Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O spannend, wanneer krijgen we dat te lezen?
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor jequote:Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog
Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat
" Vogel-gezang achter het behang".
Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint![]()
Heb je geen mailadres van die persoon? Misschien is het makkelijker om eerst te mailen?
Inderdaad een leuk onderdeel en zeker omdat velen interesse tonen in de user die de vragen beantwoord. Dat mensen het lezen is al okeyquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je
We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Dat gaat zeker gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef nokwanda het volgende:
DV, ga er voor!
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.
Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.
Shag aan het roken nuSigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht
Straks sporten weer.
Gisteren 10 minuten gesport en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan. 93 was het in de zomer van 2006quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken
Goed man, sporten![]()
Zeker hangt dat samenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gisteren 10 minuten en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan.
Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden
80 moet te doen zijn in 2 maanden
Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.
Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.
Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.
Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
Heerlijk zoals je dit schrijftquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..
.....
Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in![]()
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zeker hangt dat samenGoeie plannen hoor DV
![]()
Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie
Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen![]()
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken
Goed man, sporten![]()
quote:
En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemenquote:
Inderdaad, het gaat idd om het nu en wat je nu wilt gaan doen, maar zo te lezen besef je je dat zelf ook heel goed. En om er van uit te gaan dat je meer zou hebben gehad als je je studie niet afgebroken zou hebben door je ziekte toen is ook nog maar helemaal de vraag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.
Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.
Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.
Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.
Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.
Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn
dat dus ja! En dan zou ik zeker uit gaan van een win-win situatiequote:Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?
Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?
Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk
Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen
Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.
Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.
Good luck ermee!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie![]()
![]()
dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Good luck ermee!!!!
Wat voor soort therapie?
Regressie therapie heb je toch ook of niet?
Justem!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Ik weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat therapie dus. Ken wel therapie waarbij je moet tekenen en schilderen maar andere therapie ken ik dus niet helemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dank jeIk weet het nog niet precies, als het goed is krijg ik morgen bericht wanneer ik m'n intake gesprek heb en dan eerst maar es kijken hoe&wat.
er is ook helemaal niks mis met jouw persoon, dus je bent terecht tevredenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat therapie dus. Ken wel therapie waarbij je moet tekenen en schilderen maar andere therapie ken ik dus niet helemaal.
Bezigheids therapie heb je nog
Ik zie fok! vaker als bezigheids-therapie
Bezig zijn als therapie om zo beter te voelenEen afleiding zoeken dus ook. Als ik niets doe dan gaat het al helemaal naar de filistijnen. Vandaar die lange teksten vaker
Over mij en mijn ontsporing. Ik ben vanaf het begin van mijn leven erg bewust van de omgeving en alles wat gebeurt. Vroeger erger dan nu, tegenwoordig heb ik me leren afsluiten maar zeker nog niet zoals het hoort. Altijd erg bewust van alles en een hoofd vol drukke gedachtes die constant indrukken moesten verwerken en nooit echt de tijd gehad om te verwerken van het leven zelf.
Overal waar ik kwam vanaf jonge leeftijd kwam alles op me af en kon ik me sociaal dus niet helemaal zo goed uitdrukken omdat ik 90 procent van de tijd bezig was met overeind te staan in een wereld vol indrukken.
Kan zijn dat dit gegeven ook heeft meegespeeld. Nooit echt tijd gehad om te verwerken zoals verwerken bedoeld is. Altijd op de achtergrond geweest als kind en puber omdat alleen al de omgeving te zwaar naar voren kwam. Weg gedrukt worden door de omgeving omdat alles op me afkwam.
Daarom vraag ik me dus af hoe dat bij anderen gaat. Of andere mensen ook hebben dat ze bezig zijn met verwerken wat om je heen gebeurt. Nu ben ik dus ook bezig met verwerken alsof de omgeving aandacht blijft eisen. Of is dat normaal?
De omgeving eist altijd aandacht op, vroeger vele malen erger dan nu.
Vroeger dus constant bezig met verwerken van alles om me heen plus ook een soort van energie die ermee gepaard ging. Waardoor ik niet eens toekwam tot op de voorgrond treden. Maar ik wilde ook niet op de voorgrond treden omdat ik lekker in mijn eigen wereldje zat ook wel. Dat eigen wereldje was mijn bescherming een beetje. Zou ik niet in dat eigen wereldje zijn gestapt dan zou ik al helemaal gebukt zijn gegaan onder de indrukken en de sferen van het leven. Ik sloot mezelf dus toen al af.
Ik weet het niet. Druk was ik nooit, te rustig altijd hoorde ik vaker. Laatste jaren kwam het drukke naar voren. Alsof ik iets moest inhalen wat ik vroeger niet deed?
Hoog-gevoeligheid hoor ik vaker maar goed, ik noem het liever te erg bewust van alles. Te erg aanwezig met het opvangen van alles. Waardoor de filter weg is, en is de filter weg dan gaat het hoofd vanzelf zaken aanmaken. Als teveel in het hoofd terecht komt, dan is selecteren niet meer zo makkelijk.
In 2000 dus de bom gevallen waarbij ik een stort-vloed van indrukken binnen kreeg, en toen dus de ontsporing.
Reincarnatie is niet zo goed verlopen hierMaar wat voor persoon zou ik anders zijn geworden? Ik zie mezelf niet zo snel een andere persoon zijn. Ben dus zeker tevreden met wie ik ben, ik wil niet ruilen met een ander leven.
Dus wie weet past dit wel bij mij100 % dromenvanger. Ondanks alles
![]()
Dankequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
er is ook helemaal niks mis met jouw persoon, dus je bent terecht tevreden![]()
Die indrukken niet goed kunnen filteren, dat komt me bekend voor en komt voglens mij idd vaak voor bij HSP of bij vormen van ADHD. Ik herken het ook in enige mate, maar volgens mij had ik er als klind geen last van.
da's mooi tochquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
........
En weet je wat dan okey is, door het te schrijven lijkt het te verdwijnen. Ik schrijf de frustratie weg van alles dat onterecht mijn aandacht doet opeisen waardoor ik gestressed wordt en vanzelf lijkt de stress te verminderen.
Ja, maar dat is nou net het lastige toch? Want hoe doe je dat? Medicijnen kunnen helpen (maar dat hoef ik jou niet te vertellenquote:Naar de stad lopen kost alleen al teveel energie omdat van alles mijn aandacht doet opeisen. Verstand op nul zetten is misschien verstandig?
Dan kun je ook altijd nog zien wat volgens jou ook bij jou hoort. dat bepaal je ook zelf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dank jeIk weet het nog niet precies, als het goed is krijg ik morgen bericht wanneer ik m'n intake gesprek heb en dan eerst maar es kijken hoe&wat.
Dat hoop ik ook Dromenvangerquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemiddag Senesta
Hulp zoeken maar dan ook hulp vinden die okey is. Niet iedere hulp is hetzelfde te noemen.
Iedere hulpverlener heeft zo zijn eigen aanpak van hoe met mensen om te gaan.
Ik hoop dus dat Marietje een juiste vindt
Goede ondersteunende gesprekken waarbij de hulpverlener interesse toont zonder Marietje als nummer zoveel te zien dus.quote:
Precies wat ik bedoel, ook ik mis dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik mis tijdens gesprekken die ik voer over de stand van zaken wel eens ervaring van de andere partij. Dan zeggen ze allemaal manieren om met depressie om te gaan zonder dat ze zelf depressief zijn geweest.
Dan zou ik wel eens willen weten hoe het is om een gesprekspartner te vinden die zelf in het dal gezeten heeft en die uit ervaring verteld hoe hij of zij eruit gekomen is.
Je neemt dan ook vanzelf het advies niet zo snel aan of heb ik dat mis? Je neemt de tegenpartij niet serieus als hulpverlener als ze mooi weer praten terwijl ze totaal niet weten waar ze over praten. Vaak heb ik de neiging om advies in de wind te slaan omdat ik ze totaal niet serieus neem. Ik neem ze sowieso zelden serieus omdat ik ze zie zoals jij dat ook zegt als mensen die om 17:00 de deur dicht doen van het kantoor en vervolgens alles van zich afzetten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, ook ik mis dat.
Vanmorgen nog.
Komt er iemand die zich ervaringsdeskundige noemt, rent de trap op, drie hoog, om mij te vertellen hoe om te gaan met de pijn![]()
Op mijn vraag of die persoon zelf ook pijn heeft antwoord hij heel lachoniek; Nee, gelukkig niet.
Heel fijn voor hem maar hoe kan hij dan in godsnaam ervaringsdeskundige zijn, nou hij had ervoor gestudeerd![]()
En dan gaan mijn nekharen omhoog.
Pijn ervaring lees je in een boek, maar door het te lezen ervaar je het nog niet![]()
Je kunt lezen hoe het ontstaat, hoe vervelend dat het kan zijn, maar je ervaart het niet.
Ik kan bijv. niet om vijf uur "mijn pijn" op mijn bureau leggen, de deur achter m'n kont dicht trekken en denken; dat zien we morgen wel weer om vervolgens 's avonds van allerlei leuke dingen te gaan ondernemen.
Nee, ik (en veel andere mensen met mij) zitten er 24 uur per dag (en nacht mee), dag in dag uit, maand in maand enz enz.
En ik sta echt wel open voor allerlei tips, graag zelfs.
Maar dan graag van mensen die weten waar ze het over hebben en niet van een of andere yup die denkt dat hij na een aantal boeken gelezen te hebben weet waar hij over praat.
Precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede ondersteunende gesprekken waarbij de hulpverlener interesse toont zonder Marietje als nummer zoveel te zien dus.
En goede ervaring met de materie dus ook.
Zaken die ik vaak mis.
Geen dooddoeners tijdens het gesprek zoals..." Je moet je met simpele materie bezig houden en je moet dit en dat en zus en zo".
Maar dat is ook een kwestie van geluk hebben![]()
Ligt er natuurlijk ook aan hoe emphatisch iemand is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, ook ik mis dat.
Vanmorgen nog.
Komt er iemand die zich ervaringsdeskundige noemt, rent de trap op, drie hoog, om mij te vertellen hoe om te gaan met de pijn![]()
Op mijn vraag of die persoon zelf ook pijn heeft antwoord hij heel lachoniek; Nee, gelukkig niet.
Heel fijn voor hem maar hoe kan hij dan in godsnaam ervaringsdeskundige zijn, nou hij had ervoor gestudeerd![]()
En dan gaan mijn nekharen omhoog.
Pijn ervaring lees je in een boek, maar door het te lezen ervaar je het nog niet![]()
Je kunt lezen hoe het ontstaat, hoe vervelend dat het kan zijn, maar je ervaart het niet.
Ik kan bijv. niet om vijf uur "mijn pijn" op mijn bureau leggen, de deur achter m'n kont dicht trekken en denken; dat zien we morgen wel weer om vervolgens 's avonds van allerlei leuke dingen te gaan ondernemen.
Nee, ik (en veel andere mensen met mij) zitten er 24 uur per dag (en nacht mee), dag in dag uit, maand in maand enz enz.
En ik sta echt wel open voor allerlei tips, graag zelfs.
Maar dan graag van mensen die weten waar ze het over hebben en niet van een of andere yup die denkt dat hij na een aantal boeken gelezen te hebben weet waar hij over praat.
En die mensen noemen zich ook geen ervaringsdeskunigequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe emphatisch iemand is.
Herken wel wat je zegt ja. Toch kan iemand die het niet dagelijks ervaart het zich wellicht inbeelden. maar dat is er dan niet een met een 9 tot 5 mentaliteit. En die komt jou al helemaal niet vertellen hoe jij ermee om kan gaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En die mensen noemen zich ook geen ervaringsdeskunige![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:59 schreef Normalneo het volgende:
ja hoor dv en met jou? ja hoorde dat je psycholoog wilde worden?bij jou zou ik uren willen praten
wel op kosten van de zaak natuurlijk he? bakkie leut..daar begint het mee? Toch? ff kijken..
DV wat hebbe we vandaag? uhm mr normalneo.. what is er ?
NN ik kom er niet meer uit..
DV dat maakt toch niet uit?
DV schenkt koffie bij
DV vertel het eens NN..
NN alles komt op me af
Prescription/diagnosis: medicatie in het verleden bied geen garantie voor de toekomst..
advies : weg ermee
persoon zet geen handtekens op formulieren;
diagnose: onbekend
eigen wil, doorzetter, sterke band met FOK
advies: heb je mijn assistente al gezien ?
Waar ga je naartoe dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef sararaats het volgende:
helleuh
ben m'n reis aan het plannen
Leuk voor je Sara!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Duitsland met de trein
Slaapwel iedereen
Truth ouwehoer #178 : " Vogel-gezang achter het behang".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen,
Leuk Sara, zo'n reisje.
Hoe is het verder hier?
Ik heb Mirage niet meer gezien, jullie wel?
Hmm en Metro?
Of zit die inmiddels opgesloten in de kelder van Mirage? (luister je Yvonne?)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Truth ouwehoer #178 : " Vogel-gezang achter het behang".
maarliefst 3 posts boven je
Bummer, weer niks.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Had ik gewoon niet gezien![]()
Hmm sorry Yvonne, geen vette roddel hier vrees ik
![]()
Nog eventjes...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
goed hoor, en het is het met jou senesta?
Ik heb geen zin meer in werken deze weekwil weekend
Leuk! Welkequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog eventjes...
Wij gaan volgende week naar centre parcs![]()
De kids weten nog van niets dus dat word leuk maandagochtend![]()
quote:
oo lekker, heb ik ook wel zin in jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog eventjes...
Wij gaan volgende week naar centre parcs![]()
De kids weten nog van niets dus dat word leuk maandagochtend![]()
ik heb vanacht gedroomd dat ik allemaal beestjes in mijn haar had en dat ik andere vrouwen aan het versieren was op mijn oude middelbare schoolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen zonder dromen
Nu nieuwe dag dus ik ga het beste ervan maken
Ow, bah! Dat is schrikken!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen.
kreeg vanmorgen telefoontje van mijn moeder dat haar enige zus, mijn tante dus, vannacht een zwaar hartinfarct heeft gehadZe is nog maar 56. Schrikken. Gelukkig gaat het op dit moment al weer een stuk beter maar ze was er dus bijna niet meer geweest. Net mijn nicht gebeld, ik kan vanavond op bezoek.
Droom en Draakje en Metro en Nok en Senesta en iedereen hier bedankt voor het succes wensendoet goed
![]()
Jeetje marietje,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen.
kreeg vanmorgen telefoontje van mijn moeder dat haar enige zus, mijn tante dus, vannacht een zwaar hartinfarct heeft gehadZe is nog maar 56. Schrikken. Gelukkig gaat het op dit moment al weer een stuk beter maar ze was er dus bijna niet meer geweest. Net mijn nicht gebeld, ik kan vanavond op bezoek.
Droom en Draakje en Metro en Nok en Senesta en iedereen hier bedankt voor het succes wensendoet goed
![]()
Leuk! Heel veel plezier daar!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
eh in limburg dacht ik
![]()
Oh Lommerberg zie ik net![]()
Ik heb wel zin in even een weekje lekker weg.
Het is ook een Landal green park zie ik nu.
Werken inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Dank jullie allebei![]()
Ga nu ff werken, moet ook nog gebeuren helaas
Gefeliquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Mirage het volgende:
Ja ja ik ben er nog,
nee geen roddels helaas....
Gisteren drukke dag, vanochtend een lading was weggewerkt
(en neeee de wasmand is nog niet leeg !....er ligt alleen geen enorme berg meer naast
)
(3 wasjes al gewassen, gedroogd en gevouwen)
Tussendoor taart gegeten, gezongen, feesthoedjes gemaakt... en euh.. ja ik ben al lang wakker![]()
Aiden is 1 jaar geworden !
Dank je welquote:
De kleine man is alweer een heel jaar oud!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Mirage het volgende:
Ja ja ik ben er nog,
(en neeee de wasmand is nog niet leeg !....er ligt alleen geen enorme berg meer naast
)
Tussendoor taart gegeten, gezongen, feesthoedjes gemaakt... en euh.. ja ik ben al lang wakker![]()
p'ciesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werken inderdaad
An die production!!!!!
Werken om deze maatschappij draaiende te houdenIemand moet het toch doen of niet soms?
En natuurlijk om het geld![]()
Dass liebe geld
dank je, en ook Mirage en Senestaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jeetje marietje,een hartinfarct nogwel, en dat op die leeftijd
gelukig dat het alweer wat beter gaat! hoop dat ze er niks aan overhoud.
Sterkte ermee![]()
Jaaaaaa......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Mirage het volgende:
Ja ja ik ben er nog,
)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
p'ciesZo zei ik vanmorgen nog tegen m'n katten dat ik weer geld voor brokjes ging verdienen toen ik ze gedag zei
![]()
Mijn moeder noemt dat 'de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren'![]()
Da krijgen we er wel uitquote:
dat je geld gaat verdienen voor brokjes of de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat roep ik hier ook als ik de deur uitga
geld voor de brokjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat je geld gaat verdienen voor brokjes of de maatschappij opstoten in de vaart der volkeren?![]()
Zou het ?quote:
soms zeg ik zelfs dat 'mamma' geld voro brokken gaat verdienenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geld voor de brokjes.
Zo: nou doei Poezen.. ik ga weer es geld voor brokjes verdienen vandaag
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
soms zeg ik zelfs dat 'mamma' geld voro brokken gaat verdienenisn't that sad
Ha ha ha, en ik maar denken dat jullie stoere wijfen zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
als in... yeah, that's sad EN yeah, doe ik ook
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
als in... yeah, that's sad EN yeah, doe ik ook
ik kan goed doen alsofquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, en ik maar denken dat jullie stoere wijfen zijn![]()
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, en ik maar denken dat jullie stoere wijfen zijn![]()
Hmm nou ja, het doet toch wel wat af aan dat imago hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.![]()
Nee, met planten heb ik het niet. Die gaan dood zodra ze me zienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm nou ja, het doet toch wel wat af aan dat imago hoor![]()
Praten jullie ook tegen planten en zo?
![]()
ik heb geen planten want die vreten m'n katten op...buiten begroet ik 's ochtens wel es de wereld, en ook de bomen die in m'n straat staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm nou ja, het doet toch wel wat af aan dat imago hoor![]()
Praten jullie ook tegen planten en zo?
![]()
Kijk, dat zijn nou die lekker maffe dingen dieer nooit uitgetherapiet moeten wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen planten want die vreten m'n katten op...buiten begroet ik 's ochtens wel es de wereld, en ook de bomen die in m'n straat staanen vogels, enzo
![]()
kan ook niet, zo was ik altijd al welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nou die lekker maffe dingen dieer nooit uitgetherapiet moeten worden![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef nokwanda het volgende:
jaaaa
En vandeweek was ik zo in mezelf gekeerd dat ik heel serieus gezondheid mompelde toen ik zelf nieste
Dat valt me steeds meer op ja. En aangezien mensen ook steeds opener tegen mij worden hoor ik het ook steeds meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel, als mensen gewoon eerlijk zijn blijkt de halve wereld "gek" te zijn![]()
Ik praat altijd tegen mijn benen, zo van: nou gaan ik jullie eens lekker insmeren![]()
In de auto heb ik het heel erg, vooral als ik haast hebquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
Zijn er ook mensen die dank je wel oid mompellen als ze in de auto zitten en het stoplicht springt net op groen als jij er aan komt?
jaaaa
En vandeweek was ik zo in mezelf gekeerd dat ik heel serieus gezondheid mompelde toen ik zelf nieste
jaaaa
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat ken ik, ik lul ook regelmatig tegen mezelf![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik had net ook zo'n moment van: o ja.... da's waar ook, ik ben niet helemaal normaal
Had iemand hier om te vlechten. Die had ook twee jonge meiden bij zich.
Na een hele tijd dacht ik: wat mis ik nou? ow... muziekje. Dus ik knal er iets op. En tegelijk ging ik koffie zetten. Dus ik loop hard mee te zingen in het Zulu en breng dansend de koffie binnen. Krijg ik van die lachende blikken.
Ik: ow euh.....okay.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:26 schreef nokwanda het volgende:
daaahaaaggg... ik ga NU weer wat kattenbrokjes verdienen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of als mijn rolstoel niet doet wat ik wil........he does ff luisteren........
komt goed hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef Normalneo het volgende:
Barracupracuda ..damn dat heb je goed voor elkaar!![]()
¼ vakantie in het jaar en de rest werken![]()
![]()
![]()
nee, jongen ik wens je een hele leuke tijdals je de 360 degrees doet denk dan ff aan ons allen k
![]()
![]()
![]()
olequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi ja jippie en de jee ole![]()
Zat ne t te denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef draculettetje het volgende:
hi hi zomaar midden in de nacht een zoessie topic, we kunnen haast wel naar onz verhuizen ofzo
Ook wel goed plan... hoor nog geen snurkjes door de babytelefoonquote:
Vertel eens wat meer Sara?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef sararaats het volgende:
ben aan het sparen voor een vliegticket naar Frankfurt
natuurlijk hoort er nog een zakcentje bij
nee, eigenlijk ga ik naar Ober-Sensbach (Odenwald) maar daar komt geen vliegtuigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer Sara?
Wanneer ga je?
En ga je alleen maar naar Frankfurt of ga je nog rondreizen?
Frankfurt is wel een interessante stad trouwens.
hahahaha jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier Sara
Jodelen is leuk om te doen in Duitsland
Jodelahitie!!!!!
welke reclame?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Nee Sara, niet jodelen hoorIk moet gelijk aan die reclame denken
![]()
Op m'n werk moet ik vaak vluchten boeken voor collega's, doe ik meestal een maand van tevoren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
hahahaha ja
nu heb ik toch een prangend vraagje: hoelang op voorhand moet ik m'n vlucht boeken?
en ik word al 28 jaartjes
dus nu is het te vroegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Op m'n werk moet ik vaak vluchten boeken voor collega's, doe ik meestal een maand van tevoren.
Voor een goedkoop tarief via Easyjet enzo, moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus nu is het te vroeg
probeer een goedkoop tarief te pakken (het is maar een enkeltje)
Als je zeker weet dat je echt gaat kun je natuurlijk ook nu al boeken. Alleen is het wel vaak zo dat als je een ticket koopt met de mogelijkheid om het te cancellen vaak duurder is dan als je een ticket koopt zonder die optie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus nu is het te vroeg
probeer een goedkoop tarief te pakken (het is maar een enkeltje)
Van de McDonalds, die jodelverslaafde man, maar misschien wordt die niet in Belgie uitgezonden?quote:
als ik enkel vlieg naar Frankfurt op 13 april kost het mij ¤69,99 (SN Brussels Airlines)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor een goedkoop tarief via Easyjet enzo, moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn!
Ik zou de sites vast gaan afspeuren.
ik heb altijd gezegd tegen m'n moeder dat ik ooit met het vliegtuig naar Duitsland wilde hihiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:
Sara?
Waarom ga je niet met de trein?
Met dat inchecken enzo ben je net zo lang onderweg bijna, en het is goedkoper.
dat is niet altijd zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:
Sara?
Waarom ga je niet met de trein?
Met dat inchecken enzo ben je net zo lang onderweg bijna, en het is goedkoper.
Dat is niet zo gek veel idd. En de trein is misschien idd ook nog een optie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik enkel vlieg naar Frankfurt op 13 april kost het mij ¤69,99 (SN Brussels Airlines)
een retour is toch wel duur vind ik
maar goed, ik wacht eerst een antwoord op m'n fax af (ik heb naar die vriendin gefaxt)
Ik ging van nederland uit idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is niet altijd zo.
Naar Spanje ben je bijvoorbeeld goedkoper uit met het vliegtuig in plaats van met de trein.
Naar Oostenrijk ben je met de trein goedkoper uit dan met het vliegtuig.
Het verschilt echt per bestemming en opstapplaats.
Kom je tenminste uitgerust aan, kan je lekker slapenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef sararaats het volgende:
met de trein ben ik bijna 6u onderweg
DVquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Marietje
Hoe gaat het met je?
Ik heb de marathon slapen gehouden, ben nu echt bezig met rusten zoals rusten bedoeld is. En het werkt dus ook. Eens een weekje rusten doet wonderen
glaasje water, of zet theequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
ik zit zonder drinken
nie moeilijk da m'n keel zo droog is
Rusten is goooooeeeeeed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen Marietje
Hoe gaat het met je?
Ik heb de marathon slapen gehouden, ben nu echt bezig met rusten zoals rusten bedoeld is. En het werkt dus ook. Eens een weekje rusten doet wonderen
Ik lag om 20:30 in bed en ben tot 11:00 doorgeslapenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DVik zag dit berichtje nu pas
![]()
Het gaat wel goed, ben gister bij m'n tante geweest en het gaat gelukkig goed naar omstandigheden, maar ze was er bijna niet meer geweest, en dat heeft veel indruk op me gemaakt.
Lekker dat je zolang gemaft hebt, ik werd om 4 uur al wakker. Nouja, slaap ik vanavond wel goed hoop ik![]()
Marietje is gepast onder de indrukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lag om 20:30 in bed en ben tot 11:00 doorgeslapen
Veel rust-plezier gewenstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Rusten is goooooeeeeeed.
Ik ben ook aan het rusten., rusten we indirect samen
Even een paar daagjes weg naar een dinnetje.
Morgen lekker naar de sauna en een massage centrum.
he-le-maal niets
tijd voor mama
Niet gedroomd, alleen maar lekker geslapenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Marietje is gepast onder de indruk![]()
Da's meer dan het klokje rond! Gedroomd nog?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet gedroomd, alleen maar lekker geslapenEn dat was nodig ook, dromen houden de rust tegen in mijn geval.
Gisteren ben ik dus ook al om 16:00 op de bank gaan liggen ongeveer, daar begonnen met rusten en toen rond 20:30 naar bed om verder te rusten.
Heb rust nodig waarschijnlijk want het doet echt goed om eens uitgerust te zijn.
Ik ben gisteravond aangekomen, ik denk dat we vanmiddag even koopjes gaan jagen en morgenvroeg gaan we naar het centrum en we gaan er niet voor de avond weer wegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:Mirage wanneer ga je met je vriendin op stap?
dank dv gaan we samen een jump around jump up rondje maken....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes Darcullettje!!!!!!!
Dat ze maar snel alles repareren in juiste staat zodat je kunt springen op jump around
goezoe en heeeeeel veeeeel plezier!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond aangekomen, ik denk dat we vanmiddag even koopjes gaan jagen en morgenvroeg gaan we naar het centrum en we gaan er niet voor de avond weer weg
Ik denk dat als jij denkt dat je je beter voelt door op sommige momenten die middelen te nemen, dat ok is. Daar heb je ze toch voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ayreon - The dream sequencer staat op hier.
Ik weet dat ik rust nodig heb de komende tijd. Dus ik ga rust nemen Marietje. Ik neem me lekker rustgevende middelen inEn zo kom ik tot rust. Voel me nu al rustiger. Rond 17:00 neem ik 3 rivotril in om tot rust te komen en dat helpt zodat ik met rust richting naar bed ga. En als ik dan lekker slaap dan begin ik de dag een stuk beter en fitter
Waarom zou ik geen rustgevend middel innemen als ik ze heb liggen en als ze helpen? Ik gebruik geen drugs om tot rust te komen dus wat is zo erg om af en toe een legaal pilletje te pakken?
Mirage wanneer ga je met je vriendin op stap?
Ik voel me vandaag in een winning-mood verkeren een beetje, nog ff en ik sta buiten te springen op het dakMaar first things first dus eerst rust en opladen zodat ik straks helemaal klaar ben voor alles.
Hoop dat het masseurs zijn en geen masseusesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond aangekomen, ik denk dat we vanmiddag even koopjes gaan jagen en morgenvroeg gaan we naar het centrum en we gaan er niet voor de avond weer weg
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ideaal om eens tot rust te komen wat ik zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij denkt dat je je beter voelt door op sommige momenten die middelen te nemen, dat ok is. Daar heb je ze toch voor.
enjoyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop dat het masseurs zijn en geen masseuses![]()
![]()
EN een brunch EN lekkere coctails hebben ze er ook.![]()
Heb er zin in.
Jump Jump Jump!!!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank dv gaan we samen een jump around jump up rondje maken....
Tosti is al opquote:
Ik krijg bij sandwichen hele andere associatiesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb zojuist een vlieg gesandwiched
hihi
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik krijg bij sandwichen hele andere associaties![]()
sandwichen was ook niet het goeie woordquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was je afgeleid?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:37 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb nu precies 3 keer m'n broodje laten verbranden in de oven![]()
En heb er nog maar 1 over![]()
Ja, eerst belde m'n moeder en daarna m'n broertje. Het is hier nu een beetje rokerigquote:
raam staat al openquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef draculettetje het volgende:
kom met de brandslang binnen rennen
goe zo hoop dat ie smaakt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
raam staat al openHeb nu de laatste gebakken en die is niet verbrand, zie je wel, ik kan wel koken
![]()
![]()
Hi hi, ik kan me nog een keer herinneren toen ik bij een vriendinnetje aan het logeren was, haar moeder was een dag weg en wij hadden sausijzenbroodjes gehaald.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, eerst belde m'n moeder en daarna m'n broertje. Het is hier nu een beetje rokerig![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi hi, ik kan me nog een keer herinneren toen ik bij een vriendinnetje aan het logeren was, haar moeder was een dag weg en wij hadden sausijzenbroodjes gehaald.
Haar moeder had toen net een magnetron, wij hebben daar de broodjes in gebakken, we hadden alleen de oventijd aangehouden![]()
Het hele huis stond helemaal blauw van de rook![]()
Ha haquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mooi he, de stomme dingen die je op die leeftijd dan doet.
Zo heb ik ooit per ongeluk wijnazijn gedronken met een vriendinnetje toen we daar een avond ook het rijk alleen hadden, en we vonden het toch smerig, die wijn![]()
Na 2 slokken waren we er al uit dat wij blijkbaar geen wijndrinkers waren..en toen zagen we pas dat het wijnazijn was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha![]()
Krijg je daar geen buikpijn van?
Wat een lieve foto Tante Saraquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
sapjes?
oh en yvonne, je mag me aanspreken met tante Sara
[afbeelding]
nog een keertje voor yvonne
dat is ook heel tricky, ze veranderen nog zo snel de eerste weken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef sararaats het volgende:
ze is al wat veranderd tegenover vorige week
ik kan nog steeds niet zeggen op wie ons Mie lijkt
hèy !!!quote:
Ha ha ha, dat vroeg ik me ook meteen afquote:
maar daar gaat het niet omquote:
Precies. Waar het wel om gaat is dat de schoenen perfect passen bij het pakjequote:
owswwww, darn... OEPS... dit was Nokwanda onder Mirages accountquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Precies. Waar het wel om gaat is dat de schoenen perfect passen bij het pakje![]()
Echt schitterend. OS wil gewoon gelijk weer op huwelijksreis. WAT???? Ze kan het zo aantrekken op MIJN bruiloft![]()
Juist daaromquote:
Niet alle vrouwen liegen over de prijsquote:
Nee, die raken de bonnetjes kwijtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen liegen over de prijs
ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
owswwww, darn... OEPS... dit was Nokwanda onder Mirages account
Precies, foto's willen we van het uitzonderlijk leuke en waanzinnig goedkope pakje, en perfect bijpassende schoenenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:44 schreef senesta het volgende:
En waar blijven de foto's??
Nu ben ik nieuwsgierig ook.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef vamperotica het volgende:
[afbeelding]
Miniminimonster's eerste carnaval
Neuj, gelukkig nie!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ook al zo'n lekker ventjeSchrok ie niet van alle herrie?
dat heeft ie natuurlijk van jou van die herrie, jij houdt toch van hardrock of metal enzo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj, gelukkig nie!
En al die lampjes vond ie geweldig!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heeft ie natuurlijk van jou van die herrie, jij houdt toch van hardrock of metal enzo?
het zit gewoon in z'n genen, jouw genenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Maar hij is als enige NIET in de buik meegeweest naar festival en/of concert!
Komen eraan. Zijn al gemaakt. Maar ik heb visite van een ex-vriendje dat ik al in geen 6 jaar had gezien en die ineens op de stoep stondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Precies, foto's willen we van het uitzonderlijk leuke en waanzinnig goedkope pakje, en perfect bijpassende schoenen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef vamperotica het volgende:
[afbeelding]
Miniminimonster's eerste carnaval
Pff als hij 6 jaar kan wachten....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komen eraan. Zijn al gemaakt. Maar ik heb visite van een ex-vriendje dat ik al in geen 6 jaar had gezien en die ineens op de stoep stond![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff als hij 6 jaar kan wachten....![]()
Ik zie het later wel, ben nu wel erg benieuwd naar de kleren![]()
![]()
Ik pest je maar een beetje, Nok.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hai.... just socializing, niets meer.
Die meneer verblijft niet zo vaak in het land en het was al laaaaang een ex vriendje toen ik hem voor het laatst zag ook
Moppie he?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:41 schreef senesta het volgende:
Leuke foto´s Vamp, wat een schatje zeg
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef draculettetje het volgende:
Mooie kleren! wat me wel opvalt degelijke rokjes![]()
en vergeet ik helemaal de schoenen, solly mir![]()
wat ik er zo van zie passen ze idd super bij je nieuwe outfit
hihi maakt niet uit hoor, ik vond het wel grappig en vooral van jou mir heb ik wel meer gezien ha ha haquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
degelijk, als in redelijke lengte
Ik was afgelopen dagen in de sfeer van kort korter kortst...
dat eindigde vandaag met het antrekken van een rokje "zie poes net niet".een degelijk rokje erbij kan dus geen kwaad
edit : shit ! nu doe ik het... dat was dus mirage
Heb een tic voor degelijke rokjes. Ben minder van de mini dan Mirage.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef draculettetje het volgende:
Mooie kleren! wat me wel opvalt degelijke rokjes![]()
en vergeet ik helemaal de schoenen, solly mir![]()
wat ik er zo van zie passen ze idd super bij je nieuwe outfit
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef draculettetje het volgende:
zoooo gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Jé, Nokwanda, dat klinkt goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:56 schreef nokwanda het volgende:
EN een heeeel erg goeie fles zwaaar spul.... Lagavulin single Islay malt![]()
![]()
![]()
Ruikt als een zwaar aangebrande Isidudu
(specifiek soort pap van een granenmengsel van gestampte mais en gebroken sorghum dat eerst flink heeft gefermenteerd voor het wordt gekookt. Dat ruikt hetzelfde... zaaalig)
En zometeen worden we opgehaald en naar ons saunadagje gebracht voor eerst een goeie brunchen daarna de rest van het arrangement
Veel plezier dan Draculettetjequote:Op zondag 25 februari 2007 10:47 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
nok en mir nogmaals enorm veel plezier en relaxze
vandaag weinig draakje, heb soort van familiedag![]()
nee wordt vast gezellig....
ik denk het laatste, en ik heb al een week k..t geslapen, dus 't ws ff nodigquote:Op zondag 25 februari 2007 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Netjes
Winterslaap of voorjaarsmoeheid?
En nu actie en avontuur zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk het laatste, en ik heb al een week k..t geslapen, dus 't ws ff nodig![]()
Neehoor, ik zit m'n haar te drogen en ga zo m'n broertje uit z'n nest bellen, want we gaan zo naar het bezoekuur van m'n tante.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En nu actie en avontuur zeker?
txquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen plannen vandaag
Het wordt een dagje hangen dan maar. Proberen om een dagje uit te hangen mezelf buiten hangen bij de vuile was.
Sterkte voor je tante
Ik heb nergens zin inquote:Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tx
Heb je geen zin om ff lekker te gaan uitwaaien en een wandeling over de hei te maken ofzo?
Of is het bij jou ook zulk buttweerhier regent het
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |