Ik glimlach naar jullie hoor, niet naar Brianquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
Bong niet lachen
gelukkigquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lach naar jullie hoor, niet naar Brian
Hou effe op met die ideetjes, Herma leest hier mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef DainBramage het volgende:
Als Brian en Natasia slim zijn zorgen ze voor een tijdverschil (door klokken een uur vooruit te zetten ofzo) zodat Huub te vroeg begint met drinken. dan moet hij eruit.
Niet dat ik dat wil (we all love Huub), maar ik had het wel geprobeerd als ik daar zat.
Vond het niet zo slim van Hupert om over dat roken te beginnen...zou in zijn plaats eerst proberen Brian te paaien om Natasia eruit te stemmen, dat rookverhaal is alleen maar iets om Brian mee op de kast te jagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
M'n streams bufferen als een gek en in al dat gestotter hoorde ik Huub zeggen dat er vanaf nu weer gerookt gaat worden in het huis ... klopt dat? .... Dan zijn we wel verzekerd van een dagelijkse doses bonje. Per wanneer zijn ze dat van plan (als dat zo is tenminste)?
Kennelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Spherma de roddel tante leest hier dus mee?
Nied wád?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
Niet neergestord
Huub mag vanavond weer drinken, helemaal vergeten! Dat wordt helemáál feest!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef DainBramage het volgende:
Als Brian en Natasia slim zijn zorgen ze voor een tijdverschil (door klokken een uur vooruit te zetten ofzo) zodat Huub te vroeg begint met drinken. dan moet hij eruit.
Niet dat ik dat wil (we all love Huub), maar ik had het wel geprobeerd als ik daar zat.
En geen Dynasty zonder Alexis........ en Natasia is geen Alexis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef PokerJoker het volgende:Helaas werkt het in tv-land nu eenmaal zo dat je geen Dallas hebt zonder JR, dus nataas blijft 7 maanden en dan de stekker eruit.
Mee eens ....quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft alweer aan wat voor pauper-miljonairs het zijn, want fund-raising zit er gewoon op geen enkele manier in.
Euhh....zaterdag pas hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Huub mag vanavond weer drinken, helemaal vergeten! Dat wordt helemáál feest!
Zaterdag toch pas?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Herma als je toch hier mee leest:quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hou effe op met die ideetjes, Herma leest hier mee.![]()
Ze zouden iemand echt niet door zo'n kutgeintje diskwalificerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef DainBramage het volgende:
Vrijdag avond, maar dat weet aleen HESquote:
volgens mij mag huub vanaf zaterdagochtend pas weer drinken, hij had het nagevraagd of hij vrijdag 12 uur al mocht drinken, maar pas als hij wakker werd zaterdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub (volgens mij binnen HES) zeggen dat het zaterdag is maar mss heb ik me vegistquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vrijdag avond, maar dat weet aleen HES
JA DIE KONTLIKKENDE JEUKPOEDEL LEEST HIER MEE!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Spherma de roddel tante leest hier dus mee?
Wilgo heeft 7500 euro van de redactie gehad om er voor te zorgen dat hun relatie stabiel bleef. Anders was Natasia vertrokken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:08 schreef pronkjewail het volgende:
Even uitgaande van het slechtste in de mens: Is er uberhaupt bewijs dat Wilgo en Nasty al 5 jaar een relatie hebben? Woonde Wilgo bv bij haar in huis voordat zij DGK inging?
Er is een heleboel gezeik geweest toen Wilgo haar het huis uitwou hebben. Na een uurtje kletsen was alles weer koek en ei en was de relatie sterker dan ooit (volgens Nasty). Hebben ze dit niet gewoon vantevoren al bedacht? Jij bent mijn beste vriend, maar we doen net alsof we al jaren bij elkaar zijn. Ik zorg ervoor dat ik met mijn grote scheur bij bijna alles vooraansta zodat ik eigenlijk onmisbaar wordt voor het programma. Jij doet alsof je het er niet mee eens, want dat levert leuke beelden op en we kunnen er vast genoeg uitslepen op die manier.
Het zou in ieder geval verklarern waarom er de laatste tijd aldoor gesproken wordt over 'de verliefdheid van nasty' en waarom ze wel wat er mee wil doen, maar niet kan vanwege alle commotie.
Iedreen denkt dat, maar het mag al op vrijdagavondquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub (volgens mij binnen HES) zeggen dat het zaterdag is maar mss heb ik me vegist
Ik zou het aan DGK_RED. kunnen vragen maar die lezen alleen nog mee ipv reply'enquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Iedreen denkt dat, maar het mag al op vrijdagavond
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wilgo heeft 7500 euro van de redactie gehad om er voor te zorgen dat hun relatie stabiel bleef. Anders was Natasia vertrokken.
Wat breng je het weer subtielquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:08 schreef Elounda het volgende:
Herma als je toch hier mee leest:
Doe eens wat aan je haar kind, de jaren 50 zijn reeds 50 jaar voorbij..
Je bent al niet zo snugger en door dat vogelnest op je hoofd, bevestig je dit alleen maar.
Groeten van Elounda.
Einde bericht. (Trut)
Valt me mee dat hij die stropdas om durft te doen, en niet bang is dat je daar Aids van krijgt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Wireless het volgende:
De piloot is terug, het omlullen kan beginnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis Bart ( als speler)
Ik moet huilen om het gebuffer
Ik ben nog verdrietig dat die afschuwelijke kut dr rijbewijs heeft gehaald ( maar wel gunstig voor het spel)
Ik wil Brian op zn bek timmeren
Ik wil a-Del eens goed de waarheid zeggen
En ik meen het: Ik ben bang voor Brian
Wel raar want Sylvia had geen rijlessen meer nodig. Vorige week was ze al geslaagd voor haar proefexamen en hoefde alleen nog maar af te rijden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef Day het volgende:
[..]
Van de rij-instructeur.
Die vertelde ook dat René het erg vond dat Sylvia haar motorrijlessen niet af mocht maken.
Nee idd, ze is toch echt meer Hanna Tokkie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen Dynasty zonder Alexis........ en Natasia is geen Alexis.
erg he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Black_king het volgende:
Brian doet het dus niet veilig....... Hij bevestigt het.
Haat wordt steeds meer een woord dat de lading niet dekt....
Ja dat is mijn grote krachtquote:
Echt; ik schrik soms van mezelf, welke emoties die gek bij me oproept....quote:
Hoe weet je dat van die 7500?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wilgo heeft 7500 euro van de redactie gehad om er voor te zorgen dat hun relatie stabiel bleef. Anders was Natasia vertrokken.
Huis werd opgeknapt .quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een lijst van wat Natasia, Wilgo en de kids allemaal hebben gekregen?
- ¤7500 voor Wilgo om de relatie te behouden zodat Natasia niet weg gaat
- iPods etc. voor kinderen
- contact zonder contactpunten te hoeven gebruiken
- tientallen rijlessen
- elke twee weken nieuwe hairextensions á ¤500
- ...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het...... is de politiek niets voor je??![]()
Huub mag pas Zaterdag ochtend weer drinken. Hij had de redaktie nog gevraagd of het dan om 0.00 uur alweer mocht maar het mocht echt pas na het opstaan zaterdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
Huub mag vrijdag 22.00 uur weer drinken.. maar hij wilt nog een geintje met Brian uithalen
Ik herken het! Is er nog een overtreffende trap van haat??quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Black_king het volgende:
De streamers moeten dus de portemonnee trekken om aan Wilgo duidelijk te maken hoe graag ze die heks het huis uit willen hebben. Ik zeg ¤ 10,- toe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die 7500 voor Wilgo zie ik vaker voorbij komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een lijst van wat Natasia, Wilgo en de kids allemaal hebben gekregen?
- tientallen rijlessen
- ...
JR was dan tenminste nog iemand voor wie de term "the person you love to hate" gold...... Natasia is gewoon een dom, irritant, schreeuwend, ordinair wijf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef PokerJoker het volgende:
Nee idd, ze is toch echt meer Hanna Tokkie.
Vond Jr toch een passender vergelijking, iedereen wilde vanaf dag 1 dat die man dood ging. Helaas pas op het laatst......
In bed ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen doey net alsof ie in een Boeing heeft gevlogen![]()
Horloge voor Wilgo's verjaardagquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
- tientallen rijlessen
- ...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Huub mag pas Zaterdag ochtend weer drinken. Hij had de redaktie nog gevraagd of het dan om 0.00 uur alweer mocht maar het mocht echt pas na het opstaan zaterdag.
allerlei filmpjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Horloge voor Wilgo's verjaardag
Sigaren en dure whiskey voor valentijnsdag
JR is in de serie wel drie keer neergeschoten toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Nee idd, ze is toch echt meer Hanna Tokkie.
Vond Jr toch een passender vergelijking, iedereen wilde vanaf dag 1 dat die man dood ging. Helaas pas op het laatst......
Waar ze 'al' 2 maanden een relatie mee had..... dus dan is het niet alleen Rogier waar ze de achterliggende 3 maanden sex mee heeft gehadquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef pronkjewail het volgende:
Ik hoop echt dat al die kandidaten een SOA-test hebben gehad. Alhoewel dat ook niet veel zegt. HIV is pas na 3 mnd te vinden en Amanda heeft minder dan 3 mnd geleden nog seks met rogier gehad...
Hoe heten die brieven ook alweer in Harry Potter? Een schreeuwbrief ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef itsme het volgende:
O Brian heeft post
Ik hoop een haatbrief.![]()
O ja. dat is er ook nog een.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
-- contact zonder contactpunten te hoeven gebruiken
brulbriefquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hoe heten die brieven ook alweer in Harry Potter? Een schreeuwbrief ?![]()
Daarvoorhad ze toch iets met een Meki of zo. Die gast die Nena gebeld had toen ze eruit kwam.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ze 'al' 2 maanden een relatie mee had..... dus dan is het niet alleen Rogier waar ze de achterliggende 3 maanden sex mee heeft gehad
En haar NOOIT laat gaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat de redactie Natasia zwaar voortrekt op de rest.
Kunnen ze die jongen met zijn nieuwe liefje niet in het huis zetten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ze 'al' 2 maanden een relatie mee had..... dus dan is het niet alleen Rogier waar ze de achterliggende 3 maanden sex mee heeft gehad
Ik verbaas me er iedere keer over hoe jullie het zo passend kunnen uitdrukken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Black_king het volgende:
Mij viel gisteren tijdens de uitzending op dat ze nadat ze gebeld had de punten in de bak deed op zo'n manier dat ze zelf tussen de camera en de pot stond. Meteen daarna verdwenen haar handenb in haar nek onder haar haar. Zou me niet verbazen als ze minder cp's afstort dan vereist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er iedere keer over hoe jullie het zo passend kunnen uitdrukken.
"Lading" en "dekt" geweldig![]()
Vakkie-Wquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat de redactie Natasia zwaar voortrekt op de rest.
Typsich iets voor die breedbek-kikker om MAC niets te vinden.. .Zelfingenomen vrouwelijke Hulk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Natasia gebruikt wel MAC.![]()
Dat is dan wel de enige overeenkomst hoop ik tussen ons. Gelukkig vindt zij het niks, ik ben er weg van.
wordt er uberhaupt ooit geteld hoeveel er in die pot zit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mij viel gisteren tijdens de uitzending op dat ze nadat ze gebeld had de punten in de bak deed op zo'n manier dat ze zelf tussen de camera en de pot stond. Meteen daarna verdwenen haar handenb in haar nek onder haar haar. Zou me niet verbazen als ze minder cp's afstort dan vereist.
Vast wel (neem ik aan) maar dat gebeurd dan off-camquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
wordt er uberhaupt ooit geteld hoeveel er in die pot zit?
Mekiquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Charmian het volgende:
Daarvoorhad ze toch iets met een Meki of zo. Die gast die Nena gebeld had toen ze eruit kwam.
Vind het echt erg dat het schaap niet beschermd wordt tegen dit soort gedrag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Black_king het volgende:
Wat de fok is MAC??quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Typsich iets voor die breedbek-kikker om MAC niets te vinden.. .Zelfingenomen vrouwelijke Hulk.
Ik vind het geweldig spul.Ik ontdekte het per toeval omdat een goede Vriendin van mij: Tante Riola uit Hotel BB
![]()
, het daar hele dagen over kon hebben.
Ik werd eigenlijk nieuwsgierig en van het één kwam het ander.
Dat verhaal van die 7500 is alleen van iemand die t hier postte en volgens eigen zeggen van een redactielid had gehoord dacht ik. dat verhaal kunnen we dus met een korreltje zouit nemen imo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
- 50 rijlessen
- huis wordt opgeknapt op kosten van Tien
- cadeaus voor Wilgo’s verjaardag (horloge, dure whiskey etc.
- prive-zangles voor dochter
- vele videoboodschappen
Soort Feboquote:
MAC is een speciale make-uplijn...quote:
Je hebt gelijk maar het is wel een hardnekking gerucht dat er geld aan Wilgo is gegeven om Natasia in de kooi te houden. Weet iemand hoe het precies zat met de iPods?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat verhaal van die 7500 is alleen van iemand die t hier postte en volgens eigen zegen van een redactielid had gehoord dacht ik. dat verhaal kunnen we dus met een korreltje zouit nemen imo.
de rijlessen zijn ook niet specieaal. dat hoort gewoon bij de dingen die iedereen in de villa kan doen.
en van de ipods is ook nooit vertelkd dat ze van 10 kwamen tioch?
Dat Brian een stuk vuil is, zijn we het allemaal wel over eens geloof ik. Maar: "het schaap" is zelf ook verantwoordelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het echt erg dat het schaap niet beschermd wordt tegen dit soort gedrag.
Huub met een paar hoeren in bad en ner wordt geroepen dat ie condooms moet gebruiken!
Brain zit weer vals geil te lachen als het gaat om onveilig vrijen, wat een eikel!![]()
Maakt ook niet uti, hij mag pas zaterdag morgen drinken..quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hou effe op met die ideetjes, Herma leest hier mee.![]()
Was bij de laatste stemming ook zo, kan idd dan ietsje uitlopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
Shit er komen eerst koks
Kloptquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Brian een stuk vuil is, zijn we het allemaal wel over eens geloof ik. Maar: "het schaap" is zelf ook verantwoordelijk natuurlijk.
En ze had nota bene condooms méégenomen het huis in.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daarvoorhad ze toch iets met een Meki of zo. Die gast die Nena gebeld had toen ze eruit kwam.
Natuurlijk is het schaap zelf verantwoordelijk, helaas denkt ze dat condooms waterballonnetjes zijn waar je leuk mee kan spelen in het zwembad en dat hadden ze "achter" kunnen weten!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Brian een stuk vuil is, zijn we het allemaal wel over eens geloof ik. Maar: "het schaap" is zelf ook verantwoordelijk natuurlijk.
En ze had nota bene condooms méégenomen het huis in.
Dat het hardnekkig is, wil niet zeggen dat het wáár is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar het is wel een hardnekking gerucht dat er geld aan Wilgo is gegeven om Natasia in de kooi te houden.
Wat omschrijf je hun mooie samenzijn toch romantischquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:30 schreef Pulu het volgende:
Als ik Brian was, zou ik toch 34 keer nadenken om met Amanda onveilig te palen...ze lijkt me nou niet de dame die heel erg zuinig op haarzelf is en met name in combinatie met haar drankgebruik
Van de week bevestigde Amanda dat ook al aan Natasia ... misschien dat Tien ook het primeurtje heeft van de eerste abortus in een real life soap, of een heuse SOA ..... geweldig hoor. En wát een respect heeft die geilneef toch ..... (schud m'n hoofd en zucht nog maar eens diep)quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Black_king het volgende:
Ze hebben allemaal een aids hiv test gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:30 schreef Pulu het volgende:
Als ik Brian was, zou ik toch 34 keer nadenken om met Amanda onveilig te palen...ze lijkt me nou niet de dame die heel erg zuinig op haarzelf is en met name in combinatie met haar drankgebruik
Dat is standaard in de porno industrie toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een aidstest gedaan.
Klopt, maar het moet ergens vandaan komen toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat het hardnekkig is, wil niet zeggen dat het wáár is.
Die fout wordt wel vaker gemaakt.
Voor zover ik het weet, is er werkelijk geen énkel bewijs voor. Een verhaal uit een grote duim.
Dat was ook iets wat bij mij door mijn hoofd spookte op de avond dat Hupert terugkwam van zijn weekje vakantie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef FSR het volgende:
[..]
De stap naar de 1e realitymoord is weer een stap dichterbij gekomen.....
Het zou mij niet verbazen dat knalpa hier ook stiekum op hoopt.....
Ze zouden dan de 1e ter wereld zijn.. en het word in elk land uitgezonden..
en dat is alleen maar promotie voor hun...
Sorry daar heb je helemaal gelijk in....ik bedoelde eigenlijk haar als zaadlozingbakkie te gebruikenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat omschrijf je hun mooie samenzijn toch romantisch![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een aidstest gedaan.
Ja, uit een grote duim.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet ergens vandaan komen toch?
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef pronkjewail het volgende:
HIV is pas in je bloed te vinden na 3 maanden. En wie zegt dat zij het de afgelopen 3 maanden veilig heeft gedaan?
[..]
Hij probeert subtiel aan te geven dat hij bij zijn eerste vliegles al door de geluidsbarrière geknald is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft nog steeds last van zijn maag. Die heeft waarschijnlijk overgegeven dus.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee, hij doet het vliegtuig na
En Amanda wist pas 3 dagen van tevoren dat ze de villa in kon gaan? Snelle tests hebben ze daar!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een aids hiv test gedaan.
Dat ranzige pseudo-macho "kijk mij het vrouwtje eens verwennen" konijnengebonk ook. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Maar toch vind ik hem te vreselijk![]()
![]()
![]()
Hmm.. was jij dat?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
[..]
En Amanda wist pas 3 dagen van tevoren dat ze de villa in kon gaan? Snelle tests hebben ze daar!
Klopt, maar die tests geven alleen maar aan of je tot drie maanden geleden niet HIV-positief was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef pronkjewail het volgende:
Je hebt tegenwoordig test die binnen een half uur uitslag geven hoor. Dat zegt niet zo veel.
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, maar die tests geven alleen maar aan dat je tot drie maanden geleden niet HIV-positief was.
Nou... doe dat maar niet hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef Pulu het volgende:
Eigenlijk zou TIEN moeten worden gewezen op:
- onveilige seks in de villa
- teveel onnodig gescheld
Na terugkeer heeft hij toestemmingquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef n1ek het volgende:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
wist heel niet dat hij die bijhield vanuit dgk
Vanochtend al zou leuk zijn als ze die krijgenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef BwennieBren het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen?
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=53
Nee, ze wilden er hier ook al een topic over openen. Dat soort lappen tekst lees ik wel als ik zin heb in een boek. Van iemand die ook echt kan schrijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef BwennieBren het volgende:
Voor zover ik weet heb je in Europa alleen de ELISA, IFA en PCR tests, en het resultaat van die tests heb je pas na 1-2 weken. Van een test die na een half uur een "betrouwbaar" resultaat geeft heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef pronkjewail het volgende:
Je hebt tegenwoordig test die binnen een half uur uitslag geven hoor. Dat zegt niet zo veel.
Ongetwijfeld is in zijn contract vermeld dat hij zich alléén in overleg mag uiten in de media. BB had dergelijke regels ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nathanael houdt zichzelf buiten de media aandacht?
Eigenlijk best wel vreemd voor een ICT-er. In zijn plaats zou ik naar de vijand gaan (FOK) en juist mezelf laten zien en tonen dat DGK een toneelstukje was en dat ik in het dagelijkse leven een normaal persoon ben. Een gemiste kans dus voor NL.
Kan z`n "zwaai uit" thread niet eens vinden, zo weinig wordt er nog over hem gepraat
Bij "zei" ben ik opgehouden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hou van lappen tekst, ik lees dan ook heel snelquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze wilden er hier ook al een topic over openen. Dat soort lappen tekst lees ik wel als ik zin heb in een boek. Van iemand die ook echt kan schrijven.
Gefeli ! Je bent de enige in Nederland die die streams beluistert, je zult geen last van bufferend geluid hebben....quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
Hoewel ik altijd graag naar DJ's sta te kijken op eender welk Feest dan ook, heb ik nu de neiging om de streams waar Braaaaiin staat uit te sloven, te draaien met zijn rattekop en aan knoppen staat te schuiven en draaien wat helemaal nergens op slaat, uit te zetten.
Nou nog een beetje Neder-HipHop en de ergenis is weer compleet......![]()
![]()
![]()
We mogen meedoen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:51 schreef jakees het volgende:
Zullen we meelingoen?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je in Europa alleen de ELISA, IFA en PCR tests, en het resultaat van die tests heb je pas na 1-2 weken. Van een test die na een half uur een "betrouwbaar" resultaat geeft heb ik nog nooit gehoord.
Nou dat zal dan een feest worden, als vanavond bij de stemming iédereen de streams aanzet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:53 schreef Kinga het volgende:
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!
Wij proberen jullie van het beste beeld te voorzien, maar in verband met wat problemen bij Versatel, Surfnet en Planet kunnen er wat haperingen zijn op de livestreams. Dit probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen, maar tot die tijd vragen we om je begrip. Volg gewoon alles op de site en dan zorgen wij ervoor dat je niks mist!
Dus toch.
Ik vraag me af of het luktquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat nu naar Brian, om te praten over het wegstemmen van Natasia.
nee ik denk het niet, maar denk wel dat brain en zdngmw een pest hekel aan haar krijgen omdat ze meegaat.quote:
We hebben nu een nieuwe regering heb ik begrepen. Daarom was de kabel misschien veel gebruikt door mensen die zich daarmee bezig hielden en werd er dus veel gebruik van internet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk trouwens dat de streams het weer doen!!!! Een ergenis minder iig!
macho p u t j equote:Op donderdag 22 februari 2007 17:54 schreef Sug4r het volgende:
eikel b r a i n
Kans is klein, maar wellicht dat Amanda hem over de streep kan trekken.....(No pun intended)quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat nu naar Brian, om te praten over het wegstemmen van Natasia.
nou..quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is het toch een muzikaal genie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |