abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:35:49 #276
103793 kozakken
Living the life
pi_49940778
Ach... het interesseert me eigenlijk ook geen reet hoe je over dingen denkt.
Vind het alleen wat vervelend voor de dame die bij je moet komen werken. Maar goed, dat is geen werk toch?

Je redt je er maar lekker mee.

On topic: Wij hebben een stokke bedje en mijn vader heeft alle meubeltjes gemaakt. We hebben zelf een spiegel in elkaar gezet en de kamer is na 4 jaar nog steeds een hit! (vinden wij )
pi_49941403
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef kozakken het volgende:
Ach... het interesseert me eigenlijk ook geen reet hoe je over dingen denkt.
Vind het alleen wat vervelend voor de dame die bij je moet komen werken. Maar goed, dat is geen werk toch?

Je redt je er maar lekker mee.

On topic: Wij hebben een stokke bedje en mijn vader heeft alle meubeltjes gemaakt. We hebben zelf een spiegel in elkaar gezet en de kamer is na 4 jaar nog steeds een hit! (vinden wij )
Dame moet helemaal niets.... als het haar niet beavt gaat ze fietsen.
Zoals ik zei ze is er om werk te doen, ze is geen eigenaar en werkt voor ons.....

Heb je fotootjes van het meubilair?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49942290
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dame moet helemaal niets.... als het haar niet beavt gaat ze fietsen.
Zoals ik zei ze is er om werk te doen, ze is geen eigenaar en werkt voor ons.....
Ze werkt voor jullie en het zou toch fijn zijn als er dan rekening gehouden wordt met het feit dat ze dat werk misschien nog wel heel lang moet doen...
Er zijn niet voor niets van dat soort regels... Tuurlijk, het is soms wel lastig al die regeltjes, maar verplaats je even in degene die als ze pech heeft dag in dag uit in een verkeerde houding moet staan...
Fake it till you make it...
pi_49943791
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ze werkt voor jullie en het zou toch fijn zijn als er dan rekening gehouden wordt met het feit dat ze dat werk misschien nog wel heel lang moet doen...
Er zijn niet voor niets van dat soort regels... Tuurlijk, het is soms wel lastig al die regeltjes, maar verplaats je even in degene die als ze pech heeft dag in dag uit in een verkeerde houding moet staan...
dat niet alleen maar denk ook aan je eigen rug
mama van 3 kids!
pi_49950620
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ze werkt voor mij...en als het haar niet schikt kan ze bij iemand anders gaan werken..... vrije markt heet dat.
Als ik niet blij ben met hoe ik mijn werk moet/kan doen, blijf ik ook niet bij die werkgever hangen... maar die kutregelgeving.

Een kleine danwel ellenlange kraamverzorger/ster gaat ook problemen met zo'n ding hebben of mag je onder de 1.65 en 1.85 geen kraamverzorgster worden.

Er zijn hier zat mensen die dat werk wel willen doen... voor hem/haar 10 anderen.

Maar nogmaals mooi ledikantje/bedje hoe je het uit wilt schelden en mooie commode

† In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 08:55:18 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49954512
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ze werkt voor mij...en als het haar niet schikt kan ze bij iemand anders gaan werken..... vrije markt heet dat.
Als ik niet blij ben met hoe ik mijn werk moet/kan doen, blijf ik ook niet bij die werkgever hangen... maar die kutregelgeving.

Een kleine danwel ellenlange kraamverzorger/ster gaat ook problemen met zo'n ding hebben of mag je onder de 1.65 en 1.85 geen kraamverzorgster worden.

Er zijn hier zat mensen die dat werk wel willen doen... voor hem/haar 10 anderen.

Maar nogmaals mooi ledikantje/bedje hoe je het uit wilt schelden en mooie commode

als jij niks te zeiken hebt, dan zoek je wel wat om te zeiken, is het niet?

on-topic: ik heb medelijden met het slachtoffer dat bij jou kraamhulp moet zijn. ik vrees dat voor haar die 8 dagen 8 weken zullen duren.
pi_49954833
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als jij niks te zeiken hebt, dan zoek je wel wat om te zeiken, is het niet?

on-topic: ik heb medelijden met het slachtoffer dat bij jou kraamhulp moet zijn. ik vrees dat voor haar die 8 dagen 8 weken zullen duren.
8 weken maar? dacht toch 8 jaar. laat maar lekker kletsen.

zo nu weer pics
mama van 3 kids!
pi_49955189
Nog geen pics, maar gisteren eigenhandig een aan/uitknop van de lamp omgebouwd tot dimmer + stopcontact. Was heel wat werk, ik ben helemaal niet zo'n klusman en ik had het ooit geleerd van een electricien. In de winkel wilde de verkoper mij nog zover krijgen om geen opbouwdoos te gebruiken, maar een extra gat te maken in de muur voor het stopcontact. Dat toch maar niet gedaan omdat ik de muur al had behangen, de vloerbedekking er al in zat etc.

Er komt toch een kast naast te staan, dus dan staat die opbouwdoos wel prima en als het kind ouder is maak ik er gewoon een enkelvoudige inbouwdimmer van. Het stopcontact gaan wij gebruiken om de babyfoon op aan te sluiten. Wij wilden eerst een stopcontact aan de andere kant van de kamer gebruiken, maar die staat naast het babybed straks en dat lijkt mij niet handig (een stekker van daar naar de kast). Het ziet er ook een stuk mooier uit zo.

En bovenal, het werkte in 1 keer! Ik dacht als man: de baby zou trots op mij zijn. Vreemde gedachten om opeens te hebben. Maar in een mailtje van pampers wat ik gisteren ook toevallig ontving stond dit en ik vond het wel van toepassing zijnde:
quote:
Zwangerschap week 25

JE PARTNER

kan veranderingen in zijn uiterlijk of gedrag vertonen als voorbereiding op zijn
vaderschap. Let op een ander kapsel, een baard of een nieuwe activiteit die hij
mogelijk als "vaderlijk" ervaart.
pi_49956287
edit
pi_49956403
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef doshi het volgende:
Nog geen pics, maar gisteren eigenhandig een aan/uitknop van de lamp omgebouwd tot dimmer + stopcontact. Was heel wat werk, ik ben helemaal niet zo'n klusman en ik had het ooit geleerd van een electricien. In de winkel wilde de verkoper mij nog zover krijgen om geen opbouwdoos te gebruiken, maar een extra gat te maken in de muur voor het stopcontact. Dat toch maar niet gedaan omdat ik de muur al had behangen, de vloerbedekking er al in zat etc.

Er komt toch een kast naast te staan, dus dan staat die opbouwdoos wel prima en als het kind ouder is maak ik er gewoon een enkelvoudige inbouwdimmer van. Het stopcontact gaan wij gebruiken om de babyfoon op aan te sluiten. Wij wilden eerst een stopcontact aan de andere kant van de kamer gebruiken, maar die staat naast het babybed straks en dat lijkt mij niet handig (een stekker van daar naar de kast). Het ziet er ook een stuk mooier uit zo.

En bovenal, het werkte in 1 keer! Ik dacht als man: de baby zou trots op mij zijn. Vreemde gedachten om opeens te hebben. Maar in een mailtje van pampers wat ik gisteren ook toevallig ontving stond dit en ik vond het wel van toepassing zijnde:
[..]
Doshi...ik weet niet of jij ook van die lekkere muren hebt asl ik (=valse gipsplaat 3-3 cm voor de echte muur...maar dat maakt het verleggen van stopkontacten wel makkelijk.
Pas wel op dat je de goede kabel neemt voor het verlengen/verleggen van je wandcontact.... je wilt geen smeltende kabel in die muur

Leuk he knutselllen aan die babykamer..... als je even rust nodig hebt raat ik je aan een krukje in de hoek van de kamer neer te zetten en je eigen werk te bewonderen.... van mijn part spelend met het lichtknopje ....
pi_49956487
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:07 schreef desiredbard het volgende:
Doshi...ik weet niet of jij ook van die lekkere muren hebt asl ik (=valse gipsplaat 3-3 cm voor de echte muur...maar dat maakt het verleggen van stopkontacten wel makkelijk.
Pas wel op dat je de goede kabel neemt voor het verlengen/verleggen van je wandcontact.... je wilt geen smeltende kabel in die muur
Een gat erin maken was inderdaad niet zo moeilijk (met een gatenboor), maar aangezien ik niet heel handig ben en ik niet wil dat mijn vrouw thuiskomt na een dag werken en ziet dat er opeens 1 muur minder in de babykamer staat heb ik het maar zo gedaan

Zo, nu weer klussen. Ik had vandaag vrij genomen om de babykamer af te ronden, maar het is alweer 10:12 uur en ik heb nog niks gedaan
pi_49956689
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef doshi het volgende:

[..]

Een gat erin maken was inderdaad niet zo moeilijk (met een gatenboor), maar aangezien ik niet heel handig ben en ik niet wil dat mijn vrouw thuiskomt na een dag werken en ziet dat er opeens 1 muur minder in de babykamer staat heb ik het maar zo gedaan

Zo, nu weer klussen. Ik had vandaag vrij genomen om de babykamer af te ronden, maar het is alweer 10:12 uur en ik heb nog niks gedaan
Je hebt nog alle tijd, zei de persoon die als een bezetene te keer ging vanaf week 14
Eigenlijk heb ik een nieuw projectje nodig.....

Mijn vrouw was ook niet zo gelukkig met de spaanders waar gehakt werd, en rondslingerende boren decoupeerzagen, spiritlevels, beitels, vlakschuurmachines etc.....
Ik vond het echter heel er ontspannend om na het werk al dan niet voor/na het eten 2 tot 3 uurtjes te klussen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:13:33 #288
3744 Kleintje
op en top!
pi_49962409
Nog niet helemaal af.
Jerry moet nog de plinten neerleggen, plankje ophangen, het grote blad wat boven de ledikant komt ophangen en de gordijnen moeten ook nog worden gedaan.
Maar alvast om een beeld te krijgen...

Het ledikantje. Dat blad wordt dus het luifeltje van het bedje en moet nog opgehangen worden

De commode. Hierboven wordt nog een plank opgehangen waar de knuffels en verzorgingsspullen op komen te staan. Verder komt er nog een spiegel tegen de muur zodat pinda zichzelf kan zien.

De kast met rechts ervan het plankje wat nog opgehangen moet worden en links het badje en de tummytub.

Deze dierenkoppen hangen boven de commode.
pi_49963438
Leuk zeg die dierenkoppen! En de meubeltjes zijn ook erg mooi, mooie afwerking op de poten ook met dat stukje grijs.

Dat blad heb ik een keer eerder gezien, heel leuk! Is zoiets duur?
pi_49967478
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef doshi het volgende:
Leuk zeg die dierenkoppen! En de meubeltjes zijn ook erg mooi, mooie afwerking op de poten ook met dat stukje grijs.

Dat blad heb ik een keer eerder gezien, heel leuk! Is zoiets duur?
Gaat de kleine Bernard heten
Ik vind het ook leuk hoor
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:57:11 #291
3744 Kleintje
op en top!
pi_49967691
Het blad
Bij de ikea... 14,95
Dus niet duur!
pi_49967830
Kleintje ik vind jullie kamertje echt hartstikke prachtig!
Heerlijke frisse kleuren, leuk met dat frisse groen overal!

Dat blad is echt super van de Ikea, net als de lampjes daar enzo.
Mocht ik ooit een kindje krijgen weet ik al heel veel spulletjes die ik daar ga aanschaffen
pi_49976408
Mooi kleintje . Lekker fris met die kleurtjes
Fake it till you make it...
pi_50017804
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Het blad
Bij de ikea... 14,95
Dus niet duur!
Ik zou het bijna kopen voor mijn eigen bed

Morgen hopelijk wat foto's weer van mijn kant, ga om 09:00 meubels ophalen.
pi_50027589
Kleintje wat leuk

de gordijnen zijn binnen die hangen we straks op en dan is de kamer klaar
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:58:09 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_50028249
Suus heeft behang uitgezocht voor in haar nieuwe kamertje
Ze wou Bambi, nergens te vinden

Is nu helemaal in luf met Mickey Mouse...

foto 1 en foto 2

Onderop komt dat onderste blauw van foto 1, bovenop komt dat van foto 2 en dan die rand in het midden.

De deuren zullen dan waarshcijnlijk het knalrood worden uit mickey zijn broekje en de kozijnen/deurposten dat knalgeel van zijn schoenen. Nu alleen nog bijpassende gordijnen zien te vinden.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:58:36 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_50028256
Kleintje, wat een lief fris maar tegelijkertijd warm kamertje!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_50037593
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:58 schreef Ireth het volgende:
Suus heeft behang uitgezocht voor in haar nieuwe kamertje
Ze wou Bambi, nergens te vinden

Is nu helemaal in luf met Mickey Mouse...

foto 1 en foto 2

Onderop komt dat onderste blauw van foto 1, bovenop komt dat van foto 2 en dan die rand in het midden.

De deuren zullen dan waarshcijnlijk het knalrood worden uit mickey zijn broekje en de kozijnen/deurposten dat knalgeel van zijn schoenen. Nu alleen nog bijpassende gordijnen zien te vinden.
Ik ben nu al helemaal verliefd op het kamertje van Suus. Mikael heeft ook Mickey Mouse
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50062840
Update'je van onze "schapen"kamer:

pi_50142035
En een foto van de kinderwagen die vandaag binnen is gekomen. De kamer begint aardig vol te raken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')