Waarom zouden ze haar niet vervangen, ze hebben haar verwijderd wegens saaiheid en/of onzichtbaarheid. Als je iemand die onzichtbaar is niet vervangt kun je hem net zo goed laten zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:12 schreef itsme het volgende:
waarom zouden ze Angelique vervangen? die hebben ze er zelf uitgezet. Dat hadden ze dan allang gedaan
WAT??????? Dat meen je niet??!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Brici het volgende:
amanda wast haar haar zagen jullie het
Weet jij nog met welke reden ze die Angelique eruit hebben gezetquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:12 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom zouden ze Angelique vervangen? die hebben ze er zelf uitgezet. Dat hadden ze dan allang gedaan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
WAT??????? Dat meen je niet??!!!!![]()
of maak er http van some helpt dat...tenminste soms LIJKT het te helpenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vervang mms:// door rtsp:// some helpt dat...tenminste soms LIJKT het te helpen
Dat gaf ik net ook min of meer aan, Natasia is de rotsvaste backup voor Brian en andersom, dus ik kan me goed voorstellen dat ie geen risico wilt nemen en de stemming keihard blockedquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk niet dat Brian het lef heeft om Natasia weg te stemmen want dan heeft hij alleen nog maar Amanda als back up en die kent ie niet goed genoeg om te weten of zij het lang in die villa gaat volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |