100 % zeker. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaat NIET lukken, Brian blocked de stemming subiet
Tja ik zat ook al te denken vanquote:
Tuurlijk, maar nu komen ze toch wel naar buiten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
Als je goed opgelet had de afgelopen 2 dagen dan merkte je al dat Bart vrijwel geen enkele keer te zien was op de streams. Ze waren natuurlijk bang dat hij dingen zou verklappen op de streams...
Ik vond Bart oersaai, maar stak met kop en schouders boven de rest uit, Huub en Syl daargelaten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Toch jammer dat ie weg is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Toch jammer dat ie weg is.
Helaas is dat genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Okay, Brian is nu de enige die Natasia erin kan houden...
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
heeft er iemand nog opties voor "screams" die het wel doen???
Ik gebruik altijd de DIRECTE streamlinks (die MMS dingen) maar bufferen ook, er zijn wat problemen heb ik begrepen en in de loop van de avond zou de boel weer 100% moeten zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
heeft er iemand nog opties voor "screams" die het wel doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |