Jezus, man,quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef benfotogek het volgende:
ik weet dat ik niet serieus genomen wordt. en het is ook wel beetje nutteloos om te doen. maar ja ben er ooit mee begonnen.. en waarom zou j ehet dan niet afmaken toch:)? naja.. ik snap heus wle dat andere mensen andere hobbies hebben enzo.;)
Ga zelf maar kijken, jij bent hier de (foto)gek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:30 schreef benfotogek het volgende:
ja precies hele stadslijn van zoetermeer is ook overgenomen door metro ofzo. maar ja die heb ik vorig jaar gemaakt. en die kunnen er toch best tussen blijven staan.. t zijn tenslotte NS-bordjes... btw weet iemand of de bordjes nog op hofplein bergweg en kleiweg staan. of zijn ze weggehaal na sluiting van het station.
maar die site is wel van een fokkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:58 schreef benfotogek het volgende:
op die site http://www.stationsbordjes.tk/ staan er veel minder en die zijn door verschilende fotograven gemaakt... deze zijn allemaal zelfgemaakte.. maja jullie hoeven het niet mooi te vinden.. dacht alleenzet het hier eventjes op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |