaal dat No1upwn geylt op gekut. Kun je a.u.b Ipho goes cooking deze weer open doen en opruimen . Want als het zo makkelijk is om een topic van een ander opslot te krijgen met kutten dan doe ik dat in het vervolg ook bij alle topics hier die me niet aanstaan.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken