YUps, we zijn een zondag naar Babypark kesteren geweest en hadden een hele mooie kamer gezien, maar je raad het al de duurste in de hele tokoquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef jellyrose het volgende:
Die watervloer is cool!
Knappe vent heb je Marlieske, heeft ie dat echt van scratch af zelf gemaakt?Heel mooi!
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:53 schreef marlieske het volgende:
[..]
dit is het resultaat, ben echt apetrots op onze paps-in-wording. Ben niet voor niks met m getrouwd hé zo eentje leg je vast![]()
Ik dacht dat je bedoelde, hij heeft ze in elkaar gezet, maar hij heeft ze gewoon zelf gemaakt! Wat enorm knap hee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef marlieske het volgende:
Wat een gave meiden kamer, en zoals al eerder gezegt die vloer is![]()
Hier wat foto's van onze babykamer het is nog niet af, plank ligt nog op de commode en hoort op de muur, gordijnen zijn besteld worden chocoladebruin verlours en over de verlichting ben ik nog niet uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh ja de meubeltjes zijn gemaakt door mijn hubbie, ben er best wel trots op!!
Volgens mij kan je flink geld verdienen als je dit voor je werk gaat doen? Was ik maar zo handig....quote:Op zondag 27 mei 2007 19:28 schreef Mone het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde, hij heeft ze in elkaar gezet, maar hij heeft ze gewoon zelf gemaakt! Wat enorm knap hee.
Ik ga zo gelijk naar Prenetalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef Beaker het volgende:
Die mandjes komen bij de Prenatal vandaan![]()
we hebben gekozen voor verduisterende en zonwerende rolgordijnen in de kleur van de lichte muur dat is ook wel nodig, want de zon staat heel de dag aan die kant!
Die nijntjes mobile wil ik vragen voor een verjaardag. Waar heb je die gekocht en wat kost hij ongeveer?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:24 schreef glossy het volgende:
dit word ons paleisje van onze beebje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |