abonnement Unibet Coolblue
pi_61582196
Die van 39,-.

Hier een overzicht van de prijzen en rangen:

Rangen:
RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring

VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT

Prijzen
Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 39 Normaal
¤ 39 Verzekerd


Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 39 Normaal
¤ 39 Verzekerd


Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 37 Normaal
¤ 37 Verzekerd


Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 35 Normaal
¤ 35 Verzekerd


Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 35 Normaal
¤ 35 Verzekerd
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_61582917
Ik ben nog nooit in Ahoy geweest. Zit er veel verschil tussen die zitplaatsen of maakt het niet zo veel uit wat je kiest? Ben er trouwens nog niet uit of ik voor een sta- of zitplaats ga...
pi_61583173
Hieronder de indeling van Ahoy. Van de kleur/vakindeling kun je de prijs afleiden.
1e ring is beter dan de 2e ring. Maar soms is 2e ring dichtbij het podium weer beter dan 1e ring achteraan.
Da's een persoonlijke keus. Bij sommige concerten die heel snel uitverkopen heb je niet veel keus en moet je pakken wat je pakken kan. Ik denk dat dit concert niet binnen 10 minuten zal uitverkopen dus zul je nog redelijk wat keus hebben. Persoonlijk vind ik staan beter dan zitten. Met zitplaatsen heb ik vaak het idee dat ik tv zit te kijken. Maar als je bv vrij klein bent, kun je beter voor een zitplaats kiezen.


Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_61583382
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:05 schreef Felixa het volgende:
Hieronder de indeling van Ahoy. Van de kleur/vakindeling kun je de prijs afleiden.
1e ring is beter dan de 2e ring. Maar soms is 2e ring dichtbij het podium weer beter dan 1e ring achteraan.
Da's een persoonlijke keus. Bij sommige concerten die heel snel uitverkopen heb je niet veel keus en moet je pakken wat je pakken kan. Ik denk dat dit concert niet binnen 10 minuten zal uitverkopen dus zul je nog redelijk wat keus hebben. Persoonlijk vind ik staan beter dan zitten. Met zitplaatsen heb ik vaak het idee dat ik tv zit te kijken. Maar als je bv vrij klein bent, kun je beter voor een zitplaats kiezen.

Bedankt voor de info . Zitten geeft inderdaad zo'n bioscoopgevoel, dus denk dat het staan wordt. Maar ligt er ook een beetje aan wat er nog over is qua plaatsen...
pi_61583495
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Bedankt voor de info . Zitten geeft inderdaad zo'n bioscoopgevoel, dus denk dat het staan wordt. Maar ligt er ook een beetje aan wat er nog over is qua plaatsen...
Succes in ieder geval morgen met de kaartverkoop!

Edit: o nee, zondag...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_61583525
Staan is het beste. Behalve als je klein bent inderdaad.
pi_61583693
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik ben nog nooit in Ahoy geweest. Zit er veel verschil tussen die zitplaatsen of maakt het niet zo veel uit wat je kiest? Ben er trouwens nog niet uit of ik voor een sta- of zitplaats ga...
Ik wel. Ben meerdere keren in Ahoy geweest en wil echt NOOIT meer staanplaatsen. Niet dat ik niet een paar uur kan staan, maar het krioelt daar in dat vak van de irritante figuren die anderen wegdrukken, bierverkopers die er tussendoor moeten met van die grote tanks op hun rug en van die figuren die overal doorheen praten en bier drinken belangrijker vinden. Nee, geef mij maar een zitplaats op de tribune: comfortabeler en veel minder last van anderen.
pi_61592405
En veel minder sfeer en zachter geluid, mindere beleving.
pi_61596386
Ik heb mijn 4 kaarten voor Keane (rang 1) voor me liggen. Door weer en wind naar de Postkantoor gefietst waar ik de enige was toen ik aankwam om half tien ( ), afijn langzaamaan kwamen mensen binnen te druipen maar ze kwamen allen niet voor Keane maar voor War Of The Worlds (!) , Anouk en Guus Meeuwis.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61596480
Ik vermoed dat er in tegenstelling tot Coldplay niet bepaald een Keane hype heerst.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61596485
Of toch wel, Ticketservice website ligt namelijk plat op dit moment.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61600623
Kaartjes binnen, het zijn toch zitplaatsen geworden, rang 2 .
pi_61602304
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:04 schreef Rucebo het volgende:
Kaartjes binnen, het zijn toch zitplaatsen geworden, rang 2 .
Are you serious?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61604545
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef kreuk050 het volgende:
En veel minder sfeer en zachter geluid, mindere beleving.
Het is maar net wat je onder 'sfeer' en 'beleving' verstaat. De frustraties van eerdere concerten herinner ik me nog precies. Ik ging ooit eens naar een Moby-concert; in de tijd dat Moby super-populair was geworden dankzij het album Play. Hij deed toen samen met een zangeres een prachtige akoestische versie van 'Everytime You Touch Me'. Maar ja... het plezier werd flink vergald door van die dombo's om me heen die de hele tijd aan het praten zijn en van die figuren die bier halen, omdat ze een nummer niet kennen. Ook meegemaakt bij Coldplay: mensen die tijdens de eerste twee nummers weggaan om een bekertje siroopcola te kopen en vervolgens Politik en Yellow missen; twee van de beste nummers... - Tja, is dat dan een concert 'beleven' ?

Begrijp me goed, als mensen op die manier een concert willen meemaken, prima, maar ik wil er geen last van hebben. Een zitplaats is dan echt veel prettiger. Goede keuze van Rucebo, dus

Ik heb trouwens een ticket voor vak Di, dus dat is nog mooi vooraan ook, vrij dicht bij het podium.
pi_61604777
Zijn er op Rang 1 ook zitplaatsen? De zaalindeling doet de indruk wekken dat dat wel het geval is, namelijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61605898
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Zijn er op Rang 1 ook zitplaatsen? De zaalindeling doet de indruk wekken dat dat wel het geval is, namelijk.
Niet dat ik weet. Er is alleen een podium achterin voor rolstoelers. Verder zijn het allemaal staanplaatsen.
pi_61610750
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Are you serious?

Ja, ik ga met iemand die sowieso niet al te groot is ook en ik kan ook niet erg veel vantevoren daar zijn. Dus om dan ergens achteraan te gaan staan en niet veel te zien is ook niet geweldig. Dan heb je meer aan een goede zitplaats lijkt me. Maar de ervaring zal het leren .
pi_61613301
Yeah!
Heb arena/veld kaarten!
Vet gedonder met die pokke website van Ticketmaster natuurlijk!
Daarop maar naar het postkantoor gefietst en daar kon ik zo 3 veld kaarten kopen tegen mijn verwachting in!
En idd, er waren misschien 3 mensen geweest voor Keane tickets, het plebs kwam voor Guus Meeuwis...


Voor de liefhebber, er zijn nu via www.ticketmaster.nl nog veld kaarten verkrijgbaar.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_61620367
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ja, ik ga met iemand die sowieso niet al te groot is ook en ik kan ook niet erg veel vantevoren daar zijn. Dus om dan ergens achteraan te gaan staan en niet veel te zien is ook niet geweldig. Dan heb je meer aan een goede zitplaats lijkt me. Maar de ervaring zal het leren .
Voor welk vak heb je zitplaatsen? AJ, AI, DJ, DI?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61620506
Damn ik heb geen kaarten!!

FF vertellen waarom:

maat van me ging vroeg z'n bed uit om kaarten te halen, was alleen pas wakker om 11 uur ofzo en had toen het idee om kaarten op internet te kopen, website plat, gaat die mongool kaarten kopen bij 1 of andere illegale site voor 70 euro per stuk.

Die mag die dus annuleren want ga niet voor 70 euro naar Keane, ook al is het heel tof....wat een dombo...
pi_61623158
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
Damn ik heb geen kaarten!!

FF vertellen waarom:
maat van me ging vroeg z'n bed uit om kaarten te halen, was alleen pas wakker om 11 uur ofzo en had toen het idee om kaarten op internet te kopen, website plat, gaat die mongool kaarten kopen bij 1 of andere illegale site voor 70 euro per stuk. Die mag die dus annuleren want ga niet voor 70 euro naar Keane, ook al is het heel tof....wat een dombo...
Je kunt voor jezelf nog gewoon kaarten kopen op ticketmaster.nl hoor...
pi_61623395
I know maar dan moeten eerst die dure geannuleerd worden, anders zit ik met 4 kaarten terwijl we er maar 2 nodig hebben
pi_61631002
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Voor welk vak heb je zitplaatsen? AJ, AI, DJ, DI?
AJ
  maandag 15 september 2008 @ 09:30:27 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61638581
Ik heb 6 tickets voor het veld
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 15 september 2008 @ 21:40:32 #300
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_61658310
Zaterdag voor 10:00 uur al klaar om op ticketmaster te bestellen, was het eerst te druk, site plat, in wachtrij, eruit gedonderd, weer in wachtrij en dat duurde me na 2 uur te lang. Toen maar naar FRS gefietst en binnen no time kaarten. Kom je thuis, kon je vrolijk kaarten bestellen. Maar goed, we zijn er bij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')