Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O spannend, wanneer krijgen we dat te lezen?
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor jequote:Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgende week of anders daarna. Ik weet niet hoeveel voor mij zijn nog
Maar zo komt iedereen aan de beurt als fok! nog 20 jaar bestaat
" Vogel-gezang achter het behang".
Zomaar even om te vermelden dat ik niet om 0430 wil wakker gemaakt worden deze lente en zomer.
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint![]()
Heb je geen mailadres van die persoon? Misschien is het makkelijker om eerst te mailen?
Inderdaad een leuk onderdeel en zeker omdat velen interesse tonen in de user die de vragen beantwoord. Dat mensen het lezen is al okeyquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het gaat duren hoor, er zijn er nog voor je
We wachten gewoon af, ik moet wel zeggen dat ik het een heel leuk onderdeel vind op de FP.
Dat gaat zeker gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef nokwanda het volgende:
DV, ga er voor!
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mail adres heb ik wel maar goed, bij mailen is het maar de vraag of het aankomt, wie weet heeft die persoon wel een ander adres.
Daarbij nog de vraag of ik wel zin heb in een afspraak. Ik kan nu wel zin denken te hebben in een afspraak maar wie weet heb ik dan als ik afspreek helemaal geen zin meer en ga ik met enige tegenzin.
Shag aan het roken nuSigaretten zijn op dus ik heb shag erbij gepakt. Smaakt niet eens zo slecht
Straks sporten weer.
Gisteren 10 minuten gesport en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan. 93 was het in de zomer van 2006quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken
Goed man, sporten![]()
Zeker hangt dat samenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gisteren 10 minuten en vandaag 15 minuten. Gewicht hangt tegen de 85 aan.
Gisteren geen bier gehad en dat probeer ik een tijd vol te houden
80 moet te doen zijn in 2 maanden
Nog 5 kilo in 2 maanden tijd eraf. Zonder bier drinken gaat het sowieso sneller.
Over die afspraak, ik wil eerst eens proberen om in conditie te komen zodat mijn mentale geest ook wat in conditie komt. Vaak is het doorzetten op mentaal gebied niet krachtig genoeg. Dan neem ik me van alles voor en dan is het net een te grote drempel om het echt te doen.
Vandaar dat sporten om zo in betere mentale conditie te komen. Als ik straks psychologie wil studeren dan is het mentale aspect sowieso belangrijk, studeren kost ook energie. Concentratie erbij houden.
Fysiek en mentaal hangt toch samen met elkaar of niet?
Heerlijk zoals je dit schrijftquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..
.....
Psychologie studeren wellicht, dat is mijn doelstelling richting de toekomst. En gezien psychologen zelf wazig van aard zijn past dat beroep best bij mij. Jaren van ervaring daarbij dus ik vul die tentamens zo in![]()
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zeker hangt dat samenGoeie plannen hoor DV
![]()
Van die drempels snap ik wel, maar soms is de enige manier om die te overbruggen er ook echt overheen te stappen, denk ik. Heb zelf ook contact verloren met iemand die ik vorige week gemaild heb, vandaar ook mijn suggestie
Maar jij moet het natuurlijk gewoon op jouw manier doen![]()
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik snap je twijfels wel -denk ik- maar zo kan je alles wel 'dood' beredeneren...denk ik. Anders ga je er gewoon nog ff goed over nadenken
Goed man, sporten![]()
quote:
En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemenquote:
Inderdaad, het gaat idd om het nu en wat je nu wilt gaan doen, maar zo te lezen besef je je dat zelf ook heel goed. En om er van uit te gaan dat je meer zou hebben gehad als je je studie niet afgebroken zou hebben door je ziekte toen is ook nog maar helemaal de vraag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zodra ik iets probeer te ondernemen dan word ik als het ware terug getrokken door een kracht. Volgens mij komt dat omdat ik al een hele tijd dezelfde uitgangspunten heb. Ik sta vast gespijkerd op een bepaald punt en alsof ik met elastieken aan die punten vast gebonden ben. Dan zet ik een paar stappen en dan komt er spanning naar voren en als ik dan ff niet oplet dan word ik terug getrokken.
Maar daarom juist dat sporten, tijdens het sporten ben ik dus ook op een rijtje aan het zetten in mijn hoofd. Proberen mijn hoofd te legen tijdens het sporten en proberen eens standvastig te worden in mijn levensmotto's en principes.
Toch vaak terug kijken altijd, ik weet van mezelf dat terug kijken totaal geen zin heeft maar dan kijk ik altijd terug.
Dan zit ik te sporten of te lopen en dan vind ik het nutteloos omdat ik wanneer mijn leven niet zo zijn gebroken veel meer zou hebben dan dat.
Verloren zaken maar was het wel een verloren zaak? Ik ben van alles verloren maar toen stond het ook niet voor hoge kwaliteit in mijn leven wegens stress en hoge druk.
Ik word misschien terug getrokken bij het nemen van beslissingen omdat ik teveel bezig ben met wat verloren is gegaan. Opnieuw beginnen moet het motto zijn
dat dus ja! En dan zou ik zeker uit gaan van een win-win situatiequote:Studie die bijna afgerond was is dan wel verloren gegaan en er is een nieuw onderwijssysteem waardoor ik opnieuw moet beginnen. Maar pastte het financiele en economische wel bij mij?
Wie weet is een mens gerichte opleiding veel beter omdat ik persoonlijk te werk wil gaan?
Zakelijk is niet bepaald mens-vriendelijk
Dus heb ik verloren of gewonnen? Zou ik niet die opleiding verloren hebben, dan zou ik nu 6 jaar op kantoor zitten. Zou die 6 jaar op kantoor zoveel betekend hebben? Wie weet geeft 1 maand werken op ander terrein wel 100 meer voldoening zodat ik in 1 maand 6 jaar kan inhalen
Zo moet ik het dus bekijken. Dat ik gewonnen heb door te verliezen. Ook op persoonlijk vlak want ondanks de onrust die af en toe komt kijken ben ik rustiger geworden. Vroeger was het nog meer stressen.
Is het dus een winst situatie inplaats van verlies situatie?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms moet je juist niet teveel nadenken maar de dingen gewoon doen. Diep ademhalen en springen en niet naar beneden kijken.
Good luck ermee!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
zo heb ik gister een emotioneel knoopje doorgehakt. Ik ga in therapie![]()
![]()
dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Good luck ermee!!!!
Wat voor soort therapie?
Regressie therapie heb je toch ook of niet?
Justem!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En daarbij is DV iemand die zich terecht ervaringsdeskundige mag noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |