abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:32:54 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555162
Hier verder
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:34:45 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555216
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

O spannend, wanneer krijgen we dat te lezen ?
Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog

Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat

" Vogel-gezang achter het behang".

Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
  Admin donderdag 22 februari 2007 @ 12:36:10 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46555266
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog

Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat

" Vogel-gezang achter het behang".

Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je

We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:37:10 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555293
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Wie niet waagt, wie niet wint

Heb je geen mailadres van die persoon? Misschien is het makkelijker om eerst te mailen?
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.

Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.

Shag aan het roken nu Sigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht

Straks sporten weer.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:39:09 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555345
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je

We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Inderdaad een leuk onderdeel en zeker omdat velen interesse tonen in de user die de vragen beantwoord. Dat mensen het lezen is al okey Dat er toch interesse is in de persoon achter de user Interesse in mensen vind ik altijd okey om te zien, heb vaker het idee dat er een gebrek aan interesse heerst in deze maatschappij. Zeker ook in het echt.

Ben blij dat ik niet meteen aan de beurt ben, nu kan ik even aanloop nemen richting de lente en dan zijn de antwoorden meteen wat uitgebreider

Ben even wat ingeslapen nog maar dat komt goed richting de lange dagen

Winterslaap is bijna voorbij

Wie weet kan ik straks als de lente begint duidelijker uitleggen wat er aan de hand is als ik zo "verward" schrijf, biologische factoren van lange dagen die mij actiever maken waardoor ik het denken niet meer in de hand heb.

En zo is het dus ook echt. Lange dagen en veel licht zorgen voor meer energie waardoor ook in het hoofd meer op gaat spelen. En dan is het vaak genieten van die activiteit en heb ik vaak alleen het toetsenbord nodig om mijn denkbeelden die ik buiten doe creeeren naar voren te halen.

In de herfst komt dan pas naar voren de schaamte omdat users me vaak noemen als idioot maar nu heb ik daar dus ook schijt aan in zekere zin

Nu nog even slapen

En straks vol aan de bak.........

Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in
pi_46555431
Is wel moeilijk ja na 2 jaar, maar als je niet belt weet je zeker dat er niks gebeurd!
Het is natuurlijk ook de vraag waarom je na 2 jaar weer iemand zou willen bellen of wat de reden is dat je elkaar 2 jaar niet gesproken hebt, of hoe je zeg maar uit elkaar bent gegaan.

Maar dan nog al met al zou ik het niet durven maar wel zoooo graag willen dat ik het dan toch stiekem doe met veel bibbers en hopen op een positieve reactie.
pi_46555496
DV, ga er voor!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:46:46 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555524
Zware depressie Draculettetje, ik was zo depressief dat ik geen zin had in afspraken. Op een gegeven moment stoppen zij met bellen en ik laat ook niets van me horen omdat ik er helemaal niet bij stil sta dat het belangrijk kan zijn om contact te onderhouden.

Mijn hoofd stond niet ernaar om leuke dingen te doen omdat het grote vervuiling was in mijn hoofd. Het was rotzooi de hele dag, gedachtes die 100 keer erger waren dan deze depressie van afgelopen tijd.

Ga dan maar eens leuke dingen doen als je je waardeloos voelt. Het liefst ben je zo snel mogelijk thuis.

Ik verwijt ze dus ook niets, op een gegeven moment is het geduld op en zij hebben dan een baan en een relatie en gaan dan hun eigen weg op.

Daarbij in manische tijden was ik zo actief dat ik ze op een gegeven moment hoorde zeggen dat ze niet snappen dat iemand zo kan veranderen.

Ze begrijpen het niet dus ook. Het valt ook niet goed te begrijpen als je het zelf niet meemaakt.

Eerst iemand helemaal druk in de weer zien en praatjes voor 10, om vervolgens te zien dat iemand amper uit de woorden komt aan de telefoon. Ik denk dat het zeker ook voor angst kan zorgen in zekere zin. Ze waren een persoon gewend die altijd rustig was, en dan ineens zien ze iemand die helemaal omslaat.

En dan de omslagen van depressie naar drukte steeds.

Ik begrijp het zelf vaak niet eens, laat staan hoe anderen het moeten begrijpen

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 12:52:34 ]
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:49:21 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555569
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef nokwanda het volgende:
DV, ga er voor!
Dat gaat zeker gebeuren

Wacht maar eens af

Ben ook nog niet in de stemming om een interview te beantwoorden, dus ik ben blij dat het nog ff duurt.

18:30 is het pas donker aan het worden. Nog even dan gaat de zomer-tijd in. Het is nog ff in het donker leven en dan is de ellende voorbij.

Dan begint een nieuw hoofdstuk.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:51:49 #10
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555628
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.

Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.

Shag aan het roken nu Sigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht

Straks sporten weer.
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken

Goed man, sporten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:54:24 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555714
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken

Goed man, sporten
Gisteren 10 minuten gesport en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan. 93 was het in de zomer van 2006

Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden

80 moet te doen zijn in 2 maanden

Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.

Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.

Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.

Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:58:43 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555816
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gisteren 10 minuten en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan.

Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden

80 moet te doen zijn in 2 maanden

Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.

Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.

Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.

Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
Zeker hangt dat samen Goeie plannen hoor DV

Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie

Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen
  Admin donderdag 22 februari 2007 @ 13:00:05 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46555849
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..

.....

Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in
Heerlijk zoals je dit schrijft
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 22 februari 2007 @ 13:10:02 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556113
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zeker hangt dat samen Goeie plannen hoor DV

Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie

Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.

Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.

Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.

Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.

Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.

Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn

Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?

Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?

Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk

Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen

Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.

Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
pi_46556270
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goed man, sporten
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:15:30 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556271
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een opleiding waar je eens wat zelf kunt toevoegen van je eigen denkbeelden dus ook. Accountancy daarbij moest je constant de theorie ophoesten, daar zat totaal geen uitdaging in. Stamp alle boeken in je hoofd en bij elke vraag ratel je de theorie op. Zelf eens wat verzinnen was niet eens mogelijk daar.

Dat trekt mij dus niet aan, ook niet in het werken.

Een beetje afwisseling. 100 jaarrekeningen opstellen per jaar is altijd hetzelfde, ondanks dat iedere jaarrekening anders is ben je toch gebonden aan steeds dezelfde regeltjes. Ground hog day!!!!! Die film haal ik altijd naar voren wanneer een bestaan op welke manier dan ook hetzelfde is. Alsof je iedere dag op maandag opstaat.

Ga ik de gezondheidszorg in bij geestelijke gezondheid dan kom je 100 mensen tegen met elk een compleet ander verhaal.

Daarom juist dat ik misschien wel gewonnen heb door te verliezen van alles

Zakelijke wereldje pastte misschien niet eens bij me, dat ik daarom dus ook ben doorgedraaid. Dat ik toen juist op een verkeerd spoor zat. Dat ik wellicht vanaf het kiezen van de economische richting een leven had gekozen dat totaal niet in mijn straatje pastte.

En dan is het toch logisch dat je gaat ontsporen als je op het foute spoor zit?

Zelfde geldt voor 40 bier drinken iedere keer met stappen, dan ben je nog in geestelijke ontwikkeling en dan ga je in je studententijd zuipen als een os.

Ook dat laatste staat voor een fout spoor.

En zit je dan op een fout spoor, dan ga je ontsporen. Dus ik ben ontspoord. En dan is het ook zo dat ik mezelf op het rechte spoor kan zetten. Waar ik dus zeker mee bezig ben geweest afgelopen tijd. Wellicht iedere dag bezig mee ben geweest.

Dat het openen van vreemde topics ook stond tot het komen van het juiste spoor Wie weet zocht ik door het openen van vreemde topics wel een spoor Volgens mij is dat dus ook zo. Ik was bij het openen van vreemde topics op zoek naar iets, ik was mezelf verloren en ging alsnog op zoek naar iets anders. Als je het hoofd verliest dan ga je op zoek naar iets anders.

pi_46556333
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:22:47 #18
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556512
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.

Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.

Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.

Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.

Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.

Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn
Inderdaad, het gaat idd om het nu en wat je nu wilt gaan doen, maar zo te lezen besef je je dat zelf ook heel goed. En om er van uit te gaan dat je meer zou hebben gehad als je je studie niet afgebroken zou hebben door je ziekte toen is ook nog maar helemaal de vraag.
quote:
Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?

Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?

Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk

Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen

Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.
Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
dat dus ja! En dan zou ik zeker uit gaan van een win-win situatie Ik geloof nog steeds dat alles wat een mens meemaakt een reden heeft.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:25:15 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556572
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.

zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:31:05 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556748
Lilith Dat zeiden ze me ooit een keer dat ik zo'n dik dossier heb en ze zeiden dat ik moest komen werken daar

@ Marietje. Zeker ook met een reden inderdaad, als je fout in het leven staat dan gaat het fout. Je leeft richting een climax als het ware wat mij dus ook gebeurt is, je gaat richting een climax en ergens ontploft de bom waardoor je een nieuwe kans krijgt.

Maar goed, het was vroeger constant doorgaan en doorgaan. Zo zullen veel mensen dat herkennen die altijd zijn doorgegaan. Van studie naar werk en van werk naar werk en af en toe vakantie.

Een moment om stil te staan even, even stil staan en helder en juist inschatten of het wel de juiste kant op gaat dus. Als je jong bent sta je daar uberhaupt niet snel bij stil. Je leeft lekker voor zover je het lekker kunt noemen.

Alsof het spoor dus niet goed gelegd is, en dan leggen meer partijen het spoor. Het spoor wordt al gelegd voordat je geboren moet worden, stel nou het is vanaf je geboorte een fout spoor. Dan ga je zonder dat je invloed hebt in je trein zitten en dan is de crash al aanwezig voordat je begonnen bent met leven.

Een fout spoor voor dit leven wellicht, als je geloofd in reincarnatie.

Wie weet was mijn vorige leven ook wel een leven van crashen Dat ik mijn vorige leven gestorven ben door een crash, en dus nu geboren ben met een crash die erin zit

Vanaf het begin dus nogmaals gedachtes in mijn hoofd, dus dat verwarde hoort bij mij.

Ik vraag me altijd af hoe het in het hoofd van anderen is om te vertoeven.

Nu met de hond lopen

Even frisse neus halen
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:31:51 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556770
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Good luck ermee!!!!

Wat voor soort therapie?

Regressie therapie heb je toch ook of niet?
pi_46556820
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:36:13 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556913
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Good luck ermee!!!!

Wat voor soort therapie?

Regressie therapie heb je toch ook of niet?
dank je Ik weet het nog niet precies, als het goed is krijg ik morgen bericht wanneer ik m'n intake gesprek heb en dan eerst maar es kijken hoe&wat.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:36:31 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556916
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Admin donderdag 22 februari 2007 @ 13:42:33 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46557095
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Justem!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')