Sorry daar heb je helemaal gelijk in....ik bedoelde eigenlijk haar als zaadlozingbakkie te gebruikenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat omschrijf je hun mooie samenzijn toch romantisch![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een aidstest gedaan.
Ja, uit een grote duim.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet ergens vandaan komen toch?
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef pronkjewail het volgende:
HIV is pas in je bloed te vinden na 3 maanden. En wie zegt dat zij het de afgelopen 3 maanden veilig heeft gedaan?
[..]
Hij probeert subtiel aan te geven dat hij bij zijn eerste vliegles al door de geluidsbarrière geknald is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft nog steeds last van zijn maag. Die heeft waarschijnlijk overgegeven dus.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee, hij doet het vliegtuig na
En Amanda wist pas 3 dagen van tevoren dat ze de villa in kon gaan? Snelle tests hebben ze daar!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een aids hiv test gedaan.
Dat ranzige pseudo-macho "kijk mij het vrouwtje eens verwennen" konijnengebonk ook. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Maar toch vind ik hem te vreselijk![]()
![]()
![]()
Hmm.. was jij dat?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
[..]
En Amanda wist pas 3 dagen van tevoren dat ze de villa in kon gaan? Snelle tests hebben ze daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |