abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:32:54 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555162
Hier verder
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:34:45 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555216
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

O spannend, wanneer krijgen we dat te lezen ?
Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog

Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat

" Vogel-gezang achter het behang".

Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
  Admin donderdag 22 februari 2007 @ 12:36:10 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46555266
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog

Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat

" Vogel-gezang achter het behang".

Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je

We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:37:10 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555293
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Wie niet waagt, wie niet wint

Heb je geen mailadres van die persoon? Misschien is het makkelijker om eerst te mailen?
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.

Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.

Shag aan het roken nu Sigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht

Straks sporten weer.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:39:09 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555345
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je

We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Inderdaad een leuk onderdeel en zeker omdat velen interesse tonen in de user die de vragen beantwoord. Dat mensen het lezen is al okey Dat er toch interesse is in de persoon achter de user Interesse in mensen vind ik altijd okey om te zien, heb vaker het idee dat er een gebrek aan interesse heerst in deze maatschappij. Zeker ook in het echt.

Ben blij dat ik niet meteen aan de beurt ben, nu kan ik even aanloop nemen richting de lente en dan zijn de antwoorden meteen wat uitgebreider

Ben even wat ingeslapen nog maar dat komt goed richting de lange dagen

Winterslaap is bijna voorbij

Wie weet kan ik straks als de lente begint duidelijker uitleggen wat er aan de hand is als ik zo "verward" schrijf, biologische factoren van lange dagen die mij actiever maken waardoor ik het denken niet meer in de hand heb.

En zo is het dus ook echt. Lange dagen en veel licht zorgen voor meer energie waardoor ook in het hoofd meer op gaat spelen. En dan is het vaak genieten van die activiteit en heb ik vaak alleen het toetsenbord nodig om mijn denkbeelden die ik buiten doe creeeren naar voren te halen.

In de herfst komt dan pas naar voren de schaamte omdat users me vaak noemen als idioot maar nu heb ik daar dus ook schijt aan in zekere zin

Nu nog even slapen

En straks vol aan de bak.........

Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in
pi_46555431
Is wel moeilijk ja na 2 jaar, maar als je niet belt weet je zeker dat er niks gebeurd!
Het is natuurlijk ook de vraag waarom je na 2 jaar weer iemand zou willen bellen of wat de reden is dat je elkaar 2 jaar niet gesproken hebt, of hoe je zeg maar uit elkaar bent gegaan.

Maar dan nog al met al zou ik het niet durven maar wel zoooo graag willen dat ik het dan toch stiekem doe met veel bibbers en hopen op een positieve reactie.
pi_46555496
DV, ga er voor!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:46:46 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555524
Zware depressie Draculettetje, ik was zo depressief dat ik geen zin had in afspraken. Op een gegeven moment stoppen zij met bellen en ik laat ook niets van me horen omdat ik er helemaal niet bij stil sta dat het belangrijk kan zijn om contact te onderhouden.

Mijn hoofd stond niet ernaar om leuke dingen te doen omdat het grote vervuiling was in mijn hoofd. Het was rotzooi de hele dag, gedachtes die 100 keer erger waren dan deze depressie van afgelopen tijd.

Ga dan maar eens leuke dingen doen als je je waardeloos voelt. Het liefst ben je zo snel mogelijk thuis.

Ik verwijt ze dus ook niets, op een gegeven moment is het geduld op en zij hebben dan een baan en een relatie en gaan dan hun eigen weg op.

Daarbij in manische tijden was ik zo actief dat ik ze op een gegeven moment hoorde zeggen dat ze niet snappen dat iemand zo kan veranderen.

Ze begrijpen het niet dus ook. Het valt ook niet goed te begrijpen als je het zelf niet meemaakt.

Eerst iemand helemaal druk in de weer zien en praatjes voor 10, om vervolgens te zien dat iemand amper uit de woorden komt aan de telefoon. Ik denk dat het zeker ook voor angst kan zorgen in zekere zin. Ze waren een persoon gewend die altijd rustig was, en dan ineens zien ze iemand die helemaal omslaat.

En dan de omslagen van depressie naar drukte steeds.

Ik begrijp het zelf vaak niet eens, laat staan hoe anderen het moeten begrijpen

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 12:52:34 ]
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:49:21 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555569
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef nokwanda het volgende:
DV, ga er voor!
Dat gaat zeker gebeuren

Wacht maar eens af

Ben ook nog niet in de stemming om een interview te beantwoorden, dus ik ben blij dat het nog ff duurt.

18:30 is het pas donker aan het worden. Nog even dan gaat de zomer-tijd in. Het is nog ff in het donker leven en dan is de ellende voorbij.

Dan begint een nieuw hoofdstuk.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:51:49 #10
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555628
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.

Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.

Shag aan het roken nu Sigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht

Straks sporten weer.
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken

Goed man, sporten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:54:24 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46555714
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken

Goed man, sporten
Gisteren 10 minuten gesport en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan. 93 was het in de zomer van 2006

Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden

80 moet te doen zijn in 2 maanden

Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.

Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.

Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.

Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:58:43 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555816
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gisteren 10 minuten en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan.

Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden

80 moet te doen zijn in 2 maanden

Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.

Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.

Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.

Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
Zeker hangt dat samen Goeie plannen hoor DV

Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie

Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen
  Admin donderdag 22 februari 2007 @ 13:00:05 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46555849
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..

.....

Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in
Heerlijk zoals je dit schrijft
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 22 februari 2007 @ 13:10:02 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556113
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zeker hangt dat samen Goeie plannen hoor DV

Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie

Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.

Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.

Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.

Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.

Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.

Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn

Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?

Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?

Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk

Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen

Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.

Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
pi_46556270
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goed man, sporten
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:15:30 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556271
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een opleiding waar je eens wat zelf kunt toevoegen van je eigen denkbeelden dus ook. Accountancy daarbij moest je constant de theorie ophoesten, daar zat totaal geen uitdaging in. Stamp alle boeken in je hoofd en bij elke vraag ratel je de theorie op. Zelf eens wat verzinnen was niet eens mogelijk daar.

Dat trekt mij dus niet aan, ook niet in het werken.

Een beetje afwisseling. 100 jaarrekeningen opstellen per jaar is altijd hetzelfde, ondanks dat iedere jaarrekening anders is ben je toch gebonden aan steeds dezelfde regeltjes. Ground hog day!!!!! Die film haal ik altijd naar voren wanneer een bestaan op welke manier dan ook hetzelfde is. Alsof je iedere dag op maandag opstaat.

Ga ik de gezondheidszorg in bij geestelijke gezondheid dan kom je 100 mensen tegen met elk een compleet ander verhaal.

Daarom juist dat ik misschien wel gewonnen heb door te verliezen van alles

Zakelijke wereldje pastte misschien niet eens bij me, dat ik daarom dus ook ben doorgedraaid. Dat ik toen juist op een verkeerd spoor zat. Dat ik wellicht vanaf het kiezen van de economische richting een leven had gekozen dat totaal niet in mijn straatje pastte.

En dan is het toch logisch dat je gaat ontsporen als je op het foute spoor zit?

Zelfde geldt voor 40 bier drinken iedere keer met stappen, dan ben je nog in geestelijke ontwikkeling en dan ga je in je studententijd zuipen als een os.

Ook dat laatste staat voor een fout spoor.

En zit je dan op een fout spoor, dan ga je ontsporen. Dus ik ben ontspoord. En dan is het ook zo dat ik mezelf op het rechte spoor kan zetten. Waar ik dus zeker mee bezig ben geweest afgelopen tijd. Wellicht iedere dag bezig mee ben geweest.

Dat het openen van vreemde topics ook stond tot het komen van het juiste spoor Wie weet zocht ik door het openen van vreemde topics wel een spoor Volgens mij is dat dus ook zo. Ik was bij het openen van vreemde topics op zoek naar iets, ik was mezelf verloren en ging alsnog op zoek naar iets anders. Als je het hoofd verliest dan ga je op zoek naar iets anders.

pi_46556333
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:22:47 #18
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556512
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.

Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.

Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.

Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.

Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.

Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn
Inderdaad, het gaat idd om het nu en wat je nu wilt gaan doen, maar zo te lezen besef je je dat zelf ook heel goed. En om er van uit te gaan dat je meer zou hebben gehad als je je studie niet afgebroken zou hebben door je ziekte toen is ook nog maar helemaal de vraag.
quote:
Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?

Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?

Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk

Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen

Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.
Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
dat dus ja! En dan zou ik zeker uit gaan van een win-win situatie Ik geloof nog steeds dat alles wat een mens meemaakt een reden heeft.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:25:15 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556572
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.

zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:31:05 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556748
Lilith Dat zeiden ze me ooit een keer dat ik zo'n dik dossier heb en ze zeiden dat ik moest komen werken daar

@ Marietje. Zeker ook met een reden inderdaad, als je fout in het leven staat dan gaat het fout. Je leeft richting een climax als het ware wat mij dus ook gebeurt is, je gaat richting een climax en ergens ontploft de bom waardoor je een nieuwe kans krijgt.

Maar goed, het was vroeger constant doorgaan en doorgaan. Zo zullen veel mensen dat herkennen die altijd zijn doorgegaan. Van studie naar werk en van werk naar werk en af en toe vakantie.

Een moment om stil te staan even, even stil staan en helder en juist inschatten of het wel de juiste kant op gaat dus. Als je jong bent sta je daar uberhaupt niet snel bij stil. Je leeft lekker voor zover je het lekker kunt noemen.

Alsof het spoor dus niet goed gelegd is, en dan leggen meer partijen het spoor. Het spoor wordt al gelegd voordat je geboren moet worden, stel nou het is vanaf je geboorte een fout spoor. Dan ga je zonder dat je invloed hebt in je trein zitten en dan is de crash al aanwezig voordat je begonnen bent met leven.

Een fout spoor voor dit leven wellicht, als je geloofd in reincarnatie.

Wie weet was mijn vorige leven ook wel een leven van crashen Dat ik mijn vorige leven gestorven ben door een crash, en dus nu geboren ben met een crash die erin zit

Vanaf het begin dus nogmaals gedachtes in mijn hoofd, dus dat verwarde hoort bij mij.

Ik vraag me altijd af hoe het in het hoofd van anderen is om te vertoeven.

Nu met de hond lopen

Even frisse neus halen
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:31:51 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46556770
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Good luck ermee!!!!

Wat voor soort therapie?

Regressie therapie heb je toch ook of niet?
pi_46556820
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:36:13 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556913
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Good luck ermee!!!!

Wat voor soort therapie?

Regressie therapie heb je toch ook of niet?
dank je Ik weet het nog niet precies, als het goed is krijg ik morgen bericht wanneer ik m'n intake gesprek heb en dan eerst maar es kijken hoe&wat.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:36:31 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46556916
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Admin donderdag 22 februari 2007 @ 13:42:33 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46557095
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Justem!

donderdag 22 februari 2007 @ 13:44:57 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46557165
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dank je Ik weet het nog niet precies, als het goed is krijg ik morgen bericht wanneer ik m'n intake gesprek heb en dan eerst maar es kijken hoe&wat.
Ik weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat therapie dus. Ken wel therapie waarbij je moet tekenen en schilderen maar andere therapie ken ik dus niet helemaal.

Bezigheids therapie heb je nog

Ik zie fok! vaker als bezigheids-therapie

Bezig zijn als therapie om zo beter te voelen Een afleiding zoeken dus ook. Als ik niets doe dan gaat het al helemaal naar de filistijnen. Vandaar die lange teksten vaker

Over mij en mijn ontsporing. Ik ben vanaf het begin van mijn leven erg bewust van de omgeving en alles wat gebeurt. Vroeger erger dan nu, tegenwoordig heb ik me leren afsluiten maar zeker nog niet zoals het hoort. Altijd erg bewust van alles en een hoofd vol drukke gedachtes die constant indrukken moesten verwerken en nooit echt de tijd gehad om te verwerken van het leven zelf.

Overal waar ik kwam vanaf jonge leeftijd kwam alles op me af en kon ik me sociaal dus niet helemaal zo goed uitdrukken omdat ik 90 procent van de tijd bezig was met overeind te staan in een wereld vol indrukken.

Kan zijn dat dit gegeven ook heeft meegespeeld. Nooit echt tijd gehad om te verwerken zoals verwerken bedoeld is. Altijd op de achtergrond geweest als kind en puber omdat alleen al de omgeving te zwaar naar voren kwam. Weg gedrukt worden door de omgeving omdat alles op me afkwam.

Daarom vraag ik me dus af hoe dat bij anderen gaat. Of andere mensen ook hebben dat ze bezig zijn met verwerken wat om je heen gebeurt. Nu ben ik dus ook bezig met verwerken alsof de omgeving aandacht blijft eisen. Of is dat normaal?

De omgeving eist altijd aandacht op, vroeger vele malen erger dan nu.

Vroeger dus constant bezig met verwerken van alles om me heen plus ook een soort van energie die ermee gepaard ging. Waardoor ik niet eens toekwam tot op de voorgrond treden. Maar ik wilde ook niet op de voorgrond treden omdat ik lekker in mijn eigen wereldje zat ook wel. Dat eigen wereldje was mijn bescherming een beetje. Zou ik niet in dat eigen wereldje zijn gestapt dan zou ik al helemaal gebukt zijn gegaan onder de indrukken en de sferen van het leven. Ik sloot mezelf dus toen al af.

Ik weet het niet. Druk was ik nooit, te rustig altijd hoorde ik vaker. Laatste jaren kwam het drukke naar voren. Alsof ik iets moest inhalen wat ik vroeger niet deed?

Hoog-gevoeligheid hoor ik vaker maar goed, ik noem het liever te erg bewust van alles. Te erg aanwezig met het opvangen van alles. Waardoor de filter weg is, en is de filter weg dan gaat het hoofd vanzelf zaken aanmaken. Als teveel in het hoofd terecht komt, dan is selecteren niet meer zo makkelijk.

In 2000 dus de bom gevallen waarbij ik een stort-vloed van indrukken binnen kreeg, en toen dus de ontsporing.

Reincarnatie is niet zo goed verlopen hier Maar wat voor persoon zou ik anders zijn geworden? Ik zie mezelf niet zo snel een andere persoon zijn. Ben dus zeker tevreden met wie ik ben, ik wil niet ruilen met een ander leven.

Dus wie weet past dit wel bij mij 100 % dromenvanger. Ondanks alles

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 13:57:00 ]
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:59:50 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46557613
Over ervarings-deskundige. Ieder mens is een soort van ervarings-deskundige in het leven. Ik weet dan hoe depressie is en hoe manie is en hoe psychose is. Maar ieder mens heeft levenservaring. De een op dat gebied en de ander op dat gebied.

Ik mis tijdens gesprekken die ik voer over de stand van zaken wel eens ervaring van de andere partij. Dan zeggen ze allemaal manieren om met depressie om te gaan zonder dat ze zelf depressief zijn geweest.

Dan zou ik wel eens willen weten hoe het is om een gesprekspartner te vinden die zelf in het dal gezeten heeft en die uit ervaring verteld hoe hij of zij eruit gekomen is.

Afsluiten van alles om me heen Afsluiten van gedachtes. Afsluiten van indrukken die binnen komen. Functioneren zonder afleiding. Maar wie weet is dat niet mogelijk. Wie weet is het normaal om indrukken binnen te krijgen de hele tijd? Ik vind het vaak maar lastig. Alsof het een groot gedeelte van de energie en concentratie kost.

Maar nogmaals op straat en om me heen kijkend. Ik zie massa's mensen die eruit zien alsof ze bezig zijn met verwerken van indrukken. Uitgeslapen mensen kom ik dus echt niet vaak tegen.

Bij DA de dames achter de kassa zien er wel uitgeslapen uit, maar die hebben wellicht allerlei middeltjes om dat voor elkaar te krijgen
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:06:54 #28
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46557812
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat therapie dus. Ken wel therapie waarbij je moet tekenen en schilderen maar andere therapie ken ik dus niet helemaal.

Bezigheids therapie heb je nog

Ik zie fok! vaker als bezigheids-therapie

Bezig zijn als therapie om zo beter te voelen Een afleiding zoeken dus ook. Als ik niets doe dan gaat het al helemaal naar de filistijnen. Vandaar die lange teksten vaker

Over mij en mijn ontsporing. Ik ben vanaf het begin van mijn leven erg bewust van de omgeving en alles wat gebeurt. Vroeger erger dan nu, tegenwoordig heb ik me leren afsluiten maar zeker nog niet zoals het hoort. Altijd erg bewust van alles en een hoofd vol drukke gedachtes die constant indrukken moesten verwerken en nooit echt de tijd gehad om te verwerken van het leven zelf.

Overal waar ik kwam vanaf jonge leeftijd kwam alles op me af en kon ik me sociaal dus niet helemaal zo goed uitdrukken omdat ik 90 procent van de tijd bezig was met overeind te staan in een wereld vol indrukken.

Kan zijn dat dit gegeven ook heeft meegespeeld. Nooit echt tijd gehad om te verwerken zoals verwerken bedoeld is. Altijd op de achtergrond geweest als kind en puber omdat alleen al de omgeving te zwaar naar voren kwam. Weg gedrukt worden door de omgeving omdat alles op me afkwam.

Daarom vraag ik me dus af hoe dat bij anderen gaat. Of andere mensen ook hebben dat ze bezig zijn met verwerken wat om je heen gebeurt. Nu ben ik dus ook bezig met verwerken alsof de omgeving aandacht blijft eisen. Of is dat normaal?

De omgeving eist altijd aandacht op, vroeger vele malen erger dan nu.

Vroeger dus constant bezig met verwerken van alles om me heen plus ook een soort van energie die ermee gepaard ging. Waardoor ik niet eens toekwam tot op de voorgrond treden. Maar ik wilde ook niet op de voorgrond treden omdat ik lekker in mijn eigen wereldje zat ook wel. Dat eigen wereldje was mijn bescherming een beetje. Zou ik niet in dat eigen wereldje zijn gestapt dan zou ik al helemaal gebukt zijn gegaan onder de indrukken en de sferen van het leven. Ik sloot mezelf dus toen al af.

Ik weet het niet. Druk was ik nooit, te rustig altijd hoorde ik vaker. Laatste jaren kwam het drukke naar voren. Alsof ik iets moest inhalen wat ik vroeger niet deed?

Hoog-gevoeligheid hoor ik vaker maar goed, ik noem het liever te erg bewust van alles. Te erg aanwezig met het opvangen van alles. Waardoor de filter weg is, en is de filter weg dan gaat het hoofd vanzelf zaken aanmaken. Als teveel in het hoofd terecht komt, dan is selecteren niet meer zo makkelijk.

In 2000 dus de bom gevallen waarbij ik een stort-vloed van indrukken binnen kreeg, en toen dus de ontsporing.

Reincarnatie is niet zo goed verlopen hier Maar wat voor persoon zou ik anders zijn geworden? Ik zie mezelf niet zo snel een andere persoon zijn. Ben dus zeker tevreden met wie ik ben, ik wil niet ruilen met een ander leven.

Dus wie weet past dit wel bij mij 100 % dromenvanger. Ondanks alles
er is ook helemaal niks mis met jouw persoon, dus je bent terecht tevreden

Die indrukken niet goed kunnen filteren, dat komt me bekend voor en komt voglens mij idd vaak voor bij HSP of bij vormen van ADHD. Ik herken het ook in enige mate, maar volgens mij had ik er als klind geen last van.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:12:53 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46557966
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

er is ook helemaal niks mis met jouw persoon, dus je bent terecht tevreden

Die indrukken niet goed kunnen filteren, dat komt me bekend voor en komt voglens mij idd vaak voor bij HSP of bij vormen van ADHD. Ik herken het ook in enige mate, maar volgens mij had ik er als klind geen last van.
Danke

Alles wat ik om me heen zie gebeuren eist aandacht. Ik zie iets staan en het eist aandacht, ik hoor iets en het eist aandacht. Ik was even aan het letten erop. Buiten staan bomen en die eisen aandacht, er staat een stoel die aandacht eist. Er is een lamp bij de vijver die aandacht eist, er staat een gebouw ergens dat aandacht eist. Blaffende honden, schreeuwende kinderen en fluitende vogels.

En dan ben ik dus vaak bezig om aandacht te schenken aan alles om me heen. De mensen even achterwege gelaten maar in een drukke stad eisen al die mensen ook aandacht omdat ze ook nog eens in beweging zijn en praten of schreeuwen.

En is er dan helemaal niets, dan eist mijn denken aandacht. Gisteren even in bad gelegen en binnen 10 minuten eruit gegaan omdat ik niet rustig kon worden in bad. Had al 3 boeken meegenomen maar ik was te onrustig omdat ik te bewust was van mezelf.

Het komt dan binnen en dan ben ik aan het verwerken van alles zonder dat ik me een moment rustig voel of helder voel.

Gisteren ging ik even sporten en liep ik de trap op en toen stond er een cd-speler boven, ik stoorde me aan dat ding omdat mijn aandacht gevestigd werd op dat ding. Het liefst zette ik dat ding even uit mijn zicht zoals ik op dit moment alles uit mijn zicht wil zetten.

Een lege ruimte even En zelfs in een lege ruimte eisen de muren aandacht

Vroeger op school was het nog erger, ieder geluid eistte aandacht. Maar ik kon het toen niet verwerken omdat ik nog jong was. Tegenwoordig verwerk ik sneller zodat ik tenminste een beetje bij de les kan blijven.

Af en toe wil ik eens dat het rust is helemaal. En als er dan toevallig een boom staat ergens, dan wil ik dat ik naar die boom kijk zonder dat die boom vanzelf op mijn netvlies terecht komt zodat het weer aandacht gaat opeisen.

En weet je wat dan okey is, door het te schrijven lijkt het te verdwijnen. Ik schrijf de frustratie weg van alles dat onterecht mijn aandacht doet opeisen waardoor ik gestressed wordt en vanzelf lijkt de stress te verminderen.

Naar de stad lopen kost alleen al teveel energie omdat van alles mijn aandacht doet opeisen. Verstand op nul zetten is misschien verstandig?

Internet is dan minder opeisend qua aandacht. Een film kijken is dan ook minder. Omdat je zelf bepaald wat je wilt zien. Als ik hier achter de monitor zit dan zie ik de monitor niet. En ik kies ervoor om die teksten te lezen.

Als ik buiten loop dan kies ik niet voor gebouwen, mensen, bomen en dieren en auto's en vliegtuigen en winkels en producten en reclame en nog meer.

Ik krijg het op mijn kiezen terwijl ik vaak rust wil

Denk dat ik komende tijd het huis eens helemaal ga rangschikken zodat het zo rustig mogelijk is allemaal. Proberen om alles buiten zicht te zetten dat me stoort en alles te ordenen zodat het niet staat voor stress.

En dan ga je slapen en dan krijg je in dromen ook nog eens te maken met zaken die aandacht opeisen.

En zo is het vanaf het begin gegaan. Je wordt als kleuter ergens gedropped op school en vervolgens eist alles je aandacht op zonder dat je ooit eens tijd hebt om tot jezelf te komen.

Op vakantie kun je zelfs constant afgeleid worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 14:18:12 ]
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:16:44 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46558083
Maar voor de rest valt het allemaal wel mee

Ik heb het onder controle zullen we maar zeggen
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:24:54 #31
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46558315
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

........

En weet je wat dan okey is, door het te schrijven lijkt het te verdwijnen. Ik schrijf de frustratie weg van alles dat onterecht mijn aandacht doet opeisen waardoor ik gestressed wordt en vanzelf lijkt de stress te verminderen.
da's mooi toch
quote:
Naar de stad lopen kost alleen al teveel energie omdat van alles mijn aandacht doet opeisen. Verstand op nul zetten is misschien verstandig?
Ja, maar dat is nou net het lastige toch? Want hoe doe je dat? Medicijnen kunnen helpen (maar dat hoef ik jou niet te vertellen ) maar die kunnen ook weer ongewenste bijverschijnselen hebben (hoef ik jou ook niet te vertellen )

Ik heb het vooral met mensen. Als ik in de trein zit, ben ik me van iedereen bewust. Van een man 6 stoelen verderop met een irritant piepje in z'n neus, een pubermeisje die heel aso met haar schoenen op de bank zit, en de halve wereld lijkt wel ongegeneerd uit z'n neus te zitten vreten in het OV. En het valt mij allemaal op, en ik me maar zitten ergeren als een of andere zure ouwe doos Dat zijn dus dingen waar ik me tegenwoordig voor probeer af te sluiten, of me er in ieder geval niet meer aan te ergeren.

Persoonlijk geloof ik dat de beste manier om je te leren 'afsluiten' yoga of meditatie is. Maar da's ook lastig om mee te beginnen als het zo druk is in je hoofd.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:33:07 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46558517
Mensen in de bus dus ook, en dan ga ik vaak mensen aankijken de hele tijd, dan kijk ik als een automaat de ene na de andere aan. Alsof het zo moet zijn dat ik alles in de gaten hou.. Dan ga ik observeren als het ware. Ik observeer dus ook teveel waarschijnlijk. Steeds bezig zijn met observeren terwijl ik gewoon een keer helemaal niets wil.

Ik wil vakantie en dan niet op reis, ik wil eens een maand rust Wie weet kan ik trainen op het niet observeren? Eens niet observeren en niet kijken naar de omgeving. Net doen alsof er niets om me heen gebeurt Is dat ook geen vorm van meditatie?

Ergens op letten is het ook, maar goed, de andere kant opkijken werkt niet want dan zie je ook weer wat anders wat je aandacht opeist.

Medicatie inderdaad, ik kan een rivotril innemen als ik onrustig ben maar dan denk ik vanzelf dat ik het probleem niet doe aanpakken. Het helpt wel en ik word er helemaal stoned van Maar ondanks dat blijft het probleem op de achtergrond aanwezig en het middel is na 5 uur uitgewerkt.

Bewust zijn van alles is het ook. Maar hoe leg je dat uit? Hoe ben jij je bewust van alles? Wat voor gevoel krijg je bij die bewustheid? Ik voel me wegzakken door die bewustheid, ik voel me een andere wereld ingaan als ik me te bewust ben.

En als ik een andere wereld inga door bewustheid, komen de topics naar voren waar velen commentaar op hebben.

Door bewustheid val ik van deze wereld en kom ik ergens anders terecht, en ben ik ergens anders dan schrijf ik vanzelf in een andere taal.

Een bepaalde sfeer is het dus ook. Het sleept me mee alsof ik onder hypnose ben. Een vreemde sfeer die mij lokt en meesleurt tijdens dat aparte bewuste gevoel.

Maar goed, hoe voelt jou bewustzijn dan aan Marietje? Wazig of helder? Ik ken zowel wazige bewustheid als heldere bewustheid in mijn geval.

Meditatie zal ik zeker nog eens gaan doen, maar ook daar heb ik vaak het geduld niet voor.

Nu wazig in bewustzijn hier Wat stoppen ze tegenwoordig in die Lucky strike

Ben even sigaretten kopen en Ben & Jerry's ijs halen

Ik ga eens proberen om alles te negeren om me heen. De huizen zie ik niet, en de auto's zie ik niet. En bij de kassa zie ik geen andere mensen. Ik doe alsof het niet bestaat.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:37:05 #33
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46558649
Ik moet even weg nu (ben op werk) maar komt terug en ga antwoord geven op je laatste post
pi_46558957
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Dan kun je ook altijd nog zien wat volgens jou ook bij jou hoort. dat bepaal je ook zelf.
En vergeet niet dat je wel lekker raar moet blijven
Alleen maar dat aanpakken wat het voor jou leefbaarder maakt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:10:29 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46559662
Raar blijven inderdaad, niet te normaal worden want normaal is saai

Ik was in de winkel even en was even aan het opletten wat zich afspeelde. Een kind dat overal met de vingers aankwam en die tegen mij aansloeg met haar armen omdat het kind niet stil kon staan in de rij. Een vader die de hele tijd zei dat het kind moest afblijven van de kauwgum maar het kind luisterde niet.

Een vrouw die aan het zeuren was dat de verlooptijd van de yoghurt verlopen was en begon te praten over voedsel-vergiftiging.

Iemand die voorkruipt. En uiteindelijk de kassa die mij 1 pakje sigaretten teveel heeft gerekend

Dan denk je even naar de winkel te gaan rustig Een simpele activiteit als naar de winkel gaan dat kan staan voor een berg stress.

Ik heb bewust mezelf ingeprent dat ik geen aandacht eraan doe schenken, maar alsnog aandacht geschonken aan alles. Aandacht schenken aan begon bij het gefluit van de vogels en daarna de auto's en toen zat ik weer vol in de kop.

Rust wil ik dus.

Auto's op de weg niet eens besproken in dit verhaal.

Even de deur uit staat dus niet altijd voor ontspanning. Op het zwembad liggen hetzelfde verhaal. Of iets anders, vul maar in. Alsof alles stress moet opleveren.

Daarom nu even de tuin in Muziek op vol volume want dat bepaal ik zelf Als ik muziek hard aanzet dan kies ik voor die harde muziek. Auto's op de weg kies ik niet voor. En lastige mensen in de winkel ook niet. En zo krijg je altijd wat op de kiezen waar je niet voor kiest.

Al is het een gebouw dat stoort, of de hondenstront op straat.

Arghhhhhhhhhhh.

Maar vooral 3,80 teveel moeten betalen omdat ze te dom zijn om goed in te scannen. Ze controleren je iedere keer de tas of je geen doosje lucifer jat en dan bestelen ze jou als klant

Volgende keer zal ik er zeker wat van zeggen want al is het 3,80 euro, het principe dat ik teveel moet betalen terwijl ze je daar iedere keer de tas doorzoeken staat me tegen.

Kwam pas thuis erachter dat ze teveel hebben berekend, terug gaan is nu te laat en heb ik nu dus geen zin in. Zal wel de volgende keer vragen hoe vaak het voorkomt dat ze teveel berekenen.

Want ik irriteer me keer op keer, tot ik een keer explodeer!!!!!!!

" Handen af, niet aanraken!!!!"

Ondertussen ging dat kind alles aanraken wat aan te raken viel, scheelde niet veel of het ging met producten gooien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 15:31:39 ]
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 15:35:01 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46560514
Goedemiddag lieve mensjes,

Wat knap Marietje dat je hulp zoekt, ik heb daar altijd heel veel moeite mee (gehad)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:39:09 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46560662
Goedemiddag Senesta

Hulp zoeken maar dan ook hulp vinden die okey is. Niet iedere hulp is hetzelfde te noemen.

Iedere hulpverlener heeft zo zijn eigen aanpak van hoe met mensen om te gaan.

Ik hoop dus dat Marietje een juiste vindt

Ben me nu aan het ergeren dat C1000 3,80 euro van mij heeft gestolen als het ware. Die 3,80 euro kan me zo irriteren dat ik het liefst nooit meer een voet in die winkel zet. Zeker gezien dat controleren van alle tassen van mensen.

Dan controleren ze alle tassen en dan steken ze 3,80 euro van een arme klant in de zak?

Wie is dan de dief?
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 15:40:17 #38
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46560703
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemiddag Senesta

Hulp zoeken maar dan ook hulp vinden die okey is. Niet iedere hulp is hetzelfde te noemen.

Iedere hulpverlener heeft zo zijn eigen aanpak van hoe met mensen om te gaan.

Ik hoop dus dat Marietje een juiste vindt
Dat hoop ik ook Dromenvanger
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:42:04 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46560772
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook Dromenvanger
Goede ondersteunende gesprekken waarbij de hulpverlener interesse toont zonder Marietje als nummer zoveel te zien dus.

En goede ervaring met de materie dus ook.

Zaken die ik vaak mis.

Geen dooddoeners tijdens het gesprek zoals..." Je moet je met simpele materie bezig houden en je moet dit en dat en zus en zo".

Maar dat is ook een kwestie van geluk hebben

En nu ga ik even een dutje doen

Ben kapot

Computer gaat even uit.
pi_46560946
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik mis tijdens gesprekken die ik voer over de stand van zaken wel eens ervaring van de andere partij. Dan zeggen ze allemaal manieren om met depressie om te gaan zonder dat ze zelf depressief zijn geweest.

Dan zou ik wel eens willen weten hoe het is om een gesprekspartner te vinden die zelf in het dal gezeten heeft en die uit ervaring verteld hoe hij of zij eruit gekomen is.
Precies wat ik bedoel, ook ik mis dat.

Vanmorgen nog.
Komt er iemand die zich ervaringsdeskundige noemt, rent de trap op, drie hoog, om mij te vertellen hoe om te gaan met de pijn

Op mijn vraag of die persoon zelf ook pijn heeft antwoord hij heel lachoniek; Nee, gelukkig niet.
Heel fijn voor hem maar hoe kan hij dan in godsnaam ervaringsdeskundige zijn, nou hij had ervoor gestudeerd
En dan gaan mijn nekharen omhoog.
Pijn ervaring lees je in een boek, maar door het te lezen ervaar je het nog niet
Je kunt lezen hoe het ontstaat, hoe vervelend dat het kan zijn, maar je ervaart het niet.

Ik kan bijv. niet om vijf uur "mijn pijn" op mijn bureau leggen, de deur achter m'n kont dicht trekken en denken; dat zien we morgen wel weer om vervolgens 's avonds van allerlei leuke dingen te gaan ondernemen.
Nee, ik (en veel andere mensen met mij) zitten er 24 uur per dag (en nacht mee), dag in dag uit, maand in maand enz enz.

En ik sta echt wel open voor allerlei tips, graag zelfs.
Maar dan graag van mensen die weten waar ze het over hebben en niet van een of andere yup die denkt dat hij na een aantal boeken gelezen te hebben weet waar hij over praat.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:24:01 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46562295
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Vanmorgen nog.
Komt er iemand die zich ervaringsdeskundige noemt, rent de trap op, drie hoog, om mij te vertellen hoe om te gaan met de pijn

Op mijn vraag of die persoon zelf ook pijn heeft antwoord hij heel lachoniek; Nee, gelukkig niet.
Heel fijn voor hem maar hoe kan hij dan in godsnaam ervaringsdeskundige zijn, nou hij had ervoor gestudeerd
Pijn ervaring lees je in een boek, maar door het te lezen ervaar je het nog niet
Je kunt lezen hoe het ontstaat, hoe vervelend dat het kan zijn, maar je ervaart het niet.

Ik kan bijv. niet om vijf uur "mijn pijn" op mijn bureau leggen, de deur achter m'n kont dicht trekken en denken; dat zien we morgen wel weer om vervolgens 's avonds van allerlei leuke dingen te gaan ondernemen.
Nee, ik (en veel andere mensen met mij) zitten er 24 uur per dag (en nacht mee), dag in dag uit, maand in maand enz enz.

Maar dan graag van mensen die weten waar ze het over hebben en niet van een of andere yup die denkt dat hij na een aantal boeken gelezen te hebben weet waar hij over praat.
Je neemt dan ook vanzelf het advies niet zo snel aan of heb ik dat mis? Je neemt de tegenpartij niet serieus als hulpverlener als ze mooi weer praten terwijl ze totaal niet weten waar ze over praten. Vaak heb ik de neiging om advies in de wind te slaan omdat ik ze totaal niet serieus neem. Ik neem ze sowieso zelden serieus omdat ik ze zie zoals jij dat ook zegt als mensen die om 17:00 de deur dicht doen van het kantoor en vervolgens alles van zich afzetten.

Ook ik zie het dan als kost-winnaars die het alleen maar doen om hun brood te verdienen zonder dat ze verder affectie met de zaak hebben. En dan is zaak dus persoonlijk in dit geval. Het persoonlijke tintje ontbreekt mij te vaak. Te afstandelijk is het vaker omdat ik geen connectie heb met degeen waarmee ik in gesprek ben. Ik zie ze dus wel als mensen die werken, maar ik zie ze dan als werken voor de kost en ook zie ik ze als werken voor een zaak waar ze niet genoeg hart voor hebben. Tuurlijk hebben ze hart voor de zaak. Maar tijdens een cursus ooit kwam iemand naar me toe die hetzelfde heeft als mij en die klopte me op de schouders en zei maar 2 zinnen en die 2 zinnen die deden me meer goed dan 10 gesprekken van 30 minuten bij elkaar.

Zou ik iemand tegenover me hebben die ongeveer hetzelfde meemaakt of heeft meegemaakt dan zou ik stukken sneller wat aannemen van zo'n persoon Mensen die er alleen hun beroep van maken daarbij denk ik ook vaker dat ze het om een bepaalde reden doen die niet juist is. Alsof de drijfveer niet in orde is waarom ze doen wat ze doen en dat merk ik dus ook tijdens gesprekken. Te weinig hart en ziel voor waar ze mee bezig zijn, hart en ziel bedoel ik mee dat ze te weinig moeite doen om te begrijpen hoe de ander in elkaar zit. Alsof ze ook vaak niet geinsteresseerd genoeg zijn in de ander. Wel mooie adviezen geven maar nooit eens verder vragen hoe jij erover denkt die het moet meemaken. Geen tijd om eens te luisteren maar wel praten over hoe het zou moeten.

Ik vind een luisterend oor dus ook belangrijk maar volgens mij begrijpen ze niet zo goed als ik aan het woord ben wat ik precies wil zeggen

Heb net 2 kalmerings-middelen ingenomen en toch helpt dat spul wel. Ik voelde me net onrustig en wilde even op de bank slapen maar ik zat vol gedachtes die alle kanten opgingen dat ik maar besloten heb om 2 rivotril te nemen en dan gaat het denken liggen zodat ik een beetje kan rusten

Soms heb ik moeite om alles op 1 rijtje te krijgen van gedachtes omdat alle gedachtes als een wervelstorm door mijn hoofd gaan. En dan lukt het me niet zomaar om alles te laten liggen en dan kies ik af en toe de makkelijke weg door een kalmerings-tablet te nemen die wonder boven wonder dus wel werkt.

Sommige middelen werken dus wel, al is het maar tijdelijk. Maar even 5 uur rust aan de kop kan ik nu wel gebruiken dus ik heb even ingenomen. Zo vaak neem ik het niet in. Ik drink geen bier meer dus dan neem ik maar af en toe een pilletje Als het slecht is dan is het even slecht.

Begrip van de omgeving inderdaad. Maar wellicht is het in sommige gevallen moeilijk te begrijpen. Hoe begrijpen mensen pijn als ze nog nooit pijn hebben gehad?

Hoe begrijpen mensen onrust als ze niet weten wat onrust is?

En vervolgens de vraag hoe juist advies in Godsnaam mogelijk is wanneer ze niet eens begrijpen waar ze mee te maken hebben.

Ze kunnen kijken naar het dossier van alle mensen die hetzelfde meemaken, maar goed, om het echt te begrijpen moet je het toch eens hebben meegemaakt. Een keer flink vallen om zodoende eens te beseffen wat het met je doet. Zodat je beter advies kunt geven ook.

Zelfde geldt voor pijn, maar dan zijn het 2 soorten pijn. Geestelijk en lichamelijk. Alleen gaat de geestelijke pijn niet door merg en been. Als ik onrustig ben dan doet dat anders pijn, ik voel die pijn niet maar het is wel de onrust die zorgt voor een zeurend gevoel wat je weer als pijn kunt zien. Niet tot rust kunnen komen is dat wel pijn? Het doet me pijn omdat ik gewoon lekker wel rusten op dat moment en als ik dan merk dat ik te onrustig ben voor woorden dan komt het gemis naar rust en dat zie ik dan als pijn in.

Als ik weken lang geen rust kan vinden, dan doet dat pijn aan het hart als het ware.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-02-2007 16:36:52 ]
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:36:38 #42
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46562729
hej hej
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:37:39 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46562767
Hallo

Alles okey NormalNeo?

Ik voel me een beetje stoned van de rivotril

Denk dat ik zometeen nog een neem, ik mag er toch een groot aantal hebben omdat het mild is. Milder dan een joint volgens mij

Stoofperen-ijs gekocht Van hertog. Stoofperen ijs met kaneel.
pi_46562877
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Goede ondersteunende gesprekken waarbij de hulpverlener interesse toont zonder Marietje als nummer zoveel te zien dus.

En goede ervaring met de materie dus ook.

Zaken die ik vaak mis.

Geen dooddoeners tijdens het gesprek zoals..." Je moet je met simpele materie bezig houden en je moet dit en dat en zus en zo".

Maar dat is ook een kwestie van geluk hebben
Precies wat ik bedoelde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46562969
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Vanmorgen nog.

Ligt er natuurlijk ook aan hoe emphatisch iemand is.
Herken wel wat je zegt ja. Toch kan iemand die het niet dagelijks ervaart het zich wellicht inbeelden. maar dat is er dan niet een met een 9 tot 5 mentaliteit. En die komt jou al helemaal niet vertellen hoe jij ermee om kan gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46563297
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan hoe emphatisch iemand is.
Herken wel wat je zegt ja. Toch kan iemand die het niet dagelijks ervaart het zich wellicht inbeelden. maar dat is er dan niet een met een 9 tot 5 mentaliteit. En die komt jou al helemaal niet vertellen hoe jij ermee om kan gaan.
En die mensen noemen zich ook geen ervaringsdeskunige
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:51:23 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46563299
Net stoof-peren ijs gegeten

Daar kan ik dus van genieten Alleen is zo'n schotel ijs erg snel op

Ik ga weer op de bank liggen, proberen om eens alles te laten bezinken. Wie weet even proberen te mediteren en frisse energie op te doen.
pi_46563458
stoofperenijs?
nog nooit op , wel perenijs das echt lekker.

Waarom ga je in therapie marietje?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:59:07 #49
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46563613
ja hoor dv en met jou? ja hoorde dat je psycholoog wilde worden? bij jou zou ik uren willen praten wel op kosten van de zaak natuurlijk he? bakkie leut..daar begint het mee? Toch? ff kijken..

DV wat hebbe we vandaag? uhm mr normalneo.. what is er ?
NN ik kom er niet meer uit..
DV dat maakt toch niet uit?

DV schenkt koffie bij

DV vertel het eens NN..

NN alles komt op me af

Prescription/diagnosis: medicatie in het verleden bied geen garantie voor de toekomst..
advies : weg ermee
persoon zet geen handtekens op formulieren;
diagnose: onbekend
eigen wil, doorzetter, sterke band met FOK
advies: heb je mijn assistente al gezien ?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_46563622
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En die mensen noemen zich ook geen ervaringsdeskunige
ow nee, dat zijn vrienden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46563653
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:59 schreef Normalneo het volgende:
ja hoor dv en met jou? ja hoorde dat je psycholoog wilde worden? bij jou zou ik uren willen praten wel op kosten van de zaak natuurlijk he? bakkie leut..daar begint het mee? Toch? ff kijken..

DV wat hebbe we vandaag? uhm mr normalneo.. what is er ?
NN ik kom er niet meer uit..
DV dat maakt toch niet uit?

DV schenkt koffie bij

DV vertel het eens NN..

NN alles komt op me af

Prescription/diagnosis: medicatie in het verleden bied geen garantie voor de toekomst..
advies : weg ermee
persoon zet geen handtekens op formulieren;
diagnose: onbekend
eigen wil, doorzetter, sterke band met FOK
advies: heb je mijn assistente al gezien ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46571747
zooo even wat late reacties maar dat zijn jullie toch van mij gewend:

Marietje, goed zo zoals vele hebben gezegd ik vind het dapper van je en hoop oook dat je de juiste hulp vind. Doe idd alleen dat wat goed voor je voelt.

DV even terug komen op dat kontakt van 2 jaar. Mensen hebben idd vaak een vertekend beeld van (manisch) depressief. En ja jou wereld is er kleiner door geworden. Al vind ik werkelijk waar dat als mensen om je geven en jou reden weten het na 2 jaar alsnog het kontakt kan worden opgebouwd.

lillith ik snap precies wat je bedoelt. Ik zeg zo vaak nu tegen de fysio allemaal mooi zeggen hoe ik het moet doen, maar zou jij het ook zo doen als je de pijn voelt, bovendien ervaart iedereen pijn anders.
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik veel heb aan haar tips, al is ze zelf ook niet altijd even duidelijk. Ene moment zegt ze dit en ander moment dat. waarschijnlijk om me bewust te laten worden van wat ik doe ofzo. Ik heb er van geleerd om het mijne eruit te halen.
Ik merk dat ik vaak "uit" de pijn ga. Leer steeds meer om de pijn te ervaren. En ook heus niet de volle 24 uur.
maar als je dan zo'n ervaringsdeskundige krijgt zoals jij had, en jij ook al heel lang weet hoe of wat kan ik me voorstellen dat je haren overeind gaan staa.

Over grenzen gesproken drukke dag gehad maar wel erg leuk en gezellig. Nu tijd voor rust!
morgen weer aan die arbeit.
pi_46571929
helleuh

ben m'n reis aan het plannen
Werewolf
pi_46576607
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef sararaats het volgende:
helleuh

ben m'n reis aan het plannen
Waar ga je naartoe dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46580499
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waar ga je naartoe dan?
Duitsland met de trein

Slaapwel iedereen
Werewolf
pi_46585775
meurning allemaal
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Admin vrijdag 23 februari 2007 @ 09:37:12 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46586119
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sararaats het volgende:

[..]

Duitsland met de trein

Slaapwel iedereen
Leuk voor je Sara!
Alvast veel plezier.

pi_46586180
Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46586242
Mogguh
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 10:16:28 #60
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46586853
Goedemorgen,

Leuk Sara, zo'n reisje.
Hoe is het verder hier?
Ik heb Mirage niet meer gezien, jullie wel?
Hmm en Metro?
Of zit die inmiddels opgesloten in de kelder van Mirage? (luister je Yvonne?)
pi_46587195
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen,

Leuk Sara, zo'n reisje.
Hoe is het verder hier?
Ik heb Mirage niet meer gezien, jullie wel?
Hmm en Metro?
Of zit die inmiddels opgesloten in de kelder van Mirage? (luister je Yvonne?)
Truth ouwehoer #178 : " Vogel-gezang achter het behang".

maarliefst 3 posts boven je
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 10:36:06 #62
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46587251
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Truth ouwehoer #178 : " Vogel-gezang achter het behang".

maarliefst 3 posts boven je

Had ik gewoon niet gezien
Hmm sorry Yvonne , geen vette roddel hier vrees ik

Hoe is het Metro?
pi_46587748
goed hoor, en het is het met jou senesta?

Ik heb geen zin meer in werken deze week wil weekend
  Admin vrijdag 23 februari 2007 @ 10:58:43 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46587773
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Had ik gewoon niet gezien
Hmm sorry Yvonne , geen vette roddel hier vrees ik
Bummer, weer niks.

Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 11:04:26 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46587913
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
goed hoor, en het is het met jou senesta?

Ik heb geen zin meer in werken deze week wil weekend
Nog eventjes...
Wij gaan volgende week naar centre parcs
De kids weten nog van niets dus dat word leuk maandagochtend
  Admin vrijdag 23 februari 2007 @ 11:05:29 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46587933
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Nog eventjes...
Leuk! Welke

Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 11:11:13 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46588087
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Leuk! Welke
eh in limburg dacht ik
Oh Lommerberg zie ik net
Ik heb wel zin in even een weekje lekker weg.

Het is ook een Landal green park zie ik nu.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:20:52 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46588328
Veel plezier in Duitsland Sara en Senesta jij veel plezier bij Green park

NormalNeo, ik stel voor dat jij de bloemetjes buiten gaat zetten. Lucht je van op!!!! En daarbij zoveel mogelijk vrouwen aanspreken met luchtige korte rokjes.

Let maar op mijn woorden dat je een ander mens gaat zijn

Ik heb heerlijk geslapen zonder dromen

Nu nieuwe dag dus ik ga het beste ervan maken
pi_46588399
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Nog eventjes...
oo lekker, heb ik ook wel zin in ja
even ertussenuit is altijd erg leuk!
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik heb heerlijk geslapen zonder dromen

Nu nieuwe dag dus ik ga het beste ervan maken
ik heb vanacht gedroomd dat ik allemaal beestjes in mijn haar had en dat ik andere vrouwen aan het versieren was op mijn oude middelbare school

dromen snap ik bijna altijd maar hier snapte ik geen hol van
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:31:39 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46588625
Vreemde droom inderdaad

Ik heb gelukkig niets gedroomd, is ook wel eens prettig want dromen kosten ook energie en dan rust ik niet uit zoals het hoort.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:01:42 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46589425
Ik ben hyper

Kan mijn benen niet stil laten staan en heb de drang om te bewegen heen en weer.

Heen en weer, heen en weer.

Daarbij moet ik wat gezelligheid tot leven roepen, weet iemand hoe dat het beste gedaan kan worden?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:03:11 #72
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46589465
Goeiemorgen.

kreeg vanmorgen telefoontje van mijn moeder dat haar enige zus, mijn tante dus, vannacht een zwaar hartinfarct heeft gehad Ze is nog maar 56. Schrikken. Gelukkig gaat het op dit moment al weer een stuk beter maar ze was er dus bijna niet meer geweest. Net mijn nicht gebeld, ik kan vanavond op bezoek.

Droom en Draakje en Metro en Nok en Senesta en iedereen hier bedankt voor het succes wensen doet goed
pi_46589585
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen.

kreeg vanmorgen telefoontje van mijn moeder dat haar enige zus, mijn tante dus, vannacht een zwaar hartinfarct heeft gehad Ze is nog maar 56. Schrikken. Gelukkig gaat het op dit moment al weer een stuk beter maar ze was er dus bijna niet meer geweest. Net mijn nicht gebeld, ik kan vanavond op bezoek.

Droom en Draakje en Metro en Nok en Senesta en iedereen hier bedankt voor het succes wensen doet goed
Ow, bah! Dat is schrikken!!
Dikke kus!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:10:40 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46589681
Sterkte voor je tante Marietje. Zulke dingen gebeuren vaker op jonge leeftijd. Sommigen maken zoiets al bij 40 jaar mee.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:13:45 #75
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46589775
Dank jullie allebei

Ga nu ff werken, moet ook nog gebeuren helaas
pi_46589849
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen.

Jeetje marietje, een hartinfarct nogwel, en dat op die leeftijd gelukig dat het alweer wat beter gaat! hoop dat ze er niks aan overhoud.

Sterkte ermee
  Admin vrijdag 23 februari 2007 @ 12:16:59 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46589861
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef senesta het volgende:

[..]

eh in limburg dacht ik
Oh Lommerberg zie ik net
Ik heb wel zin in even een weekje lekker weg.

Het is ook een Landal green park zie ik nu.
Leuk! Heel veel plezier daar!

vrijdag 23 februari 2007 @ 12:17:27 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46589874
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Dank jullie allebei

Ga nu ff werken, moet ook nog gebeuren helaas
Werken inderdaad

An die production!!!!!

Werken om deze maatschappij draaiende te houden Iemand moet het toch doen of niet soms?

En natuurlijk om het geld

Dass liebe geld

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-02-2007 12:25:09 ]
pi_46590140
Ja ja ik ben er nog,
nee geen roddels helaas....

Gisteren drukke dag, vanochtend een lading was weggewerkt
(en neeee de wasmand is nog niet leeg ! ....er ligt alleen geen enorme berg meer naast )

(3 wasjes al gewassen, gedroogd en gevouwen )

Tussendoor taart gegeten, gezongen, feesthoedjes gemaakt... en euh.. ja ik ben al lang wakker

Aiden is 1 jaar geworden !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46590146
ow, en nog steeds ziek hier allemaal.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46590257
Dromenvanger ga je met mij mee studeren ?
Open Uni

@marietje, wat naar van je tante....., maar fijn dat het weer beter lijkt te gaan met haar.
therapie... helemaal niet gek.
Ik hoop dat het je positieve dingen brengt.
Opluchting, tijd voor jezelf, grip op zaken, advies.... en misschien wel niks van dat alles, maar enkel een dosis humor !

Sir Winston Churchill
pi_46590570

GAPPY BIRTHDAY VOOR T MINIMONSTER!!!
pi_46590771
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Mirage het volgende:
Ja ja ik ben er nog,

(en neeee de wasmand is nog niet leeg ! ....er ligt alleen geen enorme berg meer naast )

Tussendoor taart gegeten, gezongen, feesthoedjes gemaakt... en euh.. ja ik ben al lang wakker

Gefeli
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:49:16 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46590845
Gefeliciteerd Mirage!!!!!!

Hipperdepiep Hoera!!!!!!! 1 jaar pas, das pas het begin van een heel leven

Welke studie gaan we doen Mirage? De studie van hoe de wereld te redden van de ondergang door Succubussen?

Of dacht je aan een studie bedrijfs-economie
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 13:14:10 #85
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46591703
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Leuk! Heel veel plezier daar!
Dank je wel

Tja marietje, leeftijd zegt niet zoveel, mijn vader is in 2003 op 54 jarige leeftijd overleden aan een hartinfarct.
Gelukkig waren ze er bij je tante op tijd bij en gaat het nu wat beter.
Maar het is wel schrikken zeg.
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 13:15:33 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46591754
Gefeliciteerd Mirage.
Hoe vind hij het, slingers en ballonnen, en kadootjes.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:26:13 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46592133
quote:
Ja ja ik ben er nog,

De kleine man is alweer een heel jaar oud!
wat gaat de tijd toch snel. Van harte gefeliciteerd met jullie jongste spruit

vrijdag 23 februari 2007 @ 13:29:51 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46592269
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Werken inderdaad

An die production!!!!!

Werken om deze maatschappij draaiende te houden Iemand moet het toch doen of niet soms?

En natuurlijk om het geld

Dass liebe geld
p'cies Zo zei ik vanmorgen nog tegen m'n katten dat ik weer geld voor brokjes ging verdienen toen ik ze gedag zei
Mijn moeder noemt dat 'de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren'
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:31:54 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46592337
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Jeetje marietje, een hartinfarct nogwel, en dat op die leeftijd gelukig dat het alweer wat beter gaat! hoop dat ze er niks aan overhoud.

Sterkte ermee
dank je, en ook Mirage en Senesta
pi_46592342
quote:
Ja ja ik ben er nog,

Jaaaaaa......

En neeee, ik ben at niet vergeten maar je foon staat niet aan en zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46592365
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

p'cies Zo zei ik vanmorgen nog tegen m'n katten dat ik weer geld voor brokjes ging verdienen toen ik ze gedag zei
Mijn moeder noemt dat 'de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren'
Dat roep ik hier ook als ik de deur uitga
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46592394
quote:
ow, en nog steeds ziek hier allemaal.

Da krijgen we er wel uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:33:58 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46592406
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat roep ik hier ook als ik de deur uitga
dat je geld gaat verdienen voor brokjes of de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren?
pi_46592755
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat je geld gaat verdienen voor brokjes of de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren?
geld voor de brokjes.
Zo: nou doei Poezen.. ik ga weer es geld voor brokjes verdienen vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46592791
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da krijgen we er wel uit
Zou het ?

Dank jullie wel

en @ senesta.... hij ligt inmiddels volledig in coma....ik geloof dat hij het wel leuk vindt dus
Sir Winston Churchill
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:55:27 #96
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46593085
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

geld voor de brokjes.
Zo: nou doei Poezen.. ik ga weer es geld voor brokjes verdienen vandaag
soms zeg ik zelfs dat 'mamma' geld voro brokken gaat verdienen isn't that sad
pi_46593383
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

soms zeg ik zelfs dat 'mamma' geld voro brokken gaat verdienen isn't that sad
als in... yeah, that's sad EN yeah, doe ik ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 14:08:13 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46593432
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ha ha ha, en ik maar denken dat jullie stoere wijfen zijn
pi_46593544
het wordt dus vliegen

met de trein is het veel duurder dan het vliegen

ik begin al te sparen voor de paasvakantie
Werewolf
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:13:31 #100
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46593574
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat lucht toch op, te weten dat ik niet de enigen ben
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:13:55 #101
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46593584
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef senesta het volgende:

[..]

ik kan goed doen alsof
pi_46593715
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 14:31:05 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46594152
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Hmm nou ja, het doet toch wel wat af aan dat imago hoor

Praten jullie ook tegen planten en zo?

pi_46594428
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, met planten heb ik het niet. Die gaan dood zodra ze me zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46594445
Speciaal voor Aiden

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:43:42 #106
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_46594507
Meer heb ik er niet op te zeggen
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:05:00 #107
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46595160
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef senesta het volgende:

[..]

ik heb geen planten want die vreten m'n katten op...buiten begroet ik 's ochtens wel es de wereld, en ook de bomen die in m'n straat staan en vogels, enzo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:05:48 #108
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46595173
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:41 schreef nokwanda het volgende:
Speciaal voor Aiden

[afbeelding]
dat bekkie
pi_46595203
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb geen planten want die vreten m'n katten op...buiten begroet ik 's ochtens wel es de wereld, en ook de bomen die in m'n straat staan en vogels, enzo
Kijk, dat zijn nou die lekker maffe dingen dieer nooit uitgetherapiet moeten worden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:11:15 #110
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46595346
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn nou die lekker maffe dingen dieer nooit uitgetherapiet moeten worden
kan ook niet, zo was ik altijd al wel
pi_46595409
Zijn er ook mensen die dank je wel oid mompellen als ze in de auto zitten en het stoplicht springt net op groen als jij er aan komt?
pi_46595436
jaaaa

En vandeweek was ik zo in mezelf gekeerd dat ik heel serieus gezondheid mompelde toen ik zelf nieste
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 15:18:13 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46595535
Hi hi, Ja, dat klinkt wel bekend.
pi_46595590
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef nokwanda het volgende:
jaaaa

En vandeweek was ik zo in mezelf gekeerd dat ik heel serieus gezondheid mompelde toen ik zelf nieste

Zie je wel, als mensen gewoon eerlijk zijn blijkt de halve wereld "gek" te zijn

Ik praat altijd tegen mijn benen, zo van: nou gaan ik jullie eens lekker insmeren
pi_46595714
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zie je wel, als mensen gewoon eerlijk zijn blijkt de halve wereld "gek" te zijn

Ik praat altijd tegen mijn benen, zo van: nou gaan ik jullie eens lekker insmeren
Dat valt me steeds meer op ja. En aangezien mensen ook steeds opener tegen mij worden hoor ik het ook steeds meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 15:26:51 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46595805
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
Zijn er ook mensen die dank je wel oid mompellen als ze in de auto zitten en het stoplicht springt net op groen als jij er aan komt?
In de auto heb ik het heel erg, vooral als ik haast heb

Senesta tegen voorligger: " schiet nou toch eens op"
Senesta tegen stoplicht: "Ja, hoor! Op rood! Ahhh men "
Senesta tegen auto van buurman: "Hallo, en wat doe jij op mijn plek!"

Het is echt lachen hoor met mij in de auto
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:37:29 #117
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46596134
quote:
jaaaa

dat ken ik, ik lul ook regelmatig tegen mezelf
pi_46596264
quote:
jaaaa

Herkenbaar!
pi_46596295
Ik ben zo blij dat ik de kids vaak bij me heb!! Ik doe dat vaak hardop!
pi_46596320
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat ken ik, ik lul ook regelmatig tegen mezelf
ik had net ook zo'n moment van: o ja.... da's waar ook, ik ben niet helemaal normaal
Had iemand hier om te vlechten. Die had ook twee jonge meiden bij zich.
Na een hele tijd dacht ik: wat mis ik nou? ow... muziekje. Dus ik knal er iets op. En tegelijk ging ik koffie zetten. Dus ik loop hard mee te zingen in het Zulu en breng dansend de koffie binnen. Krijg ik van die lachende blikken.
Ik: ow euh..... okay.....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46596404
ik "roep" ook altijd om de dingen die ik aan het zoeken ben...
Sleuheutels.... waar zijn juhuhuhllie? Kom dan?
pi_46596712
Of als mijn rolstoel niet doet wat ik wil........he does ff luisteren........
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:16:07 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46597316
ik praat altijd tegen computers en auto's
pi_46597697
daaahaaaggg... ik ga NU weer wat kattenbrokjes verdienen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:53:13 #125
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46598717
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik had net ook zo'n moment van: o ja.... da's waar ook, ik ben niet helemaal normaal
Had iemand hier om te vlechten. Die had ook twee jonge meiden bij zich.
Na een hele tijd dacht ik: wat mis ik nou? ow... muziekje. Dus ik knal er iets op. En tegelijk ging ik koffie zetten. Dus ik loop hard mee te zingen in het Zulu en breng dansend de koffie binnen. Krijg ik van die lachende blikken.
Ik: ow euh..... okay.....

ik zie het voor me
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:55:03 #126
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46598792
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:26 schreef nokwanda het volgende:
daaahaaaggg... ik ga NU weer wat kattenbrokjes verdienen
ik ben wel weer uitverdiend voor vandaag, ik ga zo richting de tante in ziekenhuis, maar eerst bloemetjes kopen. Lange leve alle winkels op het station.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:56:40 #127
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46598847
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of als mijn rolstoel niet doet wat ik wil........he does ff luisteren........
zo sprak ik laatst mijn magetron toe omdat het lampje het niet meer deed als ik het deurtje open deed, 'waarom doe jij het niet meer?'

Paar dagen later kwam ik erachter dat ik de stekker er uit had, maar het stopcontact zit echt achter die magnetron, dus dat had ik niet gezien.
pi_46600328
gefeli aiden 1 jaar hiep hiep hoera!

en dan sterkte voor marietje.

en ik praat geloof ik overal en nergens tegen. Toen ik mn eerste meedraai dag had bij videoland werd ik zeer vreemd aangekeken toen ik (toen nog volop) videobanden aan het terug zetten was in het magazijn. Dat ging ook zoiets van, hey maar jij moet daar en als jullie nou eens opschuiven.....
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:26:12 #129
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46601261
Gefeli Aiden! 1 jaar alweer... nog even en pappa en mamma moeten de dames al weer buiten de deur houden

trouwens TOT ZIENS!
ik ga over 4 uurtjes lekker een weekje boarden in oostenrijk ik maak fotos
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:39:59 #130
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46601593
Barracupracuda ..damn dat heb je goed voor elkaar!

¼ vakantie in het jaar en de rest werken

nee, jongen ik wens je een hele leuke tijd als je de 360 degrees doet denk dan ff aan ons allen k
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:41:35 #131
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46601633
volgens mij zijn er een hele hoop jarigen wat ik zo ff las.. allemaal van harte

en een fijne avond alvast!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:16:30 #132
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46602531
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef Normalneo het volgende:
Barracupracuda ..damn dat heb je goed voor elkaar!

¼ vakantie in het jaar en de rest werken

nee, jongen ik wens je een hele leuke tijd als je de 360 degrees doet denk dan ff aan ons allen k
komt goed hoor ... heb geen 1/4 van het jaar vrij... maar wel 28 dagen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_46611376
in het kader van beter laat dan nooit
Fijne vakantie barra!
pi_46611625
ook vanuit hier... Fijne vakantie Barra!
pi_46611774

[ Bericht 82% gewijzigd door vamperotica op 24-02-2007 00:00:22 (verkeerde topic...) ]
pi_46611887
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef vamperotica het volgende:
tis al laat he
pi_46611891
ben aan het sparen voor een vliegticket naar Frankfurt

natuurlijk hoort er nog een zakcentje bij
Werewolf
pi_46611899
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

tis al laat he
pi_46612133
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

en wrom kwek je nie?
pi_46612156
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en wrom kwek je nie?
moment...
pi_46612179
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

moment...
kee ow daat is jij al
pi_46612202
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:13 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kee ow daat is jij al
Ja.. jippie en de jee
pi_46612325
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja.. jippie en de jee
hi hi ja jippie en de jee ole
pi_46612362
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hi hi ja jippie en de jee ole
ole
pi_46612451
hi hi zomaar midden in de nacht een zoessie topic, we kunnen haast wel naar onz verhuizen ofzo
pi_46612536
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef draculettetje het volgende:
hi hi zomaar midden in de nacht een zoessie topic, we kunnen haast wel naar onz verhuizen ofzo
Zat ne t te denken
'
pi_46612597
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zat ne t te denken
'
of gewoon naar bed gaan
pi_46612611
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:27 schreef draculettetje het volgende:

[..]

of gewoon naar bed gaan
Ook wel goed plan... hoor nog geen snurkjes door de babytelefoon
pi_46612632
ow en ha ha we hoeven elkaar natuurlijk nu ook niet steeds te quoten
pi_46612647
ow
pi_46612705
hi hi en we krijgen het ook nog voorelkaar tegelijk te posten....
pi_46613209
zoooo nu toch echt naar bedje weltrusten
pi_46617135
Goeiemorgen. Wat een interessante communicatie hier gisteravond, zoessies
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46617250
mogguh
pi_46617252
ghehehe
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 09:04:24 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46617283
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef sararaats het volgende:
ben aan het sparen voor een vliegticket naar Frankfurt

natuurlijk hoort er nog een zakcentje bij
Vertel eens wat meer Sara?
Wanneer ga je?
En ga je alleen maar naar Frankfurt of ga je nog rondreizen?
Frankfurt is wel een interessante stad trouwens.

pi_46617313
Frankfurt heeft een leuk nachtleven, naar ik me herinner
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:14:36 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46618671
GOEDE morgen beste mensen van het goede leven
pi_46618827
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer Sara?
Wanneer ga je?
En ga je alleen maar naar Frankfurt of ga je nog rondreizen?
Frankfurt is wel een interessante stad trouwens.
nee, eigenlijk ga ik naar Ober-Sensbach (Odenwald) maar daar komt geen vliegtuig

ik ga naar een vriendin van m'n familie, ik ga mee met haar LKW (=vrachtwagen)

ik hoop rond m'n verjaardag te vertrekken ik verjaar op 13 april
Werewolf
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:24:39 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46618851
Veel plezier Sara

Hou oud wordt je dit jaar?

Jodelen is leuk om te doen in Duitsland

Jodelahitie!!!!!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:25:08 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46618863
Goeiemorgen!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:26:12 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46618879
Goedemorgen Marietje

Hoe gaat het met je?

Ik heb de marathon slapen gehouden, ben nu echt bezig met rusten zoals rusten bedoeld is. En het werkt dus ook. Eens een weekje rusten doet wonderen
pi_46618881
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier Sara

Jodelen is leuk om te doen in Duitsland

Jodelahitie!!!!!
hahahaha ja

nu heb ik toch een prangend vraagje: hoelang op voorhand moet ik m'n vlucht boeken?

en ik word al 28 jaartjes
Werewolf
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:26:35 #164
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46618888
Nee Sara, niet jodelen hoor Ik moet gelijk aan die reclame denken
pi_46618896
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Nee Sara, niet jodelen hoor Ik moet gelijk aan die reclame denken
welke reclame?
Werewolf
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:27:31 #166
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46618905
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef sararaats het volgende:

[..]

hahahaha ja

nu heb ik toch een prangend vraagje: hoelang op voorhand moet ik m'n vlucht boeken?

en ik word al 28 jaartjes
Op m'n werk moet ik vaak vluchten boeken voor collega's, doe ik meestal een maand van tevoren.
pi_46618952
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Op m'n werk moet ik vaak vluchten boeken voor collega's, doe ik meestal een maand van tevoren.
dus nu is het te vroeg

probeer een goedkoop tarief te pakken (het is maar een enkeltje)
Werewolf
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 11:32:29 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46618990
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef sararaats het volgende:

[..]

dus nu is het te vroeg

Voor een goedkoop tarief via Easyjet enzo, moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn!
Ik zou de sites vast gaan afspeuren.

zaterdag 24 februari 2007 @ 11:34:14 #169
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619024
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef sararaats het volgende:

[..]

dus nu is het te vroeg

Als je zeker weet dat je echt gaat kun je natuurlijk ook nu al boeken. Alleen is het wel vaak zo dat als je een ticket koopt met de mogelijkheid om het te cancellen vaak duurder is dan als je een ticket koopt zonder die optie.

Hou er ook rekening mee dat een enkeltje bijna altijd duurder is dan een retour, dus misschien is het voor jou ook voordeliger om een retour te boeken. Anders gewoon ff informeren bij een reisbureau wat de mogelijkheden precies zijn
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:35:24 #170
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619053
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

welke reclame?
Van de McDonalds, die jodelverslaafde man, maar misschien wordt die niet in Belgie uitgezonden?
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 11:42:42 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46619194
Sara?
Waarom ga je niet met de trein?
Met dat inchecken enzo ben je net zo lang onderweg bijna, en het is goedkoper.

pi_46619269
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Voor een goedkoop tarief via Easyjet enzo, moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn!
Ik zou de sites vast gaan afspeuren.
als ik enkel vlieg naar Frankfurt op 13 april kost het mij ¤69,99 (SN Brussels Airlines)

een retour is toch wel duur vind ik

maar goed, ik wacht eerst een antwoord op m'n fax af (ik heb naar die vriendin gefaxt)
Werewolf
pi_46619299
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:
Sara?
ik heb altijd gezegd tegen m'n moeder dat ik ooit met het vliegtuig naar Duitsland wilde hihi

ik denk dat het vanuit Belgie heel duur is met de trein

en ik vlieg graag
Werewolf
pi_46619312
Sara, heb je al naar de goedkope tickets gekeken ?

Vanuit Amsterdam (en sommige bestemmingen ook Rotterdam) heb je in Nederland goedkope treinkaartjes naar Keulen, Frankfurt, Parijs, Berlijn Brussel, Antwerpen etc....

Retourtje Antwerpen kost bv 38 euro en een retourtje Frankfurt 78 euro, retour Parijs 69 euro etc... valt best mee dus allemaal. Voorwaarde is wel dat je redelijk op tijd moet reserveren.

Ik denk dat julie zoiets toch ook wel hebben ?

En anders ga je vanaf Brussel of Antwerpen eerst naar AMsterdam en vanaf daar naar Frankfurt

Kan je retour voor iets meer als 100 euro.
(geen idee wat ze dan voor een enkeltje rekenen en of dat ook tot de mogelijkheden behoort.)
Sir Winston Churchill
pi_46619348
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:
Sara?
dat is niet altijd zo.

Naar Spanje ben je bijvoorbeeld goedkoper uit met het vliegtuig in plaats van met de trein.

Naar Oostenrijk ben je met de trein goedkoper uit dan met het vliegtuig.

Het verschilt echt per bestemming en opstapplaats.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:50:01 #176
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619351
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

als ik enkel vlieg naar Frankfurt op 13 april kost het mij ¤69,99 (SN Brussels Airlines)

een retour is toch wel duur vind ik

maar goed, ik wacht eerst een antwoord op m'n fax af (ik heb naar die vriendin gefaxt)
Dat is niet zo gek veel idd. En de trein is misschien idd ook nog een optie.
pi_46619376
met de trein ben ik bijna 6u onderweg
Werewolf
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:51:56 #178
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619393
En ik las al dat je liever vliegt
pi_46619396
oke....

Ik zit hier stijf op deze stoel....

Maaaaaaauuuuuuwwwwwwwieeeeeeeee

Ik dacht op zijn minst dat er een kat vermoord werd door haar tussen de keukenkastjes of deur te klemmen....

blijkt het beestje gewoon naar haar voer te vragen
Sir Winston Churchill
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 11:53:05 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46619414
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat is niet altijd zo.

Naar Spanje ben je bijvoorbeeld goedkoper uit met het vliegtuig in plaats van met de trein.

Naar Oostenrijk ben je met de trein goedkoper uit dan met het vliegtuig.

Het verschilt echt per bestemming en opstapplaats.
Ik ging van nederland uit idd.

pi_46619415
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef sararaats het volgende:
met de trein ben ik bijna 6u onderweg
Kom je tenminste uitgerust aan, kan je lekker slapen
Sir Winston Churchill
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:54:21 #182
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619438
Hier zijn ook al twee katten mij de hele tijd zeer dwingend kopjes aan het geven, zo worden altijd zooo aanhankelijk als ze eten willen
Maar ik moet eerst boodschappen doen want heb niks meer in huis. Pleepapier is ook al op zag ik net
pi_46619546
ik zit zonder drinken

nie moeilijk da m'n keel zo droog is
Werewolf
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:05:47 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619674
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Marietje

Hoe gaat het met je?

Ik heb de marathon slapen gehouden, ben nu echt bezig met rusten zoals rusten bedoeld is. En het werkt dus ook. Eens een weekje rusten doet wonderen
DV ik zag dit berichtje nu pas
Het gaat wel goed, ben gister bij m'n tante geweest en het gaat gelukkig goed naar omstandigheden, maar ze was er bijna niet meer geweest, en dat heeft veel indruk op me gemaakt.

Lekker dat je zolang gemaft hebt, ik werd om 4 uur al wakker. Nouja, slaap ik vanavond wel goed hoop ik
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:07:52 #185
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619725
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
ik zit zonder drinken

nie moeilijk da m'n keel zo droog is
glaasje water, of zet thee
pi_46619822
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Marietje

Hoe gaat het met je?

Rusten is goooooeeeeeed.

Ik ben ook aan het rusten., rusten we indirect samen

Even een paar daagjes weg naar een dinnetje.
Morgen lekker naar de sauna en een massage centrum.

he-le-maal niets
tijd voor mama
Sir Winston Churchill
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:13:53 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46619864
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

DV ik zag dit berichtje nu pas
Het gaat wel goed, ben gister bij m'n tante geweest en het gaat gelukkig goed naar omstandigheden, maar ze was er bijna niet meer geweest, en dat heeft veel indruk op me gemaakt.

Lekker dat je zolang gemaft hebt, ik werd om 4 uur al wakker. Nouja, slaap ik vanavond wel goed hoop ik
Ik lag om 20:30 in bed en ben tot 11:00 doorgeslapen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:15:01 #188
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619904
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik lag om 20:30 in bed en ben tot 11:00 doorgeslapen
Marietje is gepast onder de indruk

Da's meer dan het klokje rond! Gedroomd nog?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:15:02 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46619906
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Rusten is goooooeeeeeed.

Ik ben ook aan het rusten., rusten we indirect samen

Even een paar daagjes weg naar een dinnetje.
Morgen lekker naar de sauna en een massage centrum.

he-le-maal niets
tijd voor mama
Veel rust-plezier gewenst

Ik ga me vandaag en de komende tijd nergens druk om maken, ik ga rusten zoals rusten bedoeld is.

Dit wordt de derde dag zonder bier, dus dat gaat ook de goede kant op
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:16:03 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46619923
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Marietje is gepast onder de indruk

Da's meer dan het klokje rond! Gedroomd nog?
Niet gedroomd, alleen maar lekker geslapen En dat was nodig ook, dromen houden de rust tegen in mijn geval.

Gisteren ben ik dus ook al om 16:00 op de bank gaan liggen ongeveer, daar begonnen met rusten en toen rond 20:30 naar bed om verder te rusten.

Heb rust nodig waarschijnlijk want het doet echt goed om eens uitgerust te zijn.

Ben uitgerust maar het uitgeruste gevoel kan nog beter

Eens helemaal opladen

Ben al vanaf vorige jaar niet maar uitgerust dus nu ga ik de tijd nemen om tot rust te komen.

Muziekje erbij nu en dan vol goede moed verder
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:18:38 #191
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46619987
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet gedroomd, alleen maar lekker geslapen En dat was nodig ook, dromen houden de rust tegen in mijn geval.

Gisteren ben ik dus ook al om 16:00 op de bank gaan liggen ongeveer, daar begonnen met rusten en toen rond 20:30 naar bed om verder te rusten.

Heb rust nodig waarschijnlijk want het doet echt goed om eens uitgerust te zijn.
Lekker hoor je zult het idd wel nodig gehad hebben, anders was je wel eerder wakker geworden.

En Mirage, wat heerlijk ook, ff een paar daagjes chillen en lekker niks hoeven
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:21:51 #192
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46620060
Muziekje erbij ja Hier nu Moby, blijft een lekker ceedeetje
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:28:57 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620219
Ayreon - The dream sequencer staat op hier.

Ik weet dat ik rust nodig heb de komende tijd. Dus ik ga rust nemen Marietje. Ik neem me lekker rustgevende middelen in En zo kom ik tot rust. Voel me nu al rustiger. Rond 17:00 neem ik 3 rivotril in om tot rust te komen en dat helpt zodat ik met rust richting naar bed ga. En als ik dan lekker slaap dan begin ik de dag een stuk beter en fitter

Waarom zou ik geen rustgevend middel innemen als ik ze heb liggen en als ze helpen? Ik gebruik geen drugs om tot rust te komen dus wat is zo erg om af en toe een legaal pilletje te pakken?

Mirage wanneer ga je met je vriendin op stap?

Ik voel me vandaag in een winning-mood verkeren een beetje, nog ff en ik sta buiten te springen op het dak Maar first things first dus eerst rust en opladen zodat ik straks helemaal klaar ben voor alles.
pi_46620316
middag
en nee kom niet nu pas mn bed uit heb lekker de hele ochtend zitten game cuben!
Ow ja en het ziet er hoogst waarschijnlijk uit dat ik toch op een soort van urgentielijst voor het revalidatie centrum sta joehoe
ik hoor maandag meer..... ben benieuwd, tis spannend en ik ben al de hele tijd een soort van zenuwachtig....

en wat betreft inchecken met een vliegtuig, ik weet niet of het al gezegd is maar kan ook via internet tegenwoordig.
Ik weet niet of dat bij elke maatschappij is maar scheelt je dan toch weer 2 uurtjes ofzo.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:33:51 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620320
Het is ook licht weer voor ogen, ik merk dat dus. Duister kan het zijn of het is licht. En nu is het licht en heb ik zin om mee te schreeuwen op muziek.

Maar dat staat niet voor rusten
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:34:34 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620341
Succes Darcullettje!!!!!!!

Dat ze maar snel alles repareren in juiste staat zodat je kunt springen op jump around
pi_46620385
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:Mirage wanneer ga je met je vriendin op stap?
Ik ben gisteravond aangekomen, ik denk dat we vanmiddag even koopjes gaan jagen en morgenvroeg gaan we naar het centrum en we gaan er niet voor de avond weer weg
Sir Winston Churchill
pi_46620404
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes Darcullettje!!!!!!!

Dat ze maar snel alles repareren in juiste staat zodat je kunt springen op jump around
dank dv gaan we samen een jump around jump up rondje maken....
pi_46620421
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ben gisteravond aangekomen, ik denk dat we vanmiddag even koopjes gaan jagen en morgenvroeg gaan we naar het centrum en we gaan er niet voor de avond weer weg
goezoe en heeeeeel veeeeel plezier!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:41:18 #200
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46620481
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ayreon - The dream sequencer staat op hier.

Ik weet dat ik rust nodig heb de komende tijd. Dus ik ga rust nemen Marietje. Ik neem me lekker rustgevende middelen in En zo kom ik tot rust. Voel me nu al rustiger. Rond 17:00 neem ik 3 rivotril in om tot rust te komen en dat helpt zodat ik met rust richting naar bed ga. En als ik dan lekker slaap dan begin ik de dag een stuk beter en fitter

Waarom zou ik geen rustgevend middel innemen als ik ze heb liggen en als ze helpen? Ik gebruik geen drugs om tot rust te komen dus wat is zo erg om af en toe een legaal pilletje te pakken?

Mirage wanneer ga je met je vriendin op stap?

Ik voel me vandaag in een winning-mood verkeren een beetje, nog ff en ik sta buiten te springen op het dak Maar first things first dus eerst rust en opladen zodat ik straks helemaal klaar ben voor alles.
Ik denk dat als jij denkt dat je je beter voelt door op sommige momenten die middelen te nemen, dat ok is. Daar heb je ze toch voor.

En goeiemorgen Draakje Spannend van die urgentielijst, ik hoop dat je snel aan de beurt bent!
pi_46620583
quote:

[..]

Hoop dat het masseurs zijn en geen masseuses

EN een brunch EN lekkere coctails hebben ze er ook.
Heb er zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:47:09 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620602
quote:

[..]

Veel plezier dan maar

Dus je bent niet op je thuis stek aanwezig nu wat ik ervan begrijp?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:48:45 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620628
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij denkt dat je je beter voelt door op sommige momenten die middelen te nemen, dat ok is. Daar heb je ze toch voor.
Ideaal om eens tot rust te komen wat ik zei Ik kan soms de onrust niet aan en dan helpt het om even een paar dagen kalm te worden om zodoende daarna zonder het middel kalm te blijven.

Vol goede moed verder gaan dus ik slaap de komende dagen als een beer

Het begint met goede nachtrust om zodoende fit de dag te beginnen. Ik merk het nu al, helemaal geen stress alleen maar happy thoughts and a nice feeling Even net doen alsof ik vakantie heb, mag ook wel eens.

Heb vaak het idee dat er iets mis is met mijn energie. Gebrek aan energie dus dan moet ik maar zorgen dat ik 's nachts doe opladen zodat ik helemaal fit en helder ga zijn
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:49:42 #204
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46620651
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoop dat het masseurs zijn en geen masseuses

EN een brunch EN lekkere coctails hebben ze er ook.
Heb er zin in.
enjoy
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:49:51 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620654
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dank dv gaan we samen een jump around jump up rondje maken....
Jump Jump Jump!!!!!!

Put your hands up in the airrrrrr!!!!!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:55:26 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46620787
Even tosti bakken
pi_46620865
ik heb zojuist een vlieg gesandwiched

hihi
Werewolf
pi_46621291
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Even tosti bakken
jammie eetsmakelijk
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:18:14 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46621300
Ik ga even rusten

Een kuurtje volgen van rusten om straks vol energie te zitten.

Even bijkomen en alles laten bezinken. Meditatie muziek straks even omzetten naar mp3 speler.

Bewust rusten ga ik doen komende tijd. Momenten voor mezelf inlassen en niets anders.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:18:41 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46621318
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jammie eetsmakelijk
Tosti is al op

Inderdaad lekker maar zo snel op dat het maken langer duurt dan het eten
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 13:20:29 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46621351
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb zojuist een vlieg gesandwiched

hihi
Ik krijg bij sandwichen hele andere associaties

Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 13:28:12 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46621585
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Goedemiddag iedereen

Yvonne weer aan het bier?
Sara, klinkt als een leuk uitje, ik heb trouwens nog nooit met een vliegtuig gevlogen, wel in een helicopter
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:34:36 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46621761
Ik ben aan het spacen op de bank nu

Weet je dat het echt goed doet Even lekker spacen op de bank zonder ergens aan te denken. Even helemaal weg..........nergens druk om maken, helemaal geen verplichtingen. Alleen het hoofd op het kussen van de bank en onder de deken liggen tegen de kou en net doen alsof ik een space-traveleller ben. De bank zie ik als space-ship

Moet nu even muziek omzetten naar mp3 speler en dan ga ik reizen op de bank met de juiste muziek

Tot in het jaar 90393 BC

Als ik niet meer wakker wordt dan wens ik jullie een prettig leven toe
pi_46621803
quote:

[..]

sandwichen was ook niet het goeie woord

ik heb de vlieg eerder geroosterd met m'n elektrische vliegenmepper

@senesta: ik heb al meer gevlogen hoor, dit wordt dan m'n derde vlucht,
de twee vorige keren waren naar Zuid-Afrika

[ Bericht 6% gewijzigd door Pinnenmutske op 24-02-2007 15:09:55 ]
Werewolf
pi_46622294
quote:

[..]

En lekkerbek jij daarbij dan? Dat had ik nou niet achter je gezocht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:37:31 #216
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46623441
Ik heb nu precies 3 keer m'n broodje laten verbranden in de oven
En heb er nog maar 1 over
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 14:40:06 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46623518
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:37 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb nu precies 3 keer m'n broodje laten verbranden in de oven
En heb er nog maar 1 over
Was je afgeleid?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:42:56 #218
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46623606
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Was je afgeleid?
Ja, eerst belde m'n moeder en daarna m'n broertje. Het is hier nu een beetje rokerig
pi_46623747
kom met de brandslang binnen rennen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:53:32 #220
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46623897
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef draculettetje het volgende:
kom met de brandslang binnen rennen
raam staat al open Heb nu de laatste gebakken en die is niet verbrand, zie je wel, ik kan wel koken
pi_46623928
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

raam staat al open Heb nu de laatste gebakken en die is niet verbrand, zie je wel, ik kan wel koken
goe zo hoop dat ie smaakt!
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 14:55:06 #222
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46623936
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, eerst belde m'n moeder en daarna m'n broertje. Het is hier nu een beetje rokerig
Hi hi, ik kan me nog een keer herinneren toen ik bij een vriendinnetje aan het logeren was, haar moeder was een dag weg en wij hadden sausijzenbroodjes gehaald.
Haar moeder had toen net een magnetron, wij hebben daar de broodjes in gebakken, we hadden alleen de oventijd aangehouden
Het hele huis stond helemaal blauw van de rook
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:59:22 #223
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46624047
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Hi hi, ik kan me nog een keer herinneren toen ik bij een vriendinnetje aan het logeren was, haar moeder was een dag weg en wij hadden sausijzenbroodjes gehaald.
Haar moeder had toen net een magnetron, wij hebben daar de broodjes in gebakken, we hadden alleen de oventijd aangehouden
Het hele huis stond helemaal blauw van de rook
mooi he, de stomme dingen die je op die leeftijd dan doet.

Zo heb ik ooit per ongeluk wijnazijn gedronken met een vriendinnetje toen we daar een avond ook het rijk alleen hadden, en we vonden het toch smerig, die wijn
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 15:07:23 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46624261
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

mooi he, de stomme dingen die je op die leeftijd dan doet.

Zo heb ik ooit per ongeluk wijnazijn gedronken met een vriendinnetje toen we daar een avond ook het rijk alleen hadden, en we vonden het toch smerig, die wijn
Ha ha
Krijg je daar geen buikpijn van?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:09:20 #225
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46624307
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha
Krijg je daar geen buikpijn van?
Na 2 slokken waren we er al uit dat wij blijkbaar geen wijndrinkers waren..en toen zagen we pas dat het wijnazijn was.
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 15:21:52 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46624609
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Yvonne weer aan het bier?

pi_46625121
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

sapjes?

oh en yvonne, je mag me aanspreken met tante Sara

nog een keertje voor yvonne
Werewolf
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 15:43:25 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46625288
Wat lief Sara.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:43:45 #229
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46625307
Wat een wurmpie Sara
pi_46626828
ze is al wat veranderd tegenover vorige week

ik kan nog steeds niet zeggen op wie ons Mie lijkt
Werewolf
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 17:44:37 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46629043
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef sararaats het volgende:

[..]

sapjes?

oh en yvonne, je mag me aanspreken met tante Sara

[afbeelding]

nog een keertje voor yvonne
Wat een lieve foto Tante Sara

pi_46629374
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef sararaats het volgende:
ze is al wat veranderd tegenover vorige week

ik kan nog steeds niet zeggen op wie ons Mie lijkt
dat is ook heel tricky, ze veranderen nog zo snel de eerste weken.

Heb je alweer een nieuwe foto ?
Sir Winston Churchill
pi_46629440
en we zijn uitgeshopt !!!!

Dit is nog eens shoppen
I LOVE IT !

Een rokje met bijpassend jasje en bijpassende schoentjes op de kop getikt.
Originele prijs van de kledingset zonder schoentjes was 170 euro.... nu voor 25 euro mee kunnen nemen

Ja OS... je mag het bonnetje ditmaal zien, ik ben het niet opeens verloren
Sir Winston Churchill
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 17:59:50 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46629524
En hoe duur waren de schoenen?

pi_46629623
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
hèy !!!

JIj bent ook een vrouw !

je zou beter moeten weten.

Sir Winston Churchill
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 18:03:50 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46629656
quote:
Ha ha ha, dat vroeg ik me ook meteen af
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:07:17 #237
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46629732
quote:
maar daar gaat het niet om
pi_46630112
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

maar daar gaat het niet om
Precies. Waar het wel om gaat is dat de schoenen perfect passen bij het pakje
Echt schitterend. OS wil gewoon gelijk weer op huwelijksreis. WAT???? Ze kan het zo aantrekken op MIJN bruiloft
Sir Winston Churchill
pi_46630165
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Precies. Waar het wel om gaat is dat de schoenen perfect passen bij het pakje
Echt schitterend. OS wil gewoon gelijk weer op huwelijksreis. WAT???? Ze kan het zo aantrekken op MIJN bruiloft
owswwww, darn... OEPS... dit was Nokwanda onder Mirages account
Sir Winston Churchill
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 18:22:46 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46630170
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

JIj bent ook een vrouw !
Juist daarom

pi_46630207
zo, switch, ben ik weer onder mijn eigen account. En nu nog een keer....
Het gaat er dus om dat de schoenen perfect bij het pakje passen. Echt perfect.zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46630215
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist daarom
Niet alle vrouwen liegen over de prijs
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 18:41:13 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46630625
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen liegen over de prijs
Nee, die raken de bonnetjes kwijt

zaterdag 24 februari 2007 @ 18:44:14 #244
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46630706
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

owswwww, darn... OEPS... dit was Nokwanda onder Mirages account
ik snapte het al niet
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 18:44:17 #245
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46630708
En waar blijven de foto's??
Nu ben ik nieuwsgierig ook.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:46:32 #246
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46630753
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:44 schreef senesta het volgende:
En waar blijven de foto's??
Nu ben ik nieuwsgierig ook.
Precies, foto's willen we van het uitzonderlijk leuke en waanzinnig goedkope pakje, en perfect bijpassende schoenen
pi_46630857

Miniminimonster's eerste carnaval
pi_46630880
Ow en ik had gister schoenen voor 7.50!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:55:12 #249
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46630949
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef vamperotica het volgende:
[afbeelding]

ook al zo'n lekker ventje Schrok ie niet van alle herrie?
pi_46630987
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ook al zo'n lekker ventje Schrok ie niet van alle herrie?
Neuj, gelukkig nie!
En al die lampjes vond ie geweldig!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:59:10 #251
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46631053
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Neuj, gelukkig nie!
En al die lampjes vond ie geweldig!
dat heeft ie natuurlijk van jou van die herrie, jij houdt toch van hardrock of metal enzo?
pi_46631123
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat heeft ie natuurlijk van jou van die herrie, jij houdt toch van hardrock of metal enzo?

Maar hij is als enige NIET in de buik meegeweest naar festival en/of concert!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:04:54 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46631191
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar hij is als enige NIET in de buik meegeweest naar festival en/of concert!
het zit gewoon in z'n genen, jouw genen
pi_46633471
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Precies, foto's willen we van het uitzonderlijk leuke en waanzinnig goedkope pakje, en perfect bijpassende schoenen
Komen eraan. Zijn al gemaakt. Maar ik heb visite van een ex-vriendje dat ik al in geen 6 jaar had gezien en die ineens op de stoep stond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46633486
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef vamperotica het volgende:
[afbeelding]

met zijn mooie mamma?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46633876
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

met zijn mooie mamma?
Iig zn mama!
pi_46634127
Nog eentje

pi_46634169
Of niet
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 21:21:43 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46636352
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Komen eraan. Zijn al gemaakt. Maar ik heb visite van een ex-vriendje dat ik al in geen 6 jaar had gezien en die ineens op de stoep stond
Pff als hij 6 jaar kan wachten....
Ik zie het later wel, ben nu wel erg benieuwd naar de kleren
pi_46637018
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef senesta het volgende:

[..]

Pff als hij 6 jaar kan wachten....
Ik zie het later wel, ben nu wel erg benieuwd naar de kleren
hai.... just socializing, niets meer.
Die meneer verblijft niet zo vaak in het land en het was al laaaaang een ex vriendje toen ik hem voor het laatst zag ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 21:39:37 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46637114
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hai.... just socializing, niets meer.
Die meneer verblijft niet zo vaak in het land en het was al laaaaang een ex vriendje toen ik hem voor het laatst zag ook
Ik pest je maar een beetje, Nok.
Ben een beetje in een pestbui vandaag geloof ik
Leuk dat hij je gewoon even gedag komt zeggen
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 21:41:31 #262
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46637211
Leuke foto´s Vamp, wat een schatje zeg
pi_46637766
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:41 schreef senesta het volgende:
Leuke foto´s Vamp, wat een schatje zeg
Moppie he?!
Keb er nog stapels.... Maar die sleep ik maar ff mee naar t fototopic in oud...
pi_46638268
owkee dan moet ik ook maar evenn spammen
ik met zelfde minimini monster

en de rest wordt nog even upgeload

GRRRR ik krijg een kruisje
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 22:10:56 #265
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46638409
Ik zie ook een kruisje
pi_46638533
ik zal wel wat verkeerd doen
pi_46638767
Ik ga het nog wel ff uitzoeken....
pi_46639156
zoooo gelukt

pi_46639330

even snel aangetrokken, nog niet met het juiste bloesje/topje eronder etc

schoentjes, alleen jammer dat het werkje erin wegvalt op de foto

Danielle
Sir Winston Churchill
pi_46639466
Mooie kleren! wat me wel opvalt degelijke rokjes

en vergeet ik helemaal de schoenen, solly mir
wat ik er zo van zie passen ze idd super bij je nieuwe outfit
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 22:46:08 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46639581
Inderdaad een erg leuk setje, MIrage!
Staat je erg mooi.

En Nokwanda (gave laarsen!)
pi_46640577
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef draculettetje het volgende:

degelijk, als in redelijke lengte

Ik was afgelopen dagen in de sfeer van kort korter kortst...
dat eindigde vandaag met het antrekken van een rokje "zie poes net niet".

een degelijk rokje erbij kan dus geen kwaad

edit : shit ! nu doe ik het... dat was dus mirage
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46641872
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

degelijk, als in redelijke lengte

Ik was afgelopen dagen in de sfeer van kort korter kortst...
dat eindigde vandaag met het antrekken van een rokje "zie poes net niet".

een degelijk rokje erbij kan dus geen kwaad

edit : shit ! nu doe ik het... dat was dus mirage
hihi maakt niet uit hoor, ik vond het wel grappig en vooral van jou mir heb ik wel meer gezien ha ha ha
en nu gaat ik naar bedje trusten allemaal
nok en mir evel plezier morgen
pi_46641980
tnx !

wij gaan ook slapen... morgen ontbijten in het ontspanningscentrum
Sir Winston Churchill
pi_46642183
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef draculettetje het volgende:

Heb een tic voor degelijke rokjes. Ben minder van de mini dan Mirage.
En ik heb vandaag een very very very badhairday en ben pukkelig en bleek en niet fotogeniek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46642217
Trusten everyone
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46642262
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef draculettetje het volgende:
zoooo gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 23:58:27 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46642315
Welterusten
pi_46647451
Mogguh
pi_46647456
Nice shoes..
Leuke pakkies ook!
pi_46647753
EN een heeeel erg goeie fles zwaaar spul.... Lagavulin single Islay malt
Ruikt als een zwaar aangebrande Isidudu (specifiek soort pap van een granenmengsel van gestampte mais en gebroken sorghum dat eerst flink heeft gefermenteerd voor het wordt gekookt. Dat ruikt hetzelfde... zaaalig)

En zometeen worden we opgehaald en naar ons saunadagje gebracht voor eerst een goeie brunchen daarna de rest van het arrangement
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46647777
Klinkt heeeerlijk!
pi_46647815
quote:
Op zondag 25 februari 2007 09:11 schreef vamperotica het volgende:
Nice shoes..
Leuke pakkies ook!
en deze kan ik zo decent maken als ik wil met netpanty en naaldhakjes en zo en ik kan de rok aan de voorkant een flink eind optrekken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 10:16:52 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46647904
quote:
Op zondag 25 februari 2007 09:56 schreef nokwanda het volgende:
EN een heeeel erg goeie fles zwaaar spul.... Lagavulin single Islay malt
Ruikt als een zwaar aangebrande Isidudu (specifiek soort pap van een granenmengsel van gestampte mais en gebroken sorghum dat eerst flink heeft gefermenteerd voor het wordt gekookt. Dat ruikt hetzelfde... zaaalig)

En zometeen worden we opgehaald en naar ons saunadagje gebracht voor eerst een goeie brunchen daarna de rest van het arrangement
Jé, Nokwanda, dat klinkt goed.
Een hele fijne dag gewenst dan maar.
  zondag 25 februari 2007 @ 10:25:36 #285
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46647992
Goeiemorgen!

Leuke kleren dames en veel plezier vandaag met het saunadagje!
pi_46648289
mogguh allemaal
nok en mir nogmaals enorm veel plezier en relaxze

vandaag weinig draakje, heb soort van familiedag
nee wordt vast gezellig....
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 10:55:45 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46648414
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:47 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
nok en mir nogmaals enorm veel plezier en relaxze

vandaag weinig draakje, heb soort van familiedag
nee wordt vast gezellig....
Veel plezier dan Draculettetje
  zondag 25 februari 2007 @ 11:04:54 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46648524
Fijne dag dames van het goede leven

Allemaal dames van stand op de foto zo te zien

Echte dames!!!!!! Niet zomaar meisjes maar echte dames

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-02-2007 11:18:31 ]
  zondag 25 februari 2007 @ 11:26:00 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46648906
Hoi DV, heb je weer het klokje rond gemaft?
  zondag 25 februari 2007 @ 11:42:02 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649173
Van 21:00 tot 10:30

En jij?

Ik weet niet wat ik moet doen nu

Heb zin om weer te gaan liggen op de bank
  zondag 25 februari 2007 @ 11:43:28 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649201
Ik heb ook m'n best gedaan, van 2200 tot 1000 uur
  zondag 25 februari 2007 @ 11:44:04 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649220
Netjes

Winterslaap of voorjaarsmoeheid?

Ik kamp met vermoeidheid.
  zondag 25 februari 2007 @ 11:45:06 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649250
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Netjes

Winterslaap of voorjaarsmoeheid?
ik denk het laatste, en ik heb al een week k..t geslapen, dus 't ws ff nodig
  zondag 25 februari 2007 @ 11:45:35 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649266
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik denk het laatste, en ik heb al een week k..t geslapen, dus 't ws ff nodig
En nu actie en avontuur zeker?

Ahahahhahahhahahhaha ik verveel me een otter in een subbutal.

Actie!!!!! Avontuur!!!!!!!
  zondag 25 februari 2007 @ 11:47:05 #295
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649301
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En nu actie en avontuur zeker?
Neehoor, ik zit m'n haar te drogen en ga zo m'n broertje uit z'n nest bellen, want we gaan zo naar het bezoekuur van m'n tante.

En heb jij nog plannen?
  zondag 25 februari 2007 @ 11:47:58 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649323
Ik heb geen plannen vandaag

Het wordt een dagje hangen dan maar. Proberen om een dagje uit te hangen mezelf buiten hangen bij de vuile was.

Sterkte voor je tante
  zondag 25 februari 2007 @ 11:50:45 #297
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649410
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen plannen vandaag

Het wordt een dagje hangen dan maar. Proberen om een dagje uit te hangen mezelf buiten hangen bij de vuile was.

Sterkte voor je tante
tx

Heb je geen zin om ff lekker te gaan uitwaaien en een wandeling over de hei te maken ofzo?
Of is het bij jou ook zulk buttweer hier regent het
  zondag 25 februari 2007 @ 11:51:39 #298
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649428
wat is een subbutal trouwens
  zondag 25 februari 2007 @ 12:07:00 #299
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46649830
Net breortje wakker gebeld. Hij was nog wezen stappen en lag pas om 7 uur in z'n bed vanmorgen
  zondag 25 februari 2007 @ 12:08:09 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649865
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

tx

Heb je geen zin om ff lekker te gaan uitwaaien en een wandeling over de hei te maken ofzo?
Of is het bij jou ook zulk buttweer hier regent het
Ik heb nergens zin in

Maar dat komt straks wel goed nog. Heb geen zin om in mijn eentje te gaan dus ik blijf lekker binnen achter glas.
  zondag 25 februari 2007 @ 12:08:32 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46649880
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:51 schreef Marietje_34 het volgende:
wat is een subbutal trouwens
Een verzinsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')