katten zijn lievquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Weten katten dat, in de zin van dat ze er uit de buurt blijven?
Dan zet ik er nl m'n hele tuin mee vol.
Bij mij doen ze niets anders. Simpelweg omdat ik zo'n beetje de enige ben die zijn tuin een beetje fatsoenlijk onderhoudt, en dus vinden ze het leuk om in mijn tuin te skeiten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
katten zijn liev![]()
maar ik haat het als ze in mijn tuin komen skeiten
yep, reken er maar op dik 2 meter. zie mijn voorgaande foto. iedere 2e week een handvol mestkorrels, en verzuipen in lauw water. iedere dag. geen koud water uit de kraan of regenwater uit de ton, ook veel te koud, ik zie t zo ,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef Xebber het volgende:
Tof!
Trouwens: Worden die stekken zo groot als op die tweede foto in 1 jaar?
Kan gebeuren.. Laat je niet ontmoedigenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Grmbl...![]()
Heb vorige week chrysanthen gezaaid, keurig volgens het boekje.
En ja, er komt wat op. Schimmel...![]()
En het was echt niet zeiknat in dat potje!
Frustrerend... Begint al weer goed, dit tuinjaar...![]()
Blauwe winde!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. Laat je niet ontmoedigen
Ik heb eergisteren gezaaid:
-wonderboom
-winde (hemels blauw)
-Musa ensete
-cobaea scandens (klokwinde)
-paprika
-rode peper
-kerstomaatjes
En volgens mij vergeet ik nog wat... nou ja dat volgt dan nog.
Oh, graag! Je mag een mailtje sturen naar dutchmamma bij gmail stippeltje com, dan spreken we ff af hoe en wat! Ik word altijd helemaal blij van die kleur!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbeh?
Ik heb een overschot van vorig jaar, dankzij Shmoops
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |