Ik denk eigenlijk eerder dat Anderlecht nu in de competitie veel te makkelijk naar Genk zal afzakken en er de titel zal verliezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:16 schreef Heero87 het volgende:
Anderlecht verdiend 0-1 via Nicolas Frutos. Dit zal toch hard aankomen in Genk vrees ik...
Ik help het te hopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk eerder dat Anderlecht nu in de competitie veel te makkelijk naar Genk zal afzakken en er de titel zal verliezen.
Op basis van de kansen in de eerste helft vind ik de voorsprong wel gerechtvaardigd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
0-1 Anderlecht , toch niet helemaal verdiend , vind ik.
Dat rijmt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:04 schreef DarkShine het volgende:
Er zat meer volk, in onze tent; dan in het vak van AA Gent!
Dat werd ook gezongenquote:
Bwa, in Genk uiteindelijk ook "maar" 15.000 man, magertjes voor een team in goede doen dat een topper tegen Anderlecht speelt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En het blijft toch opmerkelijk, Genk, Anderlecht en Standard spelen in deze beker telkens al voor goed gevulde stadions (als ze thuis moeten) , en dan is het bij Club nu ook een keertje echt van moeten in de beker , en nog blijven die tribunes bijna leger dan leeg op Jan Breydel ...
Had samenvatting gekeken, groot stadion heeft gent eingelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:04 schreef DarkShine het volgende:
De beide goals van Gent, wat een enorme flaters van Werner zeg! Identieke situatie, vrije trap van de zijkant (1ste goal rechts van Werner, 2de goal links van Werner) en beide keren laat hem de bal los en tikt Gent binnen.
Met 40 bussen aanwezig in Gent, en nog vele Malinwa fans in de thuisvakken. Daarnaast was de match ook op ADK live op groot scherm te zien.
Er zat meer volk, in onze tent; dan in het vak van AA Gent!
Uitvak vol, en op beide lange zijdes zaten vele Kakkers!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Bwa, in Genk uiteindelijk ook "maar" 15.000 man, magertjes voor een team in goede doen dat een topper tegen Anderlecht speelt.
Gent ook iets van 7000 dacht ik, waar KV ook een groot aandeel in heeft...
Ik citeer sport.be :quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Bwa, in Genk uiteindelijk ook "maar" 15.000 man, magertjes voor een team in goede doen dat een topper tegen Anderlecht speelt.
Gent ook iets van 7000 dacht ik, waar KV ook een groot aandeel in heeft...
Gisterenmiddag werd aangekondigd dat er 20.000 supporters zouden zijn, tijdens de wedstrijd was er nog maar sprake van 18.000, een dag later spreken de verschillende kranten van een cijfer tussen de 15 en 16.000...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik citeer sport.be :
01' Met ongeveer 18.000 toeschouwers is het Fenixstadion goed gevuld voor deze heenwedstrijd in de kwartfinales van de beker.
En op een West-Vlaamse derby volgens de site van club zelf : 5219
Voor een ploeg met meer dan 20.000 abonnees is dat ronduit een lachtertje. Drie kwart van wat zich "echte fan" noemt (en dan hebben we het nog niet eens over al die fans zonder abonnement) komt zijn ploeg dus niet eens aanmoedigen in wat een van de matchen van dé waarheid op het seizoen is ...
En natuurlijk zit er op Gent ook niet zo heel veel volk, maar er zitten er niet minder dan op een normale competitiematch. Alle fans waren er dus om hun team te steunen. Bij Blauwzwart kun je dat bezwaarlijk zo noemen ...
Ik kom uit Heerlen (Nederland) en ben in Putte (juist buiten Mechelen) op de bus naar Gent gestapt. KV fans komen ook uit het gehele land en wij waren toch zeer goed vertegenwoordigd in Gent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Gisterenmiddag werd aangekondigd dat er 20.000 supporters zouden zijn, tijdens de wedstrijd was er nog maar sprake van 18.000, een dag later spreken de verschillende kranten van een cijfer tussen de 15 en 16.000...
Club haalt zijn supporters uit heel het land, meer dan eenders welk team... En voor supporters uit Antwerpen, Limburg is het niet evident om op een werkdag eventjes naar Brugge te rijden...
Ook Wallonie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom uit Heerlen (Nederland) en ben in Putte (juist buiten Mechelen) op de bus naar Gent gestapt. KV fans komen ook uit het gehele land en wij waren toch zeer goed vertegenwoordigd in Gent.
Met alle respect, maar die bekerwedstrijden zijn voor KV wel "de" wedstrijden van het jaar...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom uit Heerlen (Nederland) en ben in Putte (juist buiten Mechelen) op de bus naar Gent gestapt. KV fans komen ook uit het gehele land en wij waren toch zeer goed vertegenwoordigd in Gent.
OFF-TOPICquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had samenvatting gekeken, groot stadion heeft gent eingelijk![]()
al een tijdje hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OFF-TOPIC
Ouwe gloryhuntert, Inter ook maar in je signature gedonderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |