Successupporters dus. Op een match als gisteren is het eigenlijk duidelijk wat er nog van dat clublegioen zou overblijven als de ploeg eens een paar jaar op hun niveau van dit jaar zou blijven sukkelen. Als je jezelf supporter durft noemen en je kunt zelfs op een doordeweekse dag het niet opbrengen om voor een van dé matchen van de waarheid , van de laatste Europese kans, voor je ploeg naar brugge te rijden om die te steunen, dan maak je een clown van jezelf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die bekerwedstrijden zijn voor KV wel "de" wedstrijden van het jaar...
Als Club Champions League speelt, dan komen die Limburgers of Antwerpenaren net zo goed naar Brugge.
Boeiend...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Excuus, viel me nu pas op, let normaal gesproken niet zo op je.
Ik lees hier precies het excuus van de Gent fans terug.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die bekerwedstrijden zijn voor KV wel "de" wedstrijden van het jaar...
Als Club Champions League speelt, dan komen die Limburgers of Antwerpenaren net zo goed naar Brugge.
Dan word het tijd dat die PSG eruit haaltquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wilde hem dus niet inkoppen
Ach, de term successupporters is zo'n beetje het excuus dat clubs zonder succes telkens gebruiken. Tuurlijk heeft Club Brugge successupporters, dat is toch inherent aan succes? Elke club met succes heeft successupporters. Succes trekt altijd aan, in eenders welke sport.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Successupporters dus. Op een match als gisteren is het eigenlijk duidelijk wat er nog van dat clublegioen zou overblijven als de ploeg eens een paar jaar op hun niveau van dit jaar zou blijven sukkelen. Als je jezelf supporter durft noemen en je kunt zelfs op een doordeweekse dag het niet opbrengen om voor een van dé matchen van de waarheid , van de laatste Europese kans, voor je ploeg naar brugge te rijden om die te steunen, dan maak je een clown van jezelf.
Hopelijk zakken jullie met niet meer dan 5000 af naar het Guldensporenstadion , of die bezoekerstribune zakt nog in elkaar van het betonrot ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef blueangel_ het volgende:
Och, ik zit er liever met 5000 zoals gisteren ... veel betere sfeer zo
Kortrijk verdiende trouwens gewoon de gelijkmaker, we waren echt slecht
Die tribune is wel vrij groot, en er wonen veel Club supporters in Kortrijk ... zal wel 1500 a 2000 man zijn denk 'kquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hopelijk zakken jullie met niet meer dan 5000 af naar het Guldensporenstadion , of die bezoekerstribune zakt nog in elkaar van het betonrot ...
zeker onverdiend dat Antwerp hier verloren heeft. Antwerp was bijna de gehele wedstrijd beter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Standard wint met 0-1 bij Antwerp, blijkbaar offsidegoal.
Als het sportief niet lukt, kopen ze de boel wel om hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on RSCA
Matige spits vind ik dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hup Genk.
Is Vandenbergh al een keer klaar voor een stapje hogerop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |