abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46566644
ik weet dat ik niet serieus genomen wordt. en het is ook wel beetje nutteloos om te doen. maar ja ben er ooit mee begonnen.. en waarom zou j ehet dan niet afmaken toch:)? naja.. ik snap heus wle dat andere mensen andere hobbies hebben enzo.;)
pi_46566667
Je bent fotogek of je bent het niet.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:29:09 #53
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46566685
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef benfotogek het volgende:
ik weet dat ik niet serieus genomen wordt. en het is ook wel beetje nutteloos om te doen. maar ja ben er ooit mee begonnen.. en waarom zou j ehet dan niet afmaken toch:)? naja.. ik snap heus wle dat andere mensen andere hobbies hebben enzo.;)
Jezus, man,
pi_46566710
ja precies hele stadslijn van zoetermeer is ook overgenomen door metro ofzo. maar ja die heb ik vorig jaar gemaakt. en die kunnen er toch best tussen blijven staan.. t zijn tenslotte NS-bordjes... btw weet iemand of de bordjes nog op hofplein bergweg en kleiweg staan. of zijn ze weggehaal na sluiting van het station.
pi_46566732
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:30 schreef benfotogek het volgende:
ja precies hele stadslijn van zoetermeer is ook overgenomen door metro ofzo. maar ja die heb ik vorig jaar gemaakt. en die kunnen er toch best tussen blijven staan.. t zijn tenslotte NS-bordjes... btw weet iemand of de bordjes nog op hofplein bergweg en kleiweg staan. of zijn ze weggehaal na sluiting van het station.
Ga zelf maar kijken, jij bent hier de (foto)gek.
pi_46566776
En dan klik je op de link om eens lekker te rukken op geile stationsfoto's, heeft die homo alleen maar foto's gemaakt van de naambordjes Wat een afknapper
Big dick.
pi_46566784
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:58 schreef benfotogek het volgende:
op die site http://www.stationsbordjes.tk/ staan er veel minder en die zijn door verschilende fotograven gemaakt... deze zijn allemaal zelfgemaakte.. maja jullie hoeven het niet mooi te vinden.. dacht alleenzet het hier eventjes op..
maar die site is wel van een fokker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fotograaf donderdag 22 februari 2007 @ 18:35:08 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_46566866
Oke, genoeg gebaggerd.

Niet echt ontopic hier in FOT gezien de foto's niet echt "fotografisch verantwoord" zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')