of maak er http van some helpt dat...tenminste soms LIJKT het te helpenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vervang mms:// door rtsp:// some helpt dat...tenminste soms LIJKT het te helpen
Dat gaf ik net ook min of meer aan, Natasia is de rotsvaste backup voor Brian en andersom, dus ik kan me goed voorstellen dat ie geen risico wilt nemen en de stemming keihard blockedquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk niet dat Brian het lef heeft om Natasia weg te stemmen want dan heeft hij alleen nog maar Amanda als back up en die kent ie niet goed genoeg om te weten of zij het lang in die villa gaat volhouden
zodra brA.I.n het hoort roept hij meteen zn doesie erbijquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk, al die plannetjes, maar Brian stemt Natasia er never nooit uit. Zeker nu zij z'n enige backup is.
Gaat ook niet lukken maar het is wel leuke TVquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat het echt niet gaat lukken helaas![]()
Ik denk het ook, en het feit dat Amanda, één van degenen die hij juist graag zou willen vertrouwen denk ik, met zo'n verhaal komt zal het verbond tussen Natasia en Brian dnek ik alleen maar sterker maken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk niet dat Brian het lef heeft om Natasia weg te stemmen want dan heeft hij alleen nog maar Amanda als back up en die kent ie niet goed genoeg om te weten of zij het lang in die villa gaat volhouden
Sorry hoor, maar dat is onzin. Er zijn al vele bewoners geweest die dingen WILDEN bereiken, maar al hun plannen werden gedwarsboomt door "achter". Bart, Sylvia, Ilona en Nicolaas hadden allemaal ambities wat dat betreft. En zelfs Huub wacht al sinds December op de dingen die hij aangevraagt heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:11 schreef Gigageil het volgende:
en dat je ook dingen kunt bereiken (kijk maar naar Natasia)
En Amanda is makkelijk te bewerken cq. te manipuleren dus dat gaat iig niet lukkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
Het stomste wat ze kunnen doen is Amanda op Brian af sturen. Hij weet meteen dat ze bewerkt is.
Ja vind ik ook oliedomquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
Het stomste wat ze kunnen doen is Amanda op Brian af sturen. Hij weet meteen dat ze bewerkt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |