Ik blijf het de grootste afgang van DGK tot nu toen vinden.
Ik zie Bart nog zitten, "Ik trek er minimaal 1 jaar voor uit, ik ben de strekste, niemand maakt mij gek, ik ben zooo sterk, ik heb al Goud (Lesley) en nu ga ik voor de centen en de Villa, etc etc....etc
Nou dat zien we dus......
Het wantrouwen jegens TIEN/ DGK-REDACTIE/ John de Mol, dat ze het beste met de hoofdrolspelers van zo'n miljoenenproductie voor hebben, en dat je ook dingen kunt bereiken (kijk maar naar Natasia)
en je tijd kunt benutten ipv dat zuurpruimerige gedoen en gehang en een "loopbaan-adviseur"-GELUL
zonder in 5 maanden ook maar iets te hebben bereikt, is gewoon zo tekenent voor Bart.
Ik heb geen pogingen gezien om uit de verf te komen als degene die hij zei dat ie was.......Ik durf te beweren dat TIEN er alles aan gelegen is om DGK-bewoners te laten slagen.
Bart heeft gewoon niet zoveel in zijn mars zitten als hij zelf denkt.......zelfoverschatting is meerdere DGK-bewoners niet vreemd, alleen bij Bart komt er nog eens bij dat hij het zo goed voor anderen wist
(Nena, die hij wou helpen met iets doen) maar ondertussen zelf de hele dag uit zijn neus liep te vreten......
En kennen we Bart nu eigenlijk ? NEE......erg oppervlakkig in ieder geval.
12 ambachten , 13 ongelukken is hier op zijn plaats. Of je moet Horeca-baantjes geslaagd vinden.....
Bart wil Makelaar worden. * kuch* Waarom is ie daar niet mee bezig gegaan?
Waarom heeft ie niets gedaan om zich lekker bezig te houden ?
Dat misselijke "uit de hoogte"-gelul heeft erg veel vruchten afgeworpen * kuch* ......
Er is niet veel verloren gegaan aan Bart.......de hele dag zo'n depri figuur is niet geschikt voor een programma als DGK......
Nogmaals : Nu een andere bewoner graag, met meer pit en minder schroom om zichzelf bloot te geven.