preciesquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Pjur is glijmiddel en massage olie in een, waarschijnlijk heb je daar wel wat aanZwart flesje, iig te koop bij Christine le Duc.
Egh, van die vieze plakkerige chemische stinktroep dat naar ''''''aardbeien''''' ruikt/smaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef Kleintje het volgende:
Ga niet aan de slag met die dingen met zogenaamde lekkere luchtjes.
Het is niet goed voor je libido...
Heb even gekeken en ik heb hier Pjur Bodyglide, denk dat die dan beter geschikt isquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:28 schreef 2stimpy het volgende:
Pjur hebben we staan(pjur woman), alleen lijkt me een beetje raar om dat op het hele lichaam te smeren.
Ik vind zelf de massage olie van Nivea goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef 2stimpy het volgende:
Wij willen voor het vrijen wel eens lekker masseren met een lekkere olie. Nu heb ik een beetje rond gekeken, en nu zie ik massage oliën die ook als glijmiddel te gebruiken zijn. Dit lijkt me dus ideaal.
Wie heeft hier ervaring mee en wat is dan een aan te bevelen goedje.
werkt ook erg goed idd en vaag zonder die zooi erinquote:
deze zijn goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:06 schreef RichardSp het volgende:
Durex Play Sensations zijn verschillende glijmiddelen verzameld in een doosje, 10 sachets, vijf verschillende soorten:
2x Warming (verwarmend glijmiddel)
2x Tingle (met een tinteling)
2x met Aloë Vera
2x met Pina Colada smaak
2x met Kersen smaak
Sachets zijn niet zo groot, maar geschikt om te proberen/experimenteren!![]()
![]()
![]()
[[url=http://www.condoom-anoniem.nl/images/shop/durex-play-sensations-glijmiddel.jpg]afbeelding][/url]
Doosje kost 6,50
hoezo kun jer niet mee masseren. gaat makkelijk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:08 schreef tessie het volgende:
Die durex play sensations zijn idd wel fijn, vooral die tingle, maar je kan er weer niet mee masseren.
Durex heeft wel een andere, weet ff niet hoe die heet, maar dat is massage olie en glijmiddel in 1. Zit in een mooie paarse fles, en je kan het ook gewoon bij etos enzo kopen.
En verder kan ik ook eros/pjur bodyglide aanraden, dat werkt altijd goed. Alleen wat lastiger te verwijderen, je moet echt goed schrobben onder de douche, dat vind ik altijd een beetje een nadeel.
Maar waarom koop je dan niet gewoon massage olie, of iets wat wel geschikt is als zowel massage olie en glijmiddel?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef freebee30 het volgende:
heb het laatst geprobeerd toevallig en snel opgedroogd valt op zich reuze mee. natuurlijk eerder dan een massageolie en plakkerig ach ja na het sexen samen lekker nog ff douchen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |