Iets zegt me dat ik dit topic beter niet kan openen, maar wat kan mij het ook schelen... ik doe het gewoon
![]()
.
Goed, ik heb mijn zusje vandeweek dus rokend betrapt met uitgaan. Toen ik vroeg waarom en sinds wanneer ze dat deed, keek ze verschrikt en zei "alleen met uitgaan". Ik had geen zin om ons gezellige avondje te verpesten, dus heb het er maar bij gelaten, maar een vriend (die haar ook goed kent) vertelde me dat ze dat dus al lang doet, en hij al die tijd niks mocht zeggen....
Dat ze meer dan alleen met uitgaan rookt is inmiddels ook duidelijk, want ik kwam haar een dag later toevallig tegen - 's avonds op de fiets - met sigaret in haar hand, en het valt me ineens op dat ze de laatste tijd vaak uit zichzelf de hond gaat uitlaten. Vanmiddag dus ook weer, en ze was onze oprit nog niet afgelopen, of ja hoor... een flinke rookwalm kwam er vanaf
![]()
.
Nu komen er ongetwijfeld een hoop van die posts met "ze is fucking 19, laat haar dat zelf uitzoeken", maar ik vind het gewoon kut. We hebben allebei ons rijbewijs gekregen omdat we niet roken, ze is altijd een grote anti-rookster geweest, en sinds ze (nu een klein jaartje) een nieuwe vriendin heeft, blijkt ze ineens alles te doen wat god verboden heeft (bij wijze van)
![]()
.
En ze vindt zichzelf dan wel zo oud en stoer enzo, maar de familie mag het niet weten
![]()
. Ik ben er dus inmiddels per ongeluk achter gekomen, maar onze ouders weten dus nog helemáál van niks, en ze lijkt ook niet van plan te zijn om het te vertellen.
Ik zit me hier op te vreten, en wil er gewoon niet omheen draaien. Als ze zelf zo stoer wil zijn met die kut-vriendinnen van der, dan moet ze ook gewoon zeggen dat ze het doet.
Wat jullie? Al kan ik de reacties eigenlijk zelf al wel bedenken
![]()
.