quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:03 schreef anti-virus het volgende:
http://www.djguide.nl/party.p?id=41642
Flexican![]()
I love him sooo much
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, de blacklight edition
feestje in de 11 waar ik heen wil is al helemaal uitverkochtmaar als je om 10 uur in dat restaurant zit dan mag je blijven zitten, dus misschien ga ik dat doen
waar woon je dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
beetje bagger is een understatementquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
uhhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij schijnt de IT te willen kopen om er een 'urban' () club te starten.
oh vertel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nu is het Rembrandtsplein toch al geen zak aan, met uitzondering van studio 80, maar dit maakt het alleen maar erger![]()
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sistersquote:
jaja, ik weet waar het zitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sisters
De Rotzooii en Inmotion feestjes vind ik altijd wel leuk
publiek verschilt per feestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, ik weet waar het zit
Maar vertel eens wat over het publiek/de muziek ed?
Het publiek is gelukkig niet het standaard Rembrandtsplein publiekquote:Daarbij worden alle stromingen binnen de dansmuziek gevolgd. De functie van de studio is die van voedingsbodem voor alle nieuwe aan dansmuziek gerelateerde; livebands, dj’s, muziekproducers en feestorganisators.
ohh, nevermindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
publiek verschilt per feest
ze hebben altijd verschillende avonden voor verschillende soorten muziek. weet niet wat allemaal maar in ieder geval hip hop, hardcore, techno en minimaltechno. ik ga alleen naar de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |