Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[afbeelding]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Geduld??!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.
Bestel hem maar in Amerika dan.quote:
Ik zie het probleem niet zo. Dat kost je dan alleen wat extra tijd en geld. Hij heeft het er blijkbaar voor over. Jij bent daar te gierig en ongeduldig voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bestel hem maar in Amerika dan.
Maar ik ga je wel vierkant uitlachen als mijn eventuele iPhone kapot gaat en ik 2,5 km hoef te fietsen, terwijl jij dat ding naar Amerika laat verschepen
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[[url=http://images.apple.com/iphone/images/indexhero20070109.jpg]afbeelding][/url]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Zie Apple iPhone #3quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef sanni het volgende:
[..]
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook de PSP uit wokkie wokkie land gehaald
watquote:
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.quote:
oh okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.quote:Apple: verkoop iPhone begint op 29 juni
door onze redactie
AMSTERDAM - Apple begint vrijdag 29 juni met de verkoop van de iPhone in de Verenigde Staten. Apple maakte deze datum gisteren bekend door middel van drie televisie-commercials in de VS waarin het grote touchscreen te zien viel en waarin verder aandacht werd geschonken aan de mogelijkheid om videofilmpjes en foto’s te bekijken en muziek te beluisteren.
Op de website van Apple zijn deze reclame filmpjes eveneens te zien. De verkoopstart betreft de verkoop van de iPhone in Amerika. Ook in europa en Japan zal de iPhone binnenkort op de markt komen, zo verwachten de insiders, maar daarvoor zijn nog geen introductiedata bekend.
De iPhone zal voorlopig in twee versies verkrijgbaar zijn: met hetzij 4 gigabytes, hetzij 8 gigabytes flash geheugen aan boord.
Afhankelijk van de hoeveelheid geheugen aan boord gaat de iPhone tussen de 500 en de 600 dollar kosten. De iPhone zal zowel online als via de winkels van Apple en AT&T, dat als enige service provider een exclusief twee-jarig contract heeft afgesloten met Apple worden verkocht.
AT&T heeft een tweejarig exclusief contractquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef Genverbrander het volgende:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/64925871/Apple:_verkoop_iPhone_begint_op_29_juni.html?p=23,1
[..]
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |