Jezus, man,quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef benfotogek het volgende:
ik weet dat ik niet serieus genomen wordt. en het is ook wel beetje nutteloos om te doen. maar ja ben er ooit mee begonnen.. en waarom zou j ehet dan niet afmaken toch:)? naja.. ik snap heus wle dat andere mensen andere hobbies hebben enzo.;)
Ga zelf maar kijken, jij bent hier de (foto)gek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:30 schreef benfotogek het volgende:
ja precies hele stadslijn van zoetermeer is ook overgenomen door metro ofzo. maar ja die heb ik vorig jaar gemaakt. en die kunnen er toch best tussen blijven staan.. t zijn tenslotte NS-bordjes... btw weet iemand of de bordjes nog op hofplein bergweg en kleiweg staan. of zijn ze weggehaal na sluiting van het station.
maar die site is wel van een fokkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:58 schreef benfotogek het volgende:
op die site http://www.stationsbordjes.tk/ staan er veel minder en die zijn door verschilende fotograven gemaakt... deze zijn allemaal zelfgemaakte.. maja jullie hoeven het niet mooi te vinden.. dacht alleenzet het hier eventjes op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |