Ik ben er dus niet zeker van dat ze niet gebruikt. Als ik erover begin, begint ze alleen maar te schreeuwen tegen me. Kortom ze luistert dus niet naar me.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef JediMindTricks het volgende:
Met je zus praten over waarom ze gebruikt/dealt.
Als je er zeker van bent dat zij zelf niet gebruikt/dealt vraag haar dan waarom ze die pillen bij heeft, misschien wordt er wel misbruik van haar gemaakt.
eenchquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef Riann het volgende:
Je zegt gewoon tegen haar dat je het er met haar over wilt hebben dat het je niet lekker zit. Begint ze dan weer te schreeuwen dan zeg je dat je het tegen je ouders verteld als ze dan nog niet normaal kan praten.
UHm, dat vriendje opzoeken en hem even goed in elkaar slaan, voor mij part met zijn vieren dat die even goede pijn heeft, en dat die het wel uit zijn hoofd laat om ooit nog bij jouw zus in de buurt te komen. Dat is het enige wat je zou moeten doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:50 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Ik ben er dus niet zeker van dat ze niet gebruikt. Als ik erover begin, begint ze alleen maar te schreeuwen tegen me. Kortom ze luistert dus niet naar me.
Tja misschien gebruikt ze ook wel niet....
Het probleem is gewoon dat ik al een week hiermee rond loop en mijn zusje niet de afgrond in wil zien gaan! Ik geef gewoon heel veel om haar!
Het liefste schop ik dr vriend in de afgrond maar daar bereik ik ook niks mee.
Goede Tijden Slechte Tijden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef SoupNazi het volgende:
Het klinkt trouwens uit de scene van een film, dat die jas op de grond valt en de pillen er uit vallen.
Snap jij het wel. Ik ken ook wel een paar jongens die "dealen", die dumpen vaak genoeg even pillen bij andere omdat zij dan minder risico hebben. Ofwel zijn zus wordt gewoon keihard gebruikt, en hij zet haar in een gevaarlijke positie. Als een van die jongens dat bij mijn zus/zusje zou doen, had ik het wel geweten. En dan kun je wel zeggen geweld lost niks, in deze situatie lost het alles op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Als ze wel eens gebruikt, is er natuurlijk nog geen man overboord en gaat ze echt de afgrond niet in hoor.
Negatief en afkeurend reageren zal haar ook zeker niet open doen staan voor goede raad.
Het vriendje afzeiken evenmin.
Kortom, geen drama van maken, beetje in de gaten houden of het allemaal goed met haar gaat en vriendelijk blijven over het vriendje. Het vriendje dat door ouders/broers/zussen wordt afgezeken of waarvoor gewaarschuwd wordt, is vele malen interessanter dan het vriendje dat gewoon geaccepteerd wordt!
Om vervolgens 2 dagen later met diezelfde vrienden naar het ziekenhuis te kunnen om een bosje bloemen bij het zusje te bezorgen? Geen goed idee, die lui geven meestal minder om een ander dan jij en zijn wat lastig bang te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef honderd het volgende:
[..]
UHm, dat vriendje opzoeken en hem even goed in elkaar slaan, voor mij part met zijn vieren dat die even goede pijn heeft, en dat die het wel uit zijn hoofd laat om ooit nog bij jouw zus in de buurt te komen. Dat is het enige wat je zou moeten doen.
Ik vind jou met je opmerkngen over geweld echt net zo dom als jij die jongens die dealenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef honderd het volgende:
[..]
Snap jij het wel. Ik ken ook wel een paar jongens die "dealen", die dumpen vaak genoeg even pillen bij andere omdat zij dan minder risico hebben. Ofwel zijn zus wordt gewoon keihard gebruikt, en hij zet haar in een gevaarlijke positie. Als een van die jongens dat bij mijn zus/zusje zou doen, had ik het wel geweten. En dan kun je wel zeggen geweld lost niks, in deze situatie lost het alles op.
In welke wereld leef jij? Denk jij nu serieus dat die loopjongetjes nu ook maar iets gevaarlijk zijn? Ze worden vaak wel geaccepteerd maar daar is ook alles mee gezegd. Buttyboys.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 dagen later met diezelfde vrienden naar het ziekenhuis te kunnen om een bosje bloemen bij het zusje te bezorgen? Geen goed idee, die lui geven meestal minder om een ander dan jij en zijn wat lastig bang te maken.
Wat weet jij nu van een jongenswereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind jou met je opmerkngen over geweld echt net zo dom als jij die jongens die dealenEn nee, ook in dit geval lost geweld niets op.
Jij hebt natuurlijk praktijk ervaring met een aantal van die gasten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:21 schreef honderd het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Denk jij nu serieus dat die loopjongetjes nu ook maar iets gevaarlijk zijn? Ze worden vaak wel geaccepteerd maar daar is ook alles mee gezegd. Buttyboys.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef honderd het volgende:
[..]
Snap jij het wel. Ik ken ook wel een paar jongens die "dealen", die dumpen vaak genoeg even pillen bij andere omdat zij dan minder risico hebben. Ofwel zijn zus wordt gewoon keihard gebruikt, en hij zet haar in een gevaarlijke positie. Als een van die jongens dat bij mijn zus/zusje zou doen, had ik het wel geweten. En dan kun je wel zeggen geweld lost niks, in deze situatie lost het alles op.
Huilen op het politiebureau. En als ze zo bang zijn dat hun handeltje in gevaar komt kun je ze maar beter in elkaar slaan, en even duidelijk maken dat je het niet erg vindt dat die dealt maar dat jouw familie hier niet aan meedoet. Overigens, als jij gewoon als man tegen man naar die kerel gaat en hem even dringend verzoekt te stoppen wil het ook wel werken, maar dan moet je wel overtuigend zijn (in dit geval hoeft het niet met geweld maar de meeste hebben dit niet in zich).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef splendor het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk praktijk ervaring met een aantal van die gasten.
Enig idee wat die lui doen als hun handeltje in gevaar komt dankzij een meisje van, hoe oud was ze, 15? 19 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |