Nou, voor mij precies hetzelfde. Had me erg verheugd op hun album en hun nieuwe tour die daarbij hoort maar als de cd in enige mate op dit gedrocht lijkt dan heb ik weer 40 euro voor een concertkaart uitgespaard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef 16meter het volgende:
Vind het ook niks aan. Jammer.
Als dit de ingeslagen weg is hebben ze voor mij afgedaan met dit nieuwe album.
Waarom meteen zo veroordelend ("conservatief", "narrow-minded")? Misschien kan het ook voorkomen dat mensen na een aantal keer luisteren zo'n nummer echt niet mooi vinden. Smaken verschillen nou eenmaal en ik vind het ook gewoon zonde dat ze niet bij hun oude stijl gebleven zijn. Iets veranderen oké, je moet blijven verrassen, maar dit nummer is echt compleet onherkenbaar anders dan de muziekstijl waar ze enorm populair mee zijn geworden. Zonde.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:11 schreef dVTB het volgende:
Wat zijn mensen toch conservatief.... ze horen wat electronica in muziek en meteen is het waardeloos. Wat mij vooral opvalt aan Spiralling, is hoe sterk het nummer is... Waarom zo narrow-minded? Luister het nummer eens een paar keer vaker ofzo.
Hulde voor Keane, dat ze niet steeds hetzelfde truukje blijven herhalen, maar zichzelf vernieuwen. Ik ga hun nieuwe cd zeker kopen.
Ik was tot nu toe nog niet zo onder de indruk van Keane, maar die nieuwe single is gewoon heel opvallend! Echt sterk. Typisch een jaren '80 geluid (luide snaredrum, synthesizers), maar dan in een strak modern jasje. Heel sterke track wat mij betreft, ben benieuwd naar wat ze nog meer te bieden hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:11 schreef dVTB het volgende:
Wat zijn mensen toch conservatief.... ze horen wat electronica in muziek en meteen is het waardeloos. Wat mij vooral opvalt aan Spiralling, is hoe sterk het nummer is... Waarom zo narrow-minded? Luister het nummer eens een paar keer vaker ofzo.
Hulde voor Keane, dat ze niet steeds hetzelfde truukje blijven herhalen, maar zichzelf vernieuwen. Ik ga hun nieuwe cd zeker kopen.
Dit vind ik dus echt een heel sterk nummer i.t.t. de andere nummers tot nu toe. Vind dat deze stijl Keane veel beter past dan het pop achtige. Hoop dat ze meer van deze pareltjes op het album hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:05 schreef stephanie_xx het volgende:
Vind Spiralling nog steeds heel leuk, Better then This word ik vrolijk van, en lovers are losing vind ik wat minder. Er is per ongeluk nog een 4e nummer gelekt, door een buitenlandse radio DJ die er vrolijk bij vermelde dat dit "lovers are losing, de nieuwe single van Keane" was terwijl ze eigenlijk love is the end speelde! ooooops!
linkje naar love is the end.
wat ik echt een supergaaf nummer vind, zal m helemaal leuk vinden als ik m in goede kwaliteit kan horen.
Ik hoorde de hele tijd wel zo'n leuk nummer maar nou weet ik dat het Keane is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:18 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als de nieuwe cd volstaat met soorgelijke nummers dan sla ik hem wel over.
Voorverkoop 13 september, prijzen 39,-/37,-/35,- euro.quote:Keane komt in oktober naar Ahoy
Uitgegeven: 8 september 2008 12:23
Laatst gewijzigd: 8 september 2008 12:24
ROTTERDAM - Het Britse trio Keane komt op 28 oktober naar het Rotterdamse Ahoy voor een concert. Dat maakte Mojo Concerts maandag bekend.
De band doet verschillende Europese landen aan in het najaar. Op 10 oktober komt hun album Perfect Symmetry uit.
Tja, dat zal de tijd leren. Tijdens hun vorige concert in Ahoy speelden ze veel werk van hun album Under The Iron Sea, maar ja... toen hadden ze ook maar twee albums om uit te kiezen. Nu zijn dat er drie, dus hebben ze veel meer keuze qua nummers. De oude toppertjes deden ze de vorige keer ook wel hoor, dus nu vast ook.quote:Op maandag 8 september 2008 13:24 schreef 16meter het volgende:
Lijkt me wel tof om een keer Keane te gaan zien. Spelen ze dan vooral songs van 't nieuwe album of kun je ook oude toppertjes verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |