Recht naar beneden kijken in die diepte lijkt me toch wel gaaf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef Blik het volgende:
wat belachelijk, net of je het niet goed ziet als je op de rand van de afgrond staat...
Nog geen foto's waar je veel op ziet maar iig wel echte foto's:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef Fogel het volgende:
Zijn er ook echte fotos ipv deze artist impressions? Met nog maar 1 maand te gaan voor de opening lijkt me dat er wel iets beschikbaar zou moeten zijn (maar ik vind voorlopig alleen maar exact dezelfde plaatjes met google image search).
Lijkt me wel cool om daar even overheen te lopen op zich.
Hoe wou je daar komen, recht daaronder is de rivier (zonder mogelijkheden om aan land te gaan met een boot ofzo)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Gripper het volgende:
Ziet er gaaf uit zeg. Kunnen al die mensen op de brug mooie bikkelfoto's van me maken als ik precies in die cirkel uitkom.
Want je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat aandachtsgeile klimmers juist in die cirkel hun route willen eindigen...
Ik zag op die tekening dat er tussen de rivier en de wand nog ruimte is, dus daar kun je vast wel lopen. En je kunt op enkele plaatsen tot op de bodem van de canyon komen. Desnoods ga je er met een raft in en laat je je ergens aan land zetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe wou je daar komen, recht daaronder is de rivier (zonder mogelijkheden om aan land te gaan met een boot ofzo)
Volgens mij kan dat niet. Ik hoorde ergens dat de Colorado River daar zo wild is dat hij bijna onbevaarbaar is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zag op die tekening dat er tussen de rivier en de wand nog ruimte is, dus daar kun je vast wel lopen. En je kunt op enkele plaatsen tot op de bodem van de canyon komen. Desnoods ga je er met een raft in en laat je je ergens aan land zetten.
[..]
Als je dat toch doet neem dan een vlucht door en over de Grand Canyon met een een klein vliegtuig. Wel iets duurder maar zoveel gaver.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Lijkt me wel gaaf! Thanks voor de tip!
Wij gaan in mei naar Las Vegas; toch 's kijken of we daar iets mee kunnen combineren!
We wilden toch al heel lang door Arizona cruisen!![]()
quote:
Vergeet Bryce en Zion niet in Utah. In Zion kun je een prachtige wandeling maken "Angels Landing" echt de moeite waard !quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Als je nog tips hebt van wat absoluut de moeite waard is, in de regio, dan hoor ik het graag! Grand Canyon, Arizona...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |